kahvikirahvi
MINÄ!noniin kaiffarit,mää lähen nyt sänkyyn tuli masa pussihiekkoineen tai ei joten öitä nuspus:kiss: ...lusikkapaikka on vapaana ja ensin ehättynyt saa paikan...
MINÄ!noniin kaiffarit,mää lähen nyt sänkyyn tuli masa pussihiekkoineen tai ei joten öitä nuspus:kiss: ...lusikkapaikka on vapaana ja ensin ehättynyt saa paikan...
Jes! Mä hotkasen iltapalan loppuun ja tuun sitte perästä. Hyvää yötä murunen :kiss:mää mää:wave:
Sait paikan.onneksi olkoon:kiss: ja nyt mää meen eeltä,kömpii sitten viekkuun kun kerkiää. menipä hyvin kun mäkin olin jo varannut paikan sun viekkuunMINÄ!
öitä *murr murr* :heart:oon hidas mutta siitä huolimatta änkeän tinkun ja pitkäkaulan väliin
Ei haittaa ainakaan mua, menossa ollaan.oon hidas mutta siitä huolimatta änkeän tinkun ja pitkäkaulan väliin
Ollaan ollaan... Tehtäviä taas väännetty :kieh:Kappas. Ollaanhan täällä vielä hereillä.
Myöhäisiltaa Alkumetsään ja Kyöpelinvuorelle.
Täälläkin. Juuri vasta tulin kotiin, 25 km paluumatkaa tyhjällä, suoralla ja kuivalla maaseutuvaltatiellä - kieltämättä vähän tuli lennätettyä.Kappas. Ollaanhan täällä vielä hereillä.
Myöhäisiltaa Alkumetsään ja Kyöpelinvuorelle.
Nauti vapaapäivästäTäälläkin. Juuri vasta tulin kotiin, 25 km paluumatkaa tyhjällä, suoralla ja kuivalla maaseutuvaltatiellä - kieltämättä vähän tuli lennätettyä.
Nyt henkistä valmistautumista huomiseen vapaapäivään!
Uhg... Ei kuulosta kivalta : /Huh hai, olipas taas mukava päivä. 3t yöunilla piti olla liikenteessä jtn 14t |O
Sinulla on tuossa tavallaan kysymys ja vastaus samassa paketissa.- kieltämättä vähän tuli lennätettyä...
Nyt henkistä valmistautumista!!!
Tiedän tunteen, usko pois. Ei kiva. Ei sitten lainkaan. :hug:Huh hai, olipas taas mukava päivä. 3t yöunilla piti olla liikenteessä jtn 14t |O
Samaan tapaan mistä eilen onnistuin näppäämään kuvan?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29047714:Ollaan ollaan... Tehtäviä taas väännetty :kieh:
Äläpäs yritä :kieh:Samaan tapaan mistä eilen onnistuin näppäämään kuvan?
Jos noin ajattelet, saat olla aina kotona. Mä olen paljon liikenteessä.Ennenkuin uskaltaa autolla lähteä mihinkään tarttee nykyisin palstalta varmistaa, että PK on kotona... eikä lähdössä autolla ainakaan samaan mihinkään...