[QUOTE="Sipsukka";29102684]Se olisi kauheaa jos eineksiä ei olisi keksitty. Meidän perhe kyllä kärsisi siitä... nakkeja, maksalaatikkoa, hernekeittoa, karjalanpiirakkaa, valmislihapullia... näitä meillä syödään, mutta ei nyt joka päivä. Pitkän työpäivän jälkeen on ihanan helppoa avata hernekeittopurkki ja tarjota lapsille ruokaa. Minä en mitään hernekeittoa tai maksalaatikkoa rupeaisi itse väsäämään. Voi kauhistus!![/QUOTE]
Väsäsinpä eilen kuumepotilaana ollessani perheelle hernekeiton. Olipa hirveä homma, kun piti muutaman kerran tunnissa käydä sekoittamassa... Kyllä se ihan itsekseen valmistui
Eineksiä kyllä meilläkin käytetään, ainakin jos karjalanpiirakat, nakit ja pakastevihannekset niihin lasketaan. Ai kauhistus, syöhän meidän lapset ainakin 2-3 kertaa kuussa myös mikrohampurilaisia
Edellä olevissa lauseissa oli nyt sitten sarkasmiakin mukana, ihan kaikkea en tarkoittanut otettavaksi tosissaan (ei tartte vetää hernettä nenään
)
Jotenkin mua huvittaa nämä eineskeskustelut aina, kun meitä on niin moneen junaan. Jotkut haluaa tehdä ne ruokansa alusta itse ja toiset taas päästä vähän helpommalla. Aika huonolla ruualla olis mun lapset, jos mun pitäis niille joka päivä töiden jälkeen laittaa ruoka. Mä kun olen yleensä kotona n. 17.30-18.00 välisenä aikana. Eikä siinä mitään muuta sitten illan aikana ehtisi tekemäänkään. Yritän kyllä tehdä mahdollisimman paljon itse ja usein viikonloppuna teenkin muille valmiiksi lähes koko viikon ruuat. Itsekin saan töihin paremmat eväät mukaan