IhanaValo
Onko noi hyviä?ei pitäny tätä avata mutta :ashamed:
*tarjoaa halukkaille*
Onko noi hyviä?ei pitäny tätä avata mutta :ashamed:
*tarjoaa halukkaille*
*työntää sisuksiin*jo vain maistuis
*avaa suun*
porukalla syödään niin ei se sitten haittaaEi sais ottaa kun sit syön koko pussin tyhjiin, mut jos vaan vähän maistan..
*työntää sisuksiin*
jostain kumman syystä nää minit on muka paremman makuisia kuin normikokoset. mä tykkään suolasista namistuksistaMeikäläiselleki kelpais jotain hyvää.. Noi suolakeksit ei oo oikein mun juttu. Jätskiä vois maistella ehkä sit kun pp on saanu ruokansa mussutettua. En tajua miten se on niin hidas syömään, se vaan pyrittelee ruokaa suussa ihan kun se yrittäis vaan imeskellä ne sulaksi eikä pureskelis ollenkaan. Tässä ollaan istuttu varmaan puoli tuntia ja tuskin neljäsosalautasellistakaan on menny :kieh:
Sisäinen Sherlokkini sanoo, että nyt ei puhuta lokasuojan maalauksesta...Siitä PITI tulla vaaleanruskea... Annetaan lopullinen tuomio kunhan kuivuu.
on onOnko noi hyviä?
sori,innostuin vähän :snotty:veit sitten mun replan :stick:
juar mai kaind of gööljostain kumman syystä nää minit on muka paremman makuisia kuin normikokoset. mä tykkään suolasista namistuksista
ei sulla ole ens viikolla asiaa tsadiin?Vieläkään ei oo sadellu treffikutsuja. Onkohan ne hukkunut postissa?
:heart:juar mai kaind of gööl
Jospa postinkantaja on sinusta kiinnostunut??? Eihän se silloin toimita sankan kilpailijalauman tarjouksia perille.Vieläkään ei oo sadellu treffikutsuja. Onkohan ne hukkunut postissa?
Joku vetäny välistä?Vieläkään ei oo sadellu treffikutsuja. Onkohan ne hukkunut postissa?
Eipä oikein. Kuis, onks siellä treffejä luvassa?ei sulla ole ens viikolla asiaa tsadiin?
Miten se vois olla, en oo koskaan nähnyt täällä postinjakajaa? Ja jakoaikaan meikä on yleensä töissä tai koulussa.Jospa postinkantaja on sinusta kiinnostunut??? Eihän se silloin toimita sankan kilpailijalauman tarjouksia perille.
kyseenalaista kaljotteluseuraa enintäänEipä oikein. Kuis, onks siellä treffejä luvassa?
mahtaako enää olla pussikaljaseuraa vai meneekö kuppilan puolelle?kyseenalaista kaljotteluseuraa enintään
taitaa olla tsadissakin jo sen verta kalsa että kuppilan puolelle kallistuneemahtaako enää olla pussikaljaseuraa vai meneekö kuppilan puolelle?
Lällällää, minäpä nään postinjakajan lähes joka päivä:saint:Miten se vois olla, en oo koskaan nähnyt täällä postinjakajaa? Ja jakoaikaan meikä on yleensä töissä tai koulussa.
Eiks se voi tulla mielummin tänne? Mää en pääse kyl mitenkään repeemään tsadiin rahan enkä ajan puolestakyseenalaista kaljotteluseuraa enintään
Aika hyvää salapoliisivainua ilmassaSisäinen Sherlokkini sanoo, että nyt ei puhuta lokasuojan maalauksesta...
no ei ole kokonaan mahdollisuuksien rajojen ulkopuolella tuokaanEiks se voi tulla mielummin tänne?