The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Miten monena iltana oonkaan itkeskellyt kun ei oo herkkuja, ja nyt löysin kylmäkallejen ja marjalaatikoiden takaa jäätelöpuikon!!! Täytyy syödä äkkiä ennen kun perhe tulee suihkusta :p
 
Kerro vaan. Viimeisin löytö pesun jälkeen oli suht iso pultti (ei sentään tehny tuhoja) ja tuon löydön jälkeen esitin vaan kysymyksen et miten päin susihukka haluaa pultin hanuriinsa? Saa ihan rauhassa pohtia, koska seuraava pesukoneesta löytyvä on sit siellä.
No en mä suoraan uskalla kertoa...

Mutta kun poikamies pesee pyykkiä, niin ei hän avaimia tai pultteja pesukoneeseen säilö...
Koneeseen ei myöskään eksy mitään väriäpäästävää, koska miehet ei osta ensimmäistäkään "pestävä erikseen"- rättiä.
Kun poikamies silittää niit vaatteita, niin ei niihin millään hupsis- ilmiöllä synny tuplalaskoksia.

Kun mies ukkoutuu hän voi monia asioita samantien unohtaa, koska naisilla on parempi muisti kuin miehillä ja sen lisäksi mies voi huoletta unohtaa tekemänsä virheet, koska ei ole tarpeen kahden ihmisen muistella samoja asioita.

Morsiamen hääpuku on yleensä valkoinen ja miehen sit muun värinen. Kodinkoneet on värikoodattu samaan tapaan, eli naisen käytettäväksi tarkoitetut koneet on yleensä valkoisia ja miehen käytettäväksi tarkoitetut sit muun värisiä. Niinpä markkinoilla on paljon valkoisia pesu- ja tiskikoneita, silitysrautoja, jääkaappeja, liesiä jne, mutta ei ainuttakaan valkoista porakonetta, rälläkkää, moottorisahaa tms.

Oikein fiksu naaras vaatii remontissa WC- kalusteetkin muuta väriä kuin valkoista, jolloin mies nikottelematta joutuu ottamaan vessan pesun vastuulleen.

Mutta älä kerro kenellekään, että kerroin. :whistle:
 
No en mä suoraan uskalla kertoa...

Mutta kun poikamies pesee pyykkiä, niin ei hän avaimia tai pultteja pesukoneeseen säilö...
Koneeseen ei myöskään eksy mitään väriäpäästävää, koska miehet ei osta ensimmäistäkään "pestävä erikseen"- rättiä.
Kun poikamies silittää niit vaatteita, niin ei niihin millään hupsis- ilmiöllä synny tuplalaskoksia.

Kun mies ukkoutuu hän voi monia asioita samantien unohtaa, koska naisilla on parempi muisti kuin miehillä ja sen lisäksi mies voi huoletta unohtaa tekemänsä virheet, koska ei ole tarpeen kahden ihmisen muistella samoja asioita.

Morsiamen hääpuku on yleensä valkoinen ja miehen sit muun värinen. Kodinkoneet on värikoodattu samaan tapaan, eli naisen käytettäväksi tarkoitetut koneet on yleensä valkoisia ja miehen käytettäväksi tarkoitetut sit muun värisiä. Niinpä markkinoilla on paljon valkoisia pesu- ja tiskikoneita, silitysrautoja, jääkaappeja, liesiä jne, mutta ei ainuttakaan valkoista porakonetta, rälläkkää, moottorisahaa tms.

Oikein fiksu naaras vaatii remontissa WC- kalusteetkin muuta väriä kuin valkoista, jolloin mies nikottelematta joutuu ottamaan vessan pesun vastuulleen.

Mutta älä kerro kenellekään, että kerroin. :whistle:
Juu tuon värikoodin olen ennenkin kuullut.
Tuosta poikamies ajasta taitaa olla susihukalla sen verran jo aikaa, et taitaa tarvita jo lapiota et kaivais ne toimintatavat muististaan esiin - silitysrautaa ei kyllä sudella ollut kun ollaan kimppaan päädytty ja edelleen on aika hieno juttu et myydään vaatteita, joita ei tarvi silittää.

Tuota värin päästämistä en allekirjoita, sen verran noita poikamiehiäkin joskus olen tuntenut ja jokusen kerran niille värjäytyneille vaatteille nauresk... eikun siis voivotellut.

Mut viikonlopun saldosta on pakko silti sanoa et plussalle jäi kun susihukka pesi meidän ikkunat (ja pesukamatkin säily ehjänä), mun ei tarvinut tehdä kotityötä mitä inhoan yli kaiken
 
kahvikirahvi
Plääh, mikä tohon lapseen on iskeny kun taas on nukkumaanmeno ihan ranttaliks heitetty :| Tällä kertaa ei sentään oo demonisoitu, mutta pelleilee ja hyppii sängystä ja huoneesta pois.. Toistan, plääh.
 
siis oikeesti voisiko joku potkia mua persiille tai takoa päähäni että kaikki on nyt hyvin!! ei perkele kun vatvon ja vatvon asiaa joka on jo selvä ja kaikki hyvin! silti vaan sisuksissa tuntuu kuin joku kivimöhkäle olis tarrannut kiinni..ja vika on vaan ihan mun omassa päässä ja ruokin sitä kokoajan omilla ajatuksilla. että on hankalaa olla nainen!
 
siis oikeesti voisiko joku potkia mua persiille tai takoa päähäni että kaikki on nyt hyvin!! ei perkele kun vatvon ja vatvon asiaa joka on jo selvä ja kaikki hyvin! silti vaan sisuksissa tuntuu kuin joku kivimöhkäle olis tarrannut kiinni..ja vika on vaan ihan mun omassa päässä ja ruokin sitä kokoajan omilla ajatuksilla. että on hankalaa olla nainen!
millä jalalla toivot potkaistavan?

*potkaisee*
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä