Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Me oltiin likan kans Seinäjoella käsityömessuilla. Täältä lähti pikkubussi tilausajona sinne ja hyvä niin koska ei olisi tullu muuten lähdettyä. Mä ostin VAIN kolme 50 gramman lankakerää, että aikamoonen ihme! Bambusukkapuikkoja ostin sitte neljää eri kokoa. :D Anu Harkin askartelunäytöstä kattottiin hetki, mutta likalla oli niin kova nälkä että lähdettiin syömään.

kiitän tästä
Satuin törmäämään täällä tänään poikkeuksellisen moneen tappeluketjuun, ja piti taas hieman miettiä ihmiskunnan tilaa. Mutta sitten huomasin taas tämän ihanan ketjun, josta tulee aina hyvä mieli:) Nyt jo 68 sivua vain kivoja juttuja. Paljon ihmisille tapahtuu kivaa, ja etenkin on kiva kun osaatte huomata nämä pienemmätkin hyvät asiat ja haluatte jakaa hyvää mieltä! Tämä ketju on suojaisa, lämmin, valkohiekkainen poukama pelottavan isossa valtameressä, jossa väsynyt surffari räpiköi myrskyssä ja kaikenlaisten syvyyksien hirviöiden seassa:)

Kävin äsken pyöräilemässä. Ihanan pimeää ja tuulista. Ajoin rannan kautta. Tuuli, meri, kilkatus laiturilla kiinni oleivsta veneistä, ilmassa kieppuvat ja maassa pyörivät lehdet, sellainen hetken onnellisuus siitä, että saa olla yksin itsensä kanssa sen hetken. :) Nyt musiikkia, palstailua, lauantaikarkkia ja kohta kuuma sauna.
Ooh, täydellistä! :heart: Vähänkö tuli ikävä merenrantaan.

• Tykkää
Reactions: Queen of Nothing
Meil oli pihatalkoot. Oli kivaa kun hyvässä hengessä tehtiin ja siinä lomassa juoruttiin. Ja naurettiin monet hyvät naurut. Tarjottavia oli niin paljon, että meni puolet jakoon. Ja kakkukahvit oli makkaroiden, salaattien ja karjalanpiirakoiden jälkeen jälkkärinä. Tiistaina uudestaan kakun syöntiin kun jäi toinen kakku syömättä.

Sitten ekaa kertaa täällä asuessa päästiin perheenkin kesken saunomaan. Kun kerrankin talkoot oli lauantaina ja siihen päälle talkoosauna. Jos vihdoin onnistuttaisiin järjestämään saunavuoro myös lauantaille. Kun pääsee itsekkin vaikuttamaan. Miehen työt on sellaisella aikataululla, ettei koskaan viikolla kerkeä.

Ja tiistaina saan elämäni ensimäisen astianpesukoneen. 5-vuotis asumisetu vvo:lta :)

Moona, onnea astianpesukoneen johdosta :) Kyseinen laite ollut käytössä vasta noin kymmenen vuotta, mutta kyllä se on loistava laite. Meillä oli myös eilen talkoot ja laitoimme istutuksia kuntoon. Kesän viimeinen grillaus tais olla eilen. Tänään vietetään meillä 5 v synttäreitä. Mukava päivä siis edessä.

• Tykkää
Reactions: moona81 ja Kais
Nostellaas tätä ketjua. Kivoja juttuja taas luettavana. Tykkäys!

Mulla ei ole ihmeemmin ollut kivoja juttuja, joten ei oo ollut kirjoittamista. Nyt on sentään positiivista. Remonttimiehet ovat pian tulossa korjaamaan meidän hajonnutta lattialämmitystä kylppäristä. Pian alkaa siis piikkaus. Pitäkää peukkuja, että ei tuu isoa hommaa, jookos! Riittäisi vain tuo alkupään kohdan avaaminen. Eniten olisin toivonut vikaa termostaatissa, mutta pöh, ei se siinä sitten voinut olla.

Varpaat ovat onneksi kunnossa, sienessä olen pari kertaa käynyt suppiksia hakemassa. Olen löytänytkin niitä hyvin. Sieniä on nyt enemmän kuin tarpeeksi kuivattuna ja pakkasessa.

Työkuviotkin ratkesivat niin, että voin alkaa toteuttamaan suunnittelemaani alan vaihdosta. Jännää!

Kävin Kauhajoella Iästä viis-festareilla. Siellä oli muutama esittelypiste ja yhdes niis oli bingo ja mä voitin sieltä 20 euron lahjakortin siihen kauneushoitolaan johon oon suunnitellu meneväni värjäyttämään ripset. Sain valita itte palkinnon ja totta kai mä otin tuon. :D

Oli myös Aira Samulinin luento ja lopuksi sitte vähä jumpattiin Airan johdolla. :D Ei uskoosi, että se nainen on jo 86-vuotias!

Morjensta kaikki kukkutimuruset :kiss: :D

Voe mavonsilimä tätä syksyä :heart:...nyt ei kyllä niin kukaan voi valittaa näistä keleistä, niin on kuulkaas meitä upeilla, henkeäsalpaavan kauniilla ruskan värisävyillä hemmoteltu, lämpimistä päivistä puhumattakaan :). Sielu on saanut kerätä kauneutta ja koko kroppa energiaa ja voimaa väri- ja valohoidosta sekä raikkaasta ilmasta. Kyllä on hyvä mennä askeltaa eteenpäin :)

Vaikka olotilaani meinaakin sitkeä mikä- lie- taudinhapatus hidastaakin, niin ihmeen tekeväisellä ja jaksavaisella fiiliksellä menen :). Ompelukone on surraillut ja valmistakin saanut, joskin ratkoja on maailman ihanin hilavitkutin :heart: :D. Puikkojakin tekis mieli kilkatella mutta kun en niin mitään ymmärrä hiukankaan vaikeammista ohjeista, niin annanpahan olla.

Sain muuten aikaiseksi ihan yllättäen laihiskuurinkin :D - näppäränä naisihmisenä sain sähkövatkaimen ihan säpäleiksi...ja koska kylältä ei moista aparaattia löydy ja ainoastaan tuon takia en millään niin viittis lähteä ulkoistamaan itseäni yhtään tämän kauemmaksi, niin...onpahan herkkumussutukset vähentyneet! Josko Joulupukki mulle jostain pajan perukoilta löytäis sitten aikanaan passelin surraajan :D...tai pikkasen aikasemminkin, se olis suotavaa :p...Joulu ei ole mitään ilman upeita herkkuja :rolleyes:...

Mä ryhdyn nyt tekemään lettusia näille murusille ja odottamaan miestä kotiin saapuvaksi :heart:...tunnelmoin kynttilän valossa ja kuuntelen ihanaisten ipanoittemme kilpalaulantoja, kuinka ollakaan illan edetessä tulee aina jokaiselle hurja kiire saada omat asiansa ja tärkeät juttunsa kerrotuksi ennen kuin laskeutuminen yöunille alkaa...ja mikäs tässä on kuunnellessa etuoikeutettuna :heart:...

Täydellistä torstaita teille kaikille :)!

Viimeksi muokattu:
Kertokaapa joku hyvä vinkki, miten 5 v saa huijattua ottamaan nätisti inhaloitavan Ventolinen? Muksu päätti, että laite on pelottava. Äsken höpläytin lasta, että näytä pehmoelukoille