The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Mie poukkoilen tässä koneen ja sohvan väliä..olis virkkausta ja neulontaa enemmän ja vähemmän kesken mutku ei kädet pysty niin paljon ku tarviis :( Alkaa pakottamaan käsiä.

kahvikirahvi
Liittyykö asia kuluneeseen työharjoittelupäivään, vai tuliko sieltä sotilaskodista joku saatille?
Eka arvaus meni oikein. Oli tylsää niin kysyin et saisinkos kokeilla maalata jotain, kun siellä on eri merkkisiä maaleja mitä mun koululla. Ja sain kokeilla =)
Halkuakkos että kerron oman mielipiteen maalauskesta, vai sen mitä pojat siellä sano?

mä olen ihan väsynyt*haukotus* voisin mennä nukkumaan mutta kun tänää on taivaan tulet päivä! saa nähdä jaksanko valvoa siihen asti. ja hyvät ja huonot uutisetkin tulis tänää mutta sitä en taida kyllä jaksaa katsoa. Harmittavaista kun ei ole tallentavaa boxia.

ai jaahas,pakkohan se hyvät ja huonot uutiset on katsottava kun siellä on jaajo!

Viimeksi muokattu:
mä olen ihan väsynyt*haukotus* voisin mennä nukkumaan mutta kun tänää on taivaan tulet päivä! saa nähdä jaksanko valvoa siihen asti. ja hyvät ja huonot uutisetkin tulis tänää mutta sitä en taida kyllä jaksaa katsoa. Harmittavaista kun ei ole tallentavaa boxia.

ai jaahas,pakkohan se hyvät ja huonot uutiset on katsottava kun siellä on jaajo!
eikö ne näy jälestä netistä?

kahvikirahvi
Kerro molemmat!!! Mielesi tekee kumminkin. :D
Itse asiassa niin tekee :D No pomon rouva kysy että miten maalaus meni, ja mää vastasin että ei sitä kovin rumasti haukuttu.

Pojat sano että "jos ilman papereita tulee jo näin hyvää jälkeä niin mieti millasta tulee kun on vaikka kymmenen vuotta työelämää takana."

Ja tinku, auton lokasuojan maalasin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä