Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Oih ja voih, Gary Barlow julkaisee marraskuussa soololevyn. :heart: (kukaan teistä ei edes tiedä, kuka se on :snotty: ) Edellisestä soololevystä on 14 vuotta, mutta hyvää kannattaa odottaa.

Ai niin, myös Robbie Williamsilta tulee uusi soololevy marraskuussa. Nyt sit alan odottaa seuraavaa TT-levyä...
Kyllä minäkin muistin sitten kuka on. Kyllä se Take That vihje palautti nimen pintaan. TT:n sitten muistankin paremmin. Ei vain ole koskaan ollut musiikilliselta tyylilajiltaan tai tyyliltään minun lemppareitani. Vaan hyvähän se on, että tykätään eri asioista, ettei ihan yhdeksi massaksi sulauduta :)
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
Mun viime viikko oli niin kamala, etten koskaan enää halua moista kokea. Ensin sunnuntaina pojan kaveri joutui onnettomuuteen ja oli teho-osastolla taju kankaalla päiväkausia, odotettiin kauhulla jääkö lainkaan henkiin ja jos jää, halvaantuuko. Keskiviikkona mun rakas ystäväni kertoi syövän uusiutuneen. Torstaina mun isäni sai sydänkohtauksen ja oli myös teholla. Lauantaina mun kuopuksen poikaystävä ajoi kolarin, mun kuopus kyydissä. Siitä selvittiin pikaisella lääkärikäynnillä, käden kipsauksella ja peltivaurioilla mutta oli hiukan hankala löytää kertakaikkiaan mitään positiivista koko viikosta. Töissäkin oli ehkä vuoden kiireisin viikko. Tällä viikolla löytää jo sen verran positiivista, että kaikki on elossa, pojan kaveri ja mun isäkin tulevat kyllä selviämään. Eikä tällä viikolla kukaan ole toistaiseksi sairastunut eikä loukkaantunut.
 
Mun viime viikko oli niin kamala, etten koskaan enää halua moista kokea. Ensin sunnuntaina pojan kaveri joutui onnettomuuteen ja oli teho-osastolla taju kankaalla päiväkausia, odotettiin kauhulla jääkö lainkaan henkiin ja jos jää, halvaantuuko. Keskiviikkona mun rakas ystäväni kertoi syövän uusiutuneen. Torstaina mun isäni sai sydänkohtauksen ja oli myös teholla. Lauantaina mun kuopuksen poikaystävä ajoi kolarin, mun kuopus kyydissä. Siitä selvittiin pikaisella lääkärikäynnillä, käden kipsauksella ja peltivaurioilla mutta oli hiukan hankala löytää kertakaikkiaan mitään positiivista koko viikosta. Töissäkin oli ehkä vuoden kiireisin viikko. Tällä viikolla löytää jo sen verran positiivista, että kaikki on elossa, pojan kaveri ja mun isäkin tulevat kyllä selviämään. Eikä tällä viikolla kukaan ole toistaiseksi sairastunut eikä loukkaantunut.
:hug: Huh, tosiaan kamala viikko. :hug: Tästä viikosta tulee toivottavasti parempi ja hyvät uutiset jatkuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mun viime viikko oli niin kamala, etten koskaan enää halua moista kokea. Ensin sunnuntaina pojan kaveri joutui onnettomuuteen ja oli teho-osastolla taju kankaalla päiväkausia, odotettiin kauhulla jääkö lainkaan henkiin ja jos jää, halvaantuuko. Keskiviikkona mun rakas ystäväni kertoi syövän uusiutuneen. Torstaina mun isäni sai sydänkohtauksen ja oli myös teholla. Lauantaina mun kuopuksen poikaystävä ajoi kolarin, mun kuopus kyydissä. Siitä selvittiin pikaisella lääkärikäynnillä, käden kipsauksella ja peltivaurioilla mutta oli hiukan hankala löytää kertakaikkiaan mitään positiivista koko viikosta. Töissäkin oli ehkä vuoden kiireisin viikko. Tällä viikolla löytää jo sen verran positiivista, että kaikki on elossa, pojan kaveri ja mun isäkin tulevat kyllä selviämään. Eikä tällä viikolla kukaan ole toistaiseksi sairastunut eikä loukkaantunut.
:hug: :hug: on sulla ollut rankka viikko.
Toivottavasti tällä viikolla on vain positiivisia uutisia sulla.

Mie sain tänään huonoja uutisia. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Mun viime viikko oli niin kamala, etten koskaan enää halua moista kokea. Ensin sunnuntaina pojan kaveri joutui onnettomuuteen ja oli teho-osastolla taju kankaalla päiväkausia, odotettiin kauhulla jääkö lainkaan henkiin ja jos jää, halvaantuuko. Keskiviikkona mun rakas ystäväni kertoi syövän uusiutuneen. Torstaina mun isäni sai sydänkohtauksen ja oli myös teholla. Lauantaina mun kuopuksen poikaystävä ajoi kolarin, mun kuopus kyydissä. Siitä selvittiin pikaisella lääkärikäynnillä, käden kipsauksella ja peltivaurioilla mutta oli hiukan hankala löytää kertakaikkiaan mitään positiivista koko viikosta. Töissäkin oli ehkä vuoden kiireisin viikko. Tällä viikolla löytää jo sen verran positiivista, että kaikki on elossa, pojan kaveri ja mun isäkin tulevat kyllä selviämään. Eikä tällä viikolla kukaan ole toistaiseksi sairastunut eikä loukkaantunut.
:hug:...voi ystävä hyvä sinua...jo on ollut huolta ja murhetta, sydämen painolastia liiaksi yhdelle ihmiselle...

