Mikä tekee sinut onnelliseksi juuri nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mamma"

Vieras
Minut tekee onnelliseksi erityisesti oma, ihana koti, joka alkuvaikeuksien jälkeen tuntuu kodilta. Olen myös onnellinen, että uusi paikkakuntakin tuntuu oikealta vaihtoehdolta lopultakin.

• Tykkää
Reactions: Data
Koti ja perhe.
Niistä kahdesta saa turvaa ja voimaa. Tällä hetkellä on yksi vakava huoli joka painaa päälle ja en tiedä miten pää kestäisi jos ei olisi sitä tuttua olkapäätä johon nojata. Ja lapsia joiden takia ei voi surra liikaa.

Se kun sain sen hameen tehtyä, siitä tuli hyvä ja juhlat meni hyvin, sit tänään on posliininmaalaus jahuomenna tanssitunti ja mulla on kiva mies ja kivat lapset. Poika on ollut kipeänä, joten me ollaan vaan sen kaa laiskoteltu ja katottu leffoja!

Se, että olen vihdoin terve.
Viimeisen kuukauden aikana ole ollut vatsataudissa, 1,5vko flunsassa, umpparileikkauksessa, sairaalassa 4 päivää tiputuksessa ja enterorokossa.

Sain tiedon, että kuuntelun ja kielioppikokeen perusteella pääsen ruotsin kurssista läpi, huolimatta siitä miten tämänviikkoinen luetun ymmärtäminen ja kirjoitelmatehtävä menee :D

Ja muutenkin nyt ihana mies ja ihanat lemmikit, kaunis koti, ihana ympäristö, raikas syyssää.. Jeejee.

Rakas ihminen rinnalla, lapset,koti..
Ensi lauantaille suunnittelen kotipippaloita nuorten kanssa,rakkaan tytärkin ilmestyy paikalle.Eikä oo mitkään kupittelubileet-lauletaan karaokea,pelataan,pientä purtavaa,herkkuja...

Viimeksi muokattu:
Juuri tällä hetkellä on onnellinen siitä, että voin rankan ja ikävän työpäivän jälkeen mennä kotiini ja istua siellä rauhassa kenenkään häiritsemättä, kenenkään vaatimatta mitään. Levättyäni olen vapaa käyttämään illan kuten haluan. Ymmärrän kavereiden Facebook-päivityksistä, ettei tämä ole mikään itsestäänselvyys.

Juuri tällä hetkellä on onnellinen siitä, että voin rankan ja ikävän työpäivän jälkeen mennä kotiini ja istua siellä rauhassa kenenkään häiritsemättä, kenenkään vaatimatta mitään. Levättyäni olen vapaa käyttämään illan kuten haluan. Ymmärrän kavereiden Facebook-päivityksistä, ettei tämä ole mikään itsestäänselvyys.

Ei todellakaan ole itsestäänselvyys miehelle, jolla on perhettä:)
Ei myöskään naiselle samassa tilanteessa.
Nauti, nauti!
Terkuin: omaa aikaa kaipaava. Ehkä sit joskus...

Menen tänään kahvittelemaan tyttäreni perheen luo ja näen ihanan, pikkuisen lapsenlapseni :heart: Samalla tapaan myös äitini ja hänen miehensä :) Illalla teen pitsaa ja ananasrahkaa :p Siinähän noita on onnenaiheita tälle päivälle riittämiin.

Havahduin ihmettelemään, miten järjettömän korkea elintaso minulla on. Tällä viikolla olen käynyt kaksi kertaa ulkona syömässä, käynyt kaupassa katsomatta hintoja, nukkunut kolmensadan euron lakanoissa, istunut kahden tonnin tuolilla, katsellut 50-tuumaista telkkaria ja tilannut samppanjaa omalta syntymävuodeltani. Jos olisin kaksikymppisenä saanut kuulla, millaista yltäkylläisyyttä suomalaisella keskipalkalla saa, en olisi ikinä uskonut. Haaveilin nuorena lottovoitosta, ja aika lailla tällaiselta kuvittelin sen näyttävän: ei mitään helikopterikenttiä ja luksusjahteja vaan panostamista arjen ylellisyyksiin.

Ei varmaan ole kauhean kosher sanoa olevansa onnellinen taloudellisesta turvasta, kauniista esineistä ja materiaalisesta hyvästä, mutta kyllä minä olen. Älytön tuuri, että satuin syntymään näin vauraaseen maahan.

Mun mies :heart:, ehkä hyvä pieni uutinen äidin sairaudesta, lemmikit.
Ihanat työtoverit.

Tänään selvisi,että yttärelläni on vain haavainen paksusulen tulehdus, ei mitään se vakavampaa

Olen pelännyt ja nähnyt kauhukuvia pahimmasta mahdollisesta ja tänään sitten tieto,että ns kaikki hyvin

Yhteistyössä