pitäskö alkaa ihan tosissaan suunnistellaPuoli viideltä näyttäis olevan eka lähtö tsadin suunnille, ja sit niitä meneeki lähes tunnin välein.
mulle on lopulta sama että varaanko huoneen tsadista vai nääsvillestä
pitäskö alkaa ihan tosissaan suunnistellaPuoli viideltä näyttäis olevan eka lähtö tsadin suunnille, ja sit niitä meneeki lähes tunnin välein.
pirkale kun tuo kanava ei näy täälläNyt joutuu miettimään että onko kaikki kunnossa, kattelen telkusta maatilantrinsessat ohjelmaa :O Tosin tuo kelly on aika
Epäilen ettei ole jos moista sontaa kattelee.Nyt joutuu miettimään että onko kaikki kunnossa, kattelen telkusta maatilantrinsessat ohjelmaa :O Tosin tuo kelly on aika
No mutta kas kun munkin luokin mahtuu nukkumaan jos tarve vaatii. Mikä päivä tulisit jos tulisit?pitäskö alkaa ihan tosissaan suunnistella
mulle on lopulta sama että varaanko huoneen tsadista vai nääsvillestä
Laitahan kuumemittari kainaloon. Kuumeisena tulee tehtyä kaikenlaista hourailua.Nyt joutuu miettimään että onko kaikki kunnossa, kattelen telkusta maatilantrinsessat ohjelmaa :O Tosin tuo kelly on aika
en viitti täällä huudella, siirrymmä toisaalleNo mutta kas kun munkin luokin mahtuu nukkumaan jos tarve vaatii. Mikä päivä tulisit jos tulisit?
Mun luona mahtuu myös. Mul on 2 makkaria.No mutta kas kun munkin luokin mahtuu nukkumaan jos tarve vaatii. Mikä päivä tulisit jos tulisit?
Mulla ei ja sänkyjäkin vaan yksi että elkää herran tähen eksykö tänneMun luona mahtuu myös. Mul on 2 makkaria.
Mul on niin huono palvelu että tarjoan vaan vuodesohvaa nukkumapaikaksi :ashamed:Mun luona mahtuu myös. Mul on 2 makkaria.
Kyä tässä alkaa vanhalla voimat loppua, makaan vaan sohvalla ja mietin että kuka kantais mut sänkyynSitkee mimmi!:hug:
No mutta sun luohan just on hvyä eksyä, pääsee varppina viereen nukkumaan kun muualle ei mahduMulla ei ja sänkyjäkin vaan yksi että elkää herran tähen eksykö tänne
Mun luona saa nukkua viekussa tai sitten toisessa makkarissa. Mun lapsi ei asu mun kanssa. Niin siksi on tilaa.Mul on niin huono palvelu että tarjoan vaan vuodesohvaa nukkumapaikaksi :ashamed:
Tuota sinun kirjoitusta ei pysty hyvälläkään sanomaan epäsuoraksi vihjeeksi kyläilemään tuleville..Mulla ei ja sänkyjäkin vaan yksi että elkää herran tähen eksykö tänne
ja mää saan pelätä sitten että jos joku osa koskettelee mua:O Tässä huushollissa sidotaan sitten kädet ihan varmuudeks...No mutta sun luohan just on hvyä eksyä, pääsee varppina viereen nukkumaan kun muualle ei mahdu
jaa jaa,kyllä se on lukijan vastuu miten ymmärtää*hah*Tuota sinun kirjoitusta ei pysty hyvälläkään sanomaan epäsuoraksi vihjeeksi kyläilemään tuleville..
*täällä ei ole tilaa*jaa jaa,kyllä se on lukijan vastuu miten ymmärtää*hah*
....Tässä huushollissa sidotaan sitten kädet selän taa käsiraudoilla ihan varmuudeks...
Sido vaan jos haluatja mää saan pelätä sitten että jos joku osa koskettelee mua:O Tässä huushollissa sidotaan sitten kädet ihan varmuudeks...
Vois tuon kattoa, jäi vähän vaivaamaan että miten meteoriseksuaalin uusi kello toimii:attn: ruutis :attn: Taivaan tulet :attn: alkaa :attn: pian :attn:
voin kuiskata sulle mutta et ehkä pidä vastauksesta*täällä ei ole tilaa*
*vierailta sidotaan kädet*
Hmm, mitähän se mahtaa tarkoittaa :xmas:
tänks, taas meinas unehtua kun on kaks keskustelua käynnissä samaan aikaan naamakirjassa:attn: ruutis :attn: Taivaan tulet :attn: alkaa :attn: pian :attn:
:stick: Pysy kauempana käsirautanainen!voin kuiskata sulle mutta et ehkä pidä vastauksesta
Ei hitto, tää sarja on kyl niin hyväVois tuon kattoa, jäi vähän vaivaamaan että miten meteoriseksuaalin uusi kello toimii