Nyt vain keskität voimasi ihan vain siihen perusolemiseen...perheesi kanssa olemiseen ja hengittämiseen. Toivon jaksamista sinulle ja runsaasti myötätuulta tuleville päivillesi :) :kiss:!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Voimia kaikille koettelemusten keskellä kamppaileville. En voi itsekään kehua tätä viikkoa, työrintamalta ei mitään hyviä uutisia. Tämä löysässä hirressä riippuminen voisi jo loppua. Lapsi on ollut kuin aurinko ja yhteiset aamut paijailuineen ovat tällä hetkellä ihan parasta. Lapsen maailmassa kaikki on aina hyvin ja yhdessä on hyvä olla. Mun oma pieni hyvänolonmoottori. Silitelkää toisianne!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Voi teitä Bitch ja Kais. Bitchin viikko kuulostaa aivan kammottavalta. Ihan hirvittävän isot voimahalit täältä!

Hopeatoffee: Jaan sun tunnelmat töiden suhteen. Tosin taidan nyt olla jo ihan varma, että firma ei ole enää pystyssä, kun hoitovapaani loppuu. Minulla ei ole hätää, tiedän mitä teen, mutta työkavereita käy surku.

Jee, alan pian nautiskelemaan miehen kokkailemasta iltapalasta. Että minua nyt hemmotellaan. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Satunnainen ohikulkija
Yksi kiva juttu on tämä ketju!!! Käyn harvakseltaan palstalla ja nyt huomasin tämän ekan kerran vasta. En sitten tiedä pääsenkö tässä vaiheessa enää "sisäpiiriin";) mutta ihanaa kun on tällaisia positiivisia ketjuja:)))<3

Tykkään ajatella positiivisesti, esim. kun aina valitetaan miten Suomessa on asiat NIIIIIN huonosti, tekisi mieli sanoa kaikille että Suomihan on parhaita maita maailmassa asua... Esim. kotihoidontuki on maailmalla harvinainen juttu! Tiet hoidetaan, kirjastot ovat ilmaisia! Koulu ja kouluruoka on ilmaista, vaikka siitä nyt aina valitetaankin niin kai nyt halpa ruoka on parempi kuin ei mitään! Julkinen terveydenhuolto toimii jos ei nyt aina loistavasti niin paremmin kuin monessa muussa maassa! Ja joka maassa sitä ei edes ole! Äitiyspakkaukset ja lapsilisät, huh mitä luksusta! Ilmaisia kerhoja lapsille ja äideille! Kaikki puolueet sallitaan! Ja kännykkä, netti ja telkkari on melkein kaikilla köyhimmässäkin päässä.

Ihan vain pelkästään se että naiset saa vapaasti kävellä kadulla yksin ja peittämättä itseään, ei ole kaikkialla mikään itsestäänselvyys! Eikä se, ettei kenenkään tarvitse kuolla nälkään.
 
Sydde
Tällä viikolla löytää jo sen verran positiivista, että kaikki on elossa, pojan kaveri ja mun isäkin tulevat kyllä selviämään. Eikä tällä viikolla kukaan ole toistaiseksi sairastunut eikä loukkaantunut.
Vakavissa asioissa on se hyvä puoli, että oppii arvostamaan itsestäänselvyyksinä pitämiään asioita. Meitä on monta, jotka voisivat olla iloisia siitä ettei tällä viikolla kukaan läheinen ole vakavasti sairastunut, loukkaantunut tai kuollut. Keksimme varmaan paljon muitakin asioita joita emme edes huomaa, mutta jos ne otettaisiin pois, kyllä sen huomaisi.
 
lucifer
Bitch ja Kais :hug:

kyllä se niin on että ei omaa sänkyä voita mikään,jo siellä nukkuessa olo paranee ja mieli voimistuu.

eilen kotiutumisen jälkeen,mies kertoi järjestäneensä lapsille viikonlopuksi hoitajan ja me lähdetään yhdessä,ihan kaksistaan jonnekin.en tiedä minne,mutta huomenna selviää.
aikaste ihanaa:heart:
 
Jouduin siirtymään 4-kurssille venäjässä, kun meidän kolmonen ei toteutunut. Eilen illalla olin siellä ja oli kivaa.

Todelliset herrasmiehet - katoava ilmiö?
Musta oli niin ihana, kun olin menossa kohti koulurakennusta parkkikselta ja näin että opettaja on siellä jo menossa alaovesta sisään kahden opiskelijan kanssa, niin toinen näistä opiskelijoista - vanhempi arvokas herrasmies, voi sanoa - jäi pitelemään mulle ovea auki, vaikka olin vielä kymmenien metrien päässä tulossa. :D:heart:

-- Siitä mallia miehet!
 
Viimeksi muokattu:
Saattiin tänään yksi pieni hyvä uutinen kaikesta huonoista uutisista ja huolesta huolimatta.
Mitenkäs Lucifer jakselet tällä hetkellä ?
Kiitos halauksesta muru :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77 ja moona81
voimia kaikille täältäkin :hug:

Likka sai vihdoin harjoittelupaikan (on starttiluokalla ) haki päiväkoteihin, mut niihin ei otettu, kävi sit tänään vanhalla alakoulullaan ja rehtori empimättä ton otti hommiin :heart: ei vielä tietoa mitä tekee, mut eiköhän tuo eskareiden ja ip-ryhmien avustajaks mene.
niin ja kouluun tutustuminen (lastenohjaajakoulutus ) meni oikein mukavasti hällä, ja pikkuveljensä on kuulemma oikein ihana :D oli isällään siis yötä kun sieltä kouluun lyhyempi matka.

sain taas positiivista palautetta tänään reippaasti töissä, ihan tuli hyvä mieli..ei kyllä vieläkään ole parempaa kommenttia tullu ku muutama vuos sitten eräältä amistopojalta..kaverilleen sanoi sisään tullessaan et täällä on muuten ihan vitun hyvä salaattipöytä :LOL: :D

Nuorimmainen on kuumeessa, onneks se pärjää muutaman tunnin aamupäivällä jo yksin kun isosisko tulee jo 12 aikaan koulusta huomenna ni ei tarvii miettiä kuka hoitaa ja mitä tehdään.
 
Huh.. tulihan tälle viikolle hyviäkin uutisia! Mun rakas pikkuseni kirjoittaa kielet tällä viikolla, englanti meni kuulemma hyvin ja huomisesta ruotsista on lapsella hyvä fiilis =) lisäksi isä pääsee huomenna jo kotiin, toivottavasti muistaa olla varovainen, mokoma jääräpää

Oli muuten jännää silloin kun pojan tyttöystävä soitti myöhään illalla hysteerisenä ja höpötti onnettomuudesta ja että joku on viety tajuttomana ja henkihieverissä sairaalaan.. tottakai käsitin ensin että se loukkaantunut on mun poikani. Sitten kun päästiin sairaalaan ja selvisi että mun poikani on ihan kunnossa, tunsin järjetöntä iloa. Kun sitten näin sen kaverin äidin ja hänen murheensa, mulle tuli tosi huono omatunto siitä että iloitsin omani olevan kunnossa. Istuin tuon ennestään tuntemattoman ihmisen kanssa yön siellä käsi kädessä kun hänen poikansa oli kriittisessä tilassa, pojan isä oli ulkomailla töissä eikä siihen hätään ehtinyt millään paikalle ja naisparka oli aivan yksin. Toivottavasti musta oli edes vähän lohtua ja tukea, ainakin yhdessä itkettiin kun lääkärit kertoivat että poika jää henkiin :heart:
 
Yksi kiva juttu on tämä ketju!!! Käyn harvakseltaan palstalla ja nyt huomasin tämän ekan kerran vasta. En sitten tiedä pääsenkö tässä vaiheessa enää "sisäpiiriin";) mutta ihanaa kun on tällaisia positiivisia ketjuja:)))<3

Tykkään ajatella positiivisesti, esim. kun aina valitetaan miten Suomessa on asiat NIIIIIN huonosti, tekisi mieli sanoa kaikille että Suomihan on parhaita maita maailmassa asua... Esim. kotihoidontuki on maailmalla harvinainen juttu! Tiet hoidetaan, kirjastot ovat ilmaisia! Koulu ja kouluruoka on ilmaista, vaikka siitä nyt aina valitetaankin niin kai nyt halpa ruoka on parempi kuin ei mitään! Julkinen terveydenhuolto toimii jos ei nyt aina loistavasti niin paremmin kuin monessa muussa maassa! Ja joka maassa sitä ei edes ole! Äitiyspakkaukset ja lapsilisät, huh mitä luksusta! Ilmaisia kerhoja lapsille ja äideille! Kaikki puolueet sallitaan! Ja kännykkä, netti ja telkkari on melkein kaikilla köyhimmässäkin päässä.

Ihan vain pelkästään se että naiset saa vapaasti kävellä kadulla yksin ja peittämättä itseään, ei ole kaikkialla mikään itsestäänselvyys! Eikä se, ettei kenenkään tarvitse kuolla nälkään.
Aivan samaa mieltä kanssasi. :) On todellakin kuin lottovoitto syntyä Suomeen (tai muuhun pohjoismaahan). Ne ongelmat ja haasteet ovat todellakin suhteellisia.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81 ja Kais

Yhteistyössä