Kiitooos!Mie haistan paistetun kananmunan.. tuoksu vaan ei tule meiltä
Lapset sängyissään, lähden iltapalaa etsimään.
Tinkulle jaksu*potkis* ja :hug:
...mulla on vaan keitettyjä joten ei tuu tuoksu täältä...
Kiitooos!Mie haistan paistetun kananmunan.. tuoksu vaan ei tule meiltä
Lapset sängyissään, lähden iltapalaa etsimään.
Tinkulle jaksu*potkis* ja :hug:
ai jaa :headwall:kesk...eiku vaikka oikeella.sellanen kunnon tömäytys.
waat? mitä sä rupesit päätäs hakkaa seinää? vai onko tuo nyt sitä päähän takomista....ai jaa :headwall:
noh, se kuvastaa sitä pettymystä jonka tuo perruuttelu aiheutti...waat? mitä sä rupesit päätäs hakkaa seinää? vai onko tuo nyt sitä päähän takomista....
no höh...pitäskö sitten antaa erikoislupa siihen ja peruuttaa peruutus?noh, se kuvastaa sitä pettymystä jonka tuo perruuttelu aiheutti...
Suhun voi aina luottaamillä jalalla toivot polkaistavan?
*polkaisee*
Käynkö mää masasta jos puen sinisen hatun ja viitan päälleni?Ja sitten vois sitä masaa lähetellä uudelleen tänne,oisin innokas treffaamaan sen vielä toistekin tänää.
onko sulla pussukassa unihiekkaaKäynkö mää masasta jos puen sinisen hatun ja viitan päälleni?
Itse itseäni lainaten...Meikäläistä alkoi hiukomaan. Laitoin makkaramunakkaan tulille.
Kohta syyään. :snotty:
mulla olis, parikin pussillistaonko sulla pussukassa unihiekkaa
rupee muisti jo reistailee? vai näkö?Itse itseäni lainaten...
syöminki alkaa, kunhan opin laittamaan liedestä oikean levyn päälle.
Sanoinko just jotain noista kodinkoneiden värikoodeista...
Ei, mutta mulla on kyllä muita oivallisia nukutuskonsteja Joita taidan soveltaa itseenikin kunhan oon pienen (toisen) iltapalan syöny.onko sulla pussukassa unihiekkaa
Hiekkaa vai tuhkaa???mulla olis, parikin pussillista
oisko sulla heittä vähän mullekin et sais unenpäästä kiinni:snotty:mulla olis, parikin pussillista
pelottavaa...Ei, mutta mulla on kyllä muita oivallisia nukutuskonsteja Joita taidan soveltaa itseenikin kunhan oon pienen (toisen) iltapalan syöny.
eikö tuo tässä iässä jo lie tuhkaa :ashamed:Hiekkaa vai tuhkaa???
Tervetuloa kerhoon... :ashamed:eikö tuo tässä iässä jo lie tuhkaa :ashamed:
mullahan se kuuluis toivottaa kun olen vanhempi miesTervetuloa kerhoon... :ashamed:
mää mää:wave:Jaahas, täällä olis iltateen aika Josko kohta sit sänkyyn, kuka lähtee mun kaa sitte?