Liittyykö asia kuluneeseen työharjoittelupäivään, vai tuliko sieltä sotilaskodista joku saatille?[/SIZE]
:attn:
Liittyykö asia kuluneeseen työharjoittelupäivään, vai tuliko sieltä sotilaskodista joku saatille?[/SIZE]
Päivän tietopläjäys kirahveista:
Ollessaan hyvin tyytyväinen, kirahvit suorastaan hykertelevät tyytyväisyyttään.
Saitko? :xmas:[/SIZE]
Tästä ei voi tykätä kun ei voi tehdä samaaoikeesti stalkkasin naamakirjasta :ashamed:
Ei mitään käryä. Kirahvi pitää hullua jännityksessämistä te puhutte?!
Eka arvaus meni oikein. Oli tylsää niin kysyin et saisinkos kokeilla maalata jotain, kun siellä on eri merkkisiä maaleja mitä mun koululla. Ja sain kokeilla =)Liittyykö asia kuluneeseen työharjoittelupäivään, vai tuliko sieltä sotilaskodista joku saatille?
Stalkkeri :O Miten oot saanu mun henkilöllisyyden selville??++oikeesti stalkkasin naamakirjasta :ashamed:
oikeesti stalkkasin naamakirjasta :ashamed:
Meikä mainitti että kirahvit hykertelee tyytyväisyydestä, ja sit vedin palkokasvipellon sieraimeen ku kukaan ei noteerannu. Ja noi koitti sit säälsitä arvuutella et mikäs mut saa hykertelemään.vieläkään päässy kärrylle.
Kivaa! mitäs maalailit?Meikä mainitti että kirahvit hykertelee tyytyväisyydestä, ja sit vedin palkokasvipellon sieraimeen ku kukaan ei noteerannu. Ja noi koitti sit säälsitä arvuutella et mikäs mut saa hykertelemään.
Vastaus oli siis et sain kokeilla (mulle) uusia maaleja duunissa.
Kerro molemmat!!! Mielesi tekee kumminkin.Eka arvaus meni oikein. Oli tylsää niin kysyin et saisinkos kokeilla maalata jotain, kun siellä on eri merkkisiä maaleja mitä mun koululla. Ja sain kokeilla =)
Halkuakkos että kerron oman mielipiteen maalauskesta, vai sen mitä pojat siellä sano?
eikö ne näy jälestä netistä?mä olen ihan väsynyt*haukotus* voisin mennä nukkumaan mutta kun tänää on taivaan tulet päivä! saa nähdä jaksanko valvoa siihen asti. ja hyvät ja huonot uutisetkin tulis tänää mutta sitä en taida kyllä jaksaa katsoa. Harmittavaista kun ei ole tallentavaa boxia.
ai jaahas,pakkohan se hyvät ja huonot uutiset on katsottava kun siellä on jaajo!
Itse asiassa niin tekee No pomon rouva kysy että miten maalaus meni, ja mää vastasin että ei sitä kovin rumasti haukuttu.Kerro molemmat!!! Mielesi tekee kumminkin.
en mää jaksa ikinä niitä sieltä katsoa.eikö ne näy jälestä netistä?
jo vain maistuisei pitäny tätä avata mutta :ashamed:
*tarjoaa halukkaille*
Ei sais ottaa kun sit syön koko pussin tyhjiin, mut jos vaan vähän maistan..ei pitäny tätä avata mutta :ashamed:
*tarjoaa halukkaille*