Sitähän tuo loppu perhekuntakin väittää. Tuo väite kyllä antaa aihetta epäillä heidän mielenvalon kirkkautta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29047069:Sie oot ihana
kaikki ukkomiehet pelkää eukkojaanEn usko, omistaa kuitenkin jonkunlaisen itsesuojeluvaiston ja on ihan julkisesti todennut ettei pelkää mitään niin paljoa kun vaimoaan :ashamed: (kauheen kiva sit tavata ihmisiä joilla on mielikuva jostain 2 metrisestä amatsonista kun todellisuus nyt ei ihan sitä ole)
kaikki ukkomiehet pelkää eukkojaan
ja syystä
No en mä suoraan uskalla kertoa...Kerro vaan. Viimeisin löytö pesun jälkeen oli suht iso pultti (ei sentään tehny tuhoja) ja tuon löydön jälkeen esitin vaan kysymyksen et miten päin susihukka haluaa pultin hanuriinsa? Saa ihan rauhassa pohtia, koska seuraava pesukoneesta löytyvä on sit siellä.
Juu tuon värikoodin olen ennenkin kuullut.No en mä suoraan uskalla kertoa...
Mutta kun poikamies pesee pyykkiä, niin ei hän avaimia tai pultteja pesukoneeseen säilö...
Koneeseen ei myöskään eksy mitään väriäpäästävää, koska miehet ei osta ensimmäistäkään "pestävä erikseen"- rättiä.
Kun poikamies silittää niit vaatteita, niin ei niihin millään hupsis- ilmiöllä synny tuplalaskoksia.
Kun mies ukkoutuu hän voi monia asioita samantien unohtaa, koska naisilla on parempi muisti kuin miehillä ja sen lisäksi mies voi huoletta unohtaa tekemänsä virheet, koska ei ole tarpeen kahden ihmisen muistella samoja asioita.
Morsiamen hääpuku on yleensä valkoinen ja miehen sit muun värinen. Kodinkoneet on värikoodattu samaan tapaan, eli naisen käytettäväksi tarkoitetut koneet on yleensä valkoisia ja miehen käytettäväksi tarkoitetut sit muun värisiä. Niinpä markkinoilla on paljon valkoisia pesu- ja tiskikoneita, silitysrautoja, jääkaappeja, liesiä jne, mutta ei ainuttakaan valkoista porakonetta, rälläkkää, moottorisahaa tms.
Oikein fiksu naaras vaatii remontissa WC- kalusteetkin muuta väriä kuin valkoista, jolloin mies nikottelematta joutuu ottamaan vessan pesun vastuulleen.
Mutta älä kerro kenellekään, että kerroin.
Mikäs sairaalaan vei? :hug:Hyvää iltaa! Mitäpä tän ketjun elämään kuuluu? Mä täällä keräilen voimia takas ku jouduin eilen sairaala reisulle : /
Oli synnytyksestä jääny istukkaa ja pikasesti päivystyksenä kaavintaan.. Aika rajua vuotoa oli : /Mikäs sairaalaan vei? :hug:
Oli synnytyksestä jääny istukkaa ja pikasesti päivystyksenä kaavintaan.. Aika rajua vuotoa oli : /
Huono muisti mulla on ja aina myöhässä, mutta kyllä mä työni hoidan niin kun pitää. Miellän vähän koulunkäynnin ja harrastukset pojan työksi...kuulostaa siltä että peekoon poika on Kete Rahkosen sanoiksi "isäsä poika"
Terve koltiainen. Äitille kottikärryllinen kärsivällisyyttä.Plääh, mikä tohon lapseen on iskeny kun taas on nukkumaanmeno ihan ranttaliks heitetty :| Tällä kertaa ei sentään oo demonisoitu, mutta pelleilee ja hyppii sängystä ja huoneesta pois.. Toistan, plääh.
Mukavampaa noita on kumminkin kotona suun kautta napostella kuin jäädä tiputukseen. Siis jos jotain positiivista tahtoo asiassa nähdä.on juu. kahta antibioottia 3x päivässä :/
Mitä se on? En kuitenkaan jaksa syödä niin paljoa.Terve koltiainen. Äitille kottikärryllinen kärsivällisyyttä.
millä jalalla toivot potkaistavan?siis oikeesti voisiko joku potkia mua persiille tai takoa päähäni että kaikki on nyt hyvin!! ei perkele kun vatvon ja vatvon asiaa joka on jo selvä ja kaikki hyvin! silti vaan sisuksissa tuntuu kuin joku kivimöhkäle olis tarrannut kiinni..ja vika on vaan ihan mun omassa päässä ja ruokin sitä kokoajan omilla ajatuksilla. että on hankalaa olla nainen!
kesk...eiku vaikka oikeella.sellanen kunnon tömäytys.millä jalalla toivot potkaistavan?
*potkaisee*
Mä potkaisen sit sillä toisella jalalla. Potkaisko Ruutis oikealla? Täältä tulee vasen.millä jalalla toivot potkaistavan?
*potkaisee*