Löysin Findit:istä hauskan uuden projektin iltapäivän ratoksi (kunnostettava pikkukaappi).
Sain kuulla että ensimmäinen appi ja kälyt tulevat huomenna käymään.Appi alkaa olla jo aika heikossa kunnossa, joten en uskonut että enää jaksaa. Ilahduin kovin kun kuulin, jotta meinaa jaksavansa.
Mun ihana rakas mieheni toi mulle töihin sapuskaa ihan yllättäen kesken oman työpäivänsä. Ihana täytetty croissant ja pullo pepsi maxia. On se ihana!!! :heart:
Kun syksy ei vielä alkanut säiden puolesta, aurinko. Se että vaikka moni tilanne on elämässä auki (uusi asunto, uusi työ, niiden myötä lasten koulut...) nin perusasiat ovat kunnossa. Kaikki ovat terveinä ja taloudellinen jama on hyvä. Pitäisi olla maltillisempi eikä aina unelmoida liian suurista. Nyt on työ ja koti ja terveys, mitä siitä vaikka se unelmien talo vielä vuoden tai pari odottaisi.
Aamulla heräsin siihen että vauva nauroi korvaani. Mies oli vaihtanut hälle vaipan, keittänyt minulle kahvia ja siivonnut keittiön ennen kuin lähti töihin.
Se, että pääsin tänään zumbaan :heart: viime viikolla ei onnistunut yhdetkäänt treenit, kun mies oli aamusta yöhön töissä ja kuopus on päättänyt, että hän ei lapsiparkkiin jää :snotty:
Kesäloma, aurinkoinen päivä. Päivä on sujunut extra hyvin, pojalla (2v) ei ole ollut tänään pahempia uhmakohtauksia vaan ollaan touhuiltu kaikkee kivaa ja energianpuuskassa sain tehtyä paljon rästihommia.