Olen käytettävissä milloin nokkelaa salapollaria tarvitset.Aika hyvää salapoliisivainua ilmassa
Olen käytettävissä milloin nokkelaa salapollaria tarvitset.Aika hyvää salapoliisivainua ilmassa
Pilkkuvirhe, kultaseni, pilkkuvirhe se vain!Vaakahan näytti päälle 15tonnia, mun huonolla matikallakin se on himpun enemmän kun 830kg. Saati sitten 150
Pistetään asia ylös luudan varteen, tiedä vaikka joskus tulis tarveOlen käytettävissä milloin nokkelaa salapollaria tarvitset.
Se olis paljon helmpompi mulle järjestää.no ei ole kokonaan mahdollisuuksien rajojen ulkopuolella tuokaan
Sitkee mimmi!:hug:Ai juma että väsyttää. 6 yötä valvoin ja tänään nukuin vaan 3,5t ennenku singahdin luennolle kuulemaan pienistä pohjoissamojedikielistä. Absolutely riveting, lemme tellya
Tinkuliinilla on ny tylsää tai ikävä?
mun pitäis olla klo 9 takaisin tsadissa mutta kai nääsvillestä lähtee aikasten aamulla junia siihen suuntaanSe olis paljon helmpompi mulle järjestää.
Oot sie tulossa tänne päin?ei sulla ole ens viikolla asiaa tsadiin?
yepOot sie tulossa tänne päin?
Mennään me jossain vaiheessa treffeille.Vieläkään ei oo sadellu treffikutsuja. Onkohan ne hukkunut postissa?
No voe kökkö. Mä jo suunnittelin treffejä oulun suuntaan.yep
ja oikein yön yli keikka
Tinkuliinilla on ny tylsää tai ikävä?
Ilahduttaaksesi mieltäsi tein kuvahaun wuppiduulla. Tämmöinen löytyi. Onko sinnepäinkään?
kiitos ilahdutuksesta=) tylsää on...ja silleen.
vai sellasta oot suunnitellu...siellähän sitä :xmas:No voe kökkö. Mä jo suunnittelin treffejä oulun suuntaan.
kiitos ilahdutuksesta=) tylsää on...ja silleen.
mitä?vai sellasta oot suunnitellu...siellähän sitä :xmas:
Puoli viideltä näyttäis olevan eka lähtö tsadin suunnille, ja sit niitä meneeki lähes tunnin välein.mun pitäis olla klo 9 takaisin tsadissa mutta kai nääsvillestä lähtee aikasten aamulla junia siihen suuntaan
Taidan arvatavai sellasta oot suunnitellu...siellähän sitä :xmas:
Mitä onko Tinkulla kukkia ja mehiläisiä kierroksessa opcorn:
Nyt joutuu miettimään että onko kaikki kunnossa, kattelen telkusta maatilantrinsessat ohjelmaa :O Tosin tuo kelly on aika
taisitTaidan arvata