Keiden palstalaisten juttuja ette usko, ainakaan kaikkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Harmaana"

Vieras
Mä en usko, että Rollolainen on kokki koulutukseltaan. Se on ollut varmaan hänen toiveammattinsa, mutta ei ole läpäissyt koulutusta monesta syystä jotka ovat tulleet esille hänen omissa kirjoituksissaan palstalla. Ei tuollainen ihminen ole voinut läpäistä esim. kursseja erityisruokavalioista koska hän ei usko allergioihin.

Björn esittää fiksua ja yliopistossa opiskelevaa, mutta taitaa tuokin olla vain hänen korvien välissä oleva unelma. Ei noin yksinkertainen ihminen voi mitenkään päästä yliopistoon.

Scarlett taas on ehkä aloittanut lähihoitajan opinnot, mutta ei hän kyllä lähihoitajaksi ole valmistunut eikä tule valmistumaan. Jos hän jostakin käsittämättömästä syystä saisi läpi hylätyt kurssit niin ei hän kyllä töitä hoitajana saisi yhtään mistään. Ei kukaan ole niin hullu, että tuollaista hermorauniota ottaisi hoitoalan töihin.

Wieruus taas elää jotakin kummallista fantasiaa jossa on hienoa elää köyhänä. Köyhä tai edes pienituloinen hän ei kuitenkaan ole koska laittaa lasten joululahjoihin yli 1000 euroa rahaa ja ulkomailla ollaan joka vuosi viikkokausia. Sitten muka maksavat vuokraa omakotitalosta vain 150€ kuukaudessa.

Ei, mun ei tarvitse pitää tiimarinvihkoa koska ihan ulkomuistista luettelin näitä asioita. Se vain on niin, että näkyviempien nikkien kirjoitukset jää mieleen ja ne kaikkein noloimmat jutut varsinkin muistetaan. Ihmeellisiä sepitelmiä vain on joillakin elämästään ja esittävät parempia kuin mitä ovat.

Kfkfkf, syystä, että hän omien sanojensa mukaan muokkaa asiat siten, ettei häntä voi tunnustaa.
Tosin, hän saattaa vain väittää muokkaavansa ;) Niin tai näin, jossain kohti hän todistetusti valehtelee. Tuosta noin vain.

Kfkfkf, syystä, että hän omien sanojensa mukaan muokkaa asiat siten, ettei häntä voi tunnustaa.
Tosin, hän saattaa vain väittää muokkaavansa ;) Niin tai näin, jossain kohti hän todistetusti valehtelee. Tuosta noin vain.

Niin, muutan sellaisia asioita, joilla ei ole mitään merkitystä teille, mutta silloin niillä on merkitys jos joku tuttuni täällä palstailee ja tunnistaa minut, ellen ole niitä kohtia muuttanut.
Nettiin voi kirjoittaa omista asioistaan myös niin, ettei niistä kukaan sinua tunnista, muutat epäolennaisen kohdan sellaiseksi, ettei sinua tunnisteta

Niin, muutan sellaisia asioita, joilla ei ole mitään merkitystä teille, mutta silloin niillä on merkitys jos joku tuttuni täällä palstailee ja tunnistaa minut, ellen ole niitä kohtia muuttanut.
Nettiin voi kirjoittaa omista asioistaan myös niin, ettei niistä kukaan sinua tunnista, muutat epäolennaisen kohdan sellaiseksi, ettei sinua tunnisteta

No aiotko antaa lapsesi nimeksi, kuka syntyi päivänä XX.XX.XX Oula Onni Oliver?
Valehteletko tuosta lapsen syntymäpäivästä, nimestä vai mistä tällä kertaa?

onhan noita ollu vuosien mittaan ja tuossa ylempänä mainittu hyytikyppynen oli kyllä yks jonka jutut oli aika ufoja...
palstalle on myös kirjoitellut nainen miehenä, sai muutamat rakastumaan itseensä :D taitaa harmailla vieläki taustalla ;) sen juttuja en uskonut, mutta sain aina haukut ketjuissa sen fanittajilta ja hups mitä paljastuikaan.,, sama sen oikeuslääkäri-patologi nikin kanssa joka oli muka muuttamassa Italiaan ja tytsi meni sen juttuihin täysillä mukaan oli jo lippuja ostamassa Italiaan :D et kyllähän täällä näitä riittää jotka hakee elämäänsä sisältöä kusettamalla muita...
Saa uskoa mitä haluaa tai olla uskomatta, jotkut ihan kummat jutut voi olla totta ja jotkut sitten taas ei ;)

Hulluahan se on itsestään täällä kaikkea kertoa. Voisin kertoa, että hiukseni ovat ruskeat vaikka ne onkin punaiset. Ei vainkaan.=)

Joo ei ikinä kannata kertoa sanatarkasti MISTÄÄN. Eri asia jos sulle ei ole mitään väliä jos joku sut tunnistaa ja tuttusi näkee kaikki juttusi. Eipä mullakaan täällä mitään sellaisia juttuja ole mitkä nyt NIIIIIIN haittais jos joku mut tunnistais, mut en silti halua.

Autoin erästä palstalaista ja vein hänen kotiinsa yhden jutun, tai siis tiputin postilaatikosta, niin myöhemmin yhdestä ketjusta sain lukea, että oli ovisilmästä tiiraillut kuka olen :O

Noh, ei se niin vakavaa ole. En mä häntä tunne...

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29218541:
jotkut on tosissaan vängänny ettei mulla olis oikeesti päätä.
tunnustan että on. ilman olis vähän vaikee kirjotella.

Oot kyllä joskus näyttäny kuvaki jossain ketjussa ;) mie ainaki uskon, et sulla on pää..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29218541:
jotkut on tosissaan vängänny ettei mulla olis oikeesti päätä.
tunnustan että on. ilman olis vähän vaikee kirjotella.

Mitä hittoo sää tuut meille valehtelee et oot mukamas päätön :headwall:

Täällä pitää puhua totta joka asiassa :saint:

Missähän mä olen kertonut, että minä päivänä poikamme syntyi?
niin, en missään...
Oula nimen saa tänä vuonna varmaan muutama muukin, kuin pelkästään meidän poikamme.

Sitähän, tarkkaa päivää, kysyttiin, ehkä et sitten vastannut. No tuskin kovinkaan moni "samoina päivinä" syntynyt saa tismalleen saman nimen. Kunhan kyselen, kun näillä tiedoin mitä muistan - olet kovinkin tunnistettava, ellet sitten valehtele todella paljon. Ei minua kiinnosta tunnenko täältä jonkun ja jos vaikka tunnen, niin mitä kamalaa siinä on (tunnenhan hänet?) Vai onko niin, että nettiin kirjoitellaan asioita, mitä ei halua tuttujen tietävän... sitten ehkä kannattaa olla tosi tarkka...

Valehtelu on mielestäni typerää.

Joo ei ikinä kannata kertoa sanatarkasti MISTÄÄN. Eri asia jos sulle ei ole mitään väliä jos joku sut tunnistaa ja tuttusi näkee kaikki juttusi. Eipä mullakaan täällä mitään sellaisia juttuja ole mitkä nyt NIIIIIIN haittais jos joku mut tunnistais, mut en silti halua.

Autoin erästä palstalaista ja vein hänen kotiinsa yhden jutun, tai siis tiputin postilaatikosta, niin myöhemmin yhdestä ketjusta sain lukea, että oli ovisilmästä tiiraillut kuka olen :O

Noh, ei se niin vakavaa ole. En mä häntä tunne...

Eipä tuo auta. Mulla on (oli) sellainen tuttu, kuka kyttäsi laittomasti kirjoitukseni.
Ja käytti niitä sitten törkeästi hyväkseen.

No mutta kuitenkin, teille on varmaan "ihan sama" näiden juttujen kanssa mitä muutan, joten mitä väliä sillä on kenellekkään jos täällä joku ei halua tulla tunnistetuksi ja muuttaa jotain epäolennaista?

Eri asia on sitten nää täysin feikit profiilit (esim aksu ja se valokuvaaja)

Voi helvetti nyt sentään. Täällä kilpaa yritetään lynkata esim. kfkfkf:a, jos hän on muunnellut kertomuksiaan tunnistamisriskin takia. Niin minäkin teen, vaikka harmaana kirjoittelenkin! Kuka jaksaa moralisoida, että internetissä täytyy puhua puhdasta faktaa ja varsinkin tällaisella sivustolla, jossa monen keskustelun aihepiiri liittyy lapsiin. On vain viisasta olla kertomatta ihan kaikkea tai jos tilanne sitä vaatii, niin muutella yksityiskohtia.

[QUOTE="vierailija";29218644]Voi helvetti nyt sentään. Täällä kilpaa yritetään lynkata esim. kfkfkf:a, jos hän on muunnellut kertomuksiaan tunnistamisriskin takia. Niin minäkin teen, vaikka harmaana kirjoittelenkin! Kuka jaksaa moralisoida, että internetissä täytyy puhua puhdasta faktaa ja varsinkin tällaisella sivustolla, jossa monen keskustelun aihepiiri liittyy lapsiin. On vain viisasta olla kertomatta ihan kaikkea tai jos tilanne sitä vaatii, niin muutella yksityiskohtia.[/QUOTE]

Juurikin näin :)

Täällä on ihan oikeasti niitä, jotka kertovat elämästään kaiken, asuinpaikankin, lasten nimet jne... Ei tarvita kuin yks hullu tyyppi.......

Johan se on erään palstalaisen kohdalla todistettu, yritetään pilata toisen liiketoiminta yms.

Mä voin täällä kertoa asuvani Turussa, mutta sillä ei ole kenellekkään merkitystä, että asunko Turussa, vai kenties siinä jossain lähellä. Mä voin kertoa, että mulla on 12v ja 9v lapset, mutta silläkään ei ole kenellekkään merkitystä, vaikka ne olisivatkin oikeasti 11v ja 8v, tai vaikkapa 13v ja 10v,
Tai voin sanoa olevani 28v vaikka olisinkin oikeasti 31v, tajuutteko?

Vai onko teille noilla tuollaisilla asioilla oikeasti ihan hirveän iso merkitys kun luette jotain ketjua??

Tai jos harmaanakin kirjoittelet lapsen asiasta, voit kirjoittaa että kyse on tyttölapsesta, vaikka olisikin oikeasti poikalapsesta, jos sillä ei ole itse asiassa mitään merkitystä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikäs bimbo se oli kellä oli muka joku amerikan poikaystävä ja laittoi kuvaa jostain ruotsalaisesta homonäyttelijästä :D.
Akaatin reissu- ja sukujutut on kyllä niin pilvessä keksitty että siinä on Bob Marleykin rastat suoristuneet.

Yhteistyössä