Kiitos Tattari taas tsempistä... :heart:NeLif, sä olet koko ajan ollut porukassa, etkä takuulla putoa porukasta vaikka joku stoppi välillä tulisikin. Muistat vaan ilmoittautua tämän viikon jälkeen alkavalle kakkosjaksolle sitten uudestaan niin kuin me kaikki muutkin teemme. Olisiko sulle hyötyä noista ateriankorvike-dieeteistä? Se on sellaista orjallisempaa touhua, joten voisin kuvitella että sopii ihmiselle, jonka motivaatio heittelee. Esim. joku EasyDiet? En ole itse koskaan kokeillut, mutta ystäväni pudotti jollain tuollaisella -15kg (takaisin tuli kuurin jälkeen muutama kilo).
Mä tilasin paastopaketin. Olen paastonnut pari kertaa aiemminkin ja ajattelin, että paasto voisi palauttaa mun huippuvireen. Paaston jälkeen paino aina nousee vähän, mutta se ei olekaan pointti vaan se, että puhdistumisen jälkeen tuntuu mielekkäämmältä karsia ruokavaliosta kaikki epäsopiva.
Mä oon pari kertaa elämäni aikana ostanut noita ateriankorvikkeita, jaksanut niitä pari päivää ja sit taas lopahtanut. Tällä hetkellä tuntuu että mä oon kyllä niin toivoton tapaus... :ashamed:
Painoa en nyt merkkaa ennen jakson loppua sillä ( seliseli ) maha ei toimi ollenkaan ja jostain syystä muutenkin turvottaa niin että lukema huitelee ihan maksimaalisissa korkeuksissa. Ensi jaksolle mun täytyy tehdä selkeä suunnitelma minkä mukaan toimia... ei tästä muuten tule mitään. Jotenkin tuntuu että turhaan roikun tässäkin ryhmässä mukana MUTTA... jos mä nyt tästäkin häippäsen niin sitten se vasta luuseriolo onkin. Jotenkin sellanen että sit luovuttaisi sen viimeisenkin toivonrippeen...
Hienoja saavutuksia teillä kaikilla ja ihanan aktiivisesti jaksatte täällä kirjoitella. Yritän itsekin päästä säännöllisesti jatkossa tänne kirjoittelemaan - josko sekin hieman potkisi eteenpäin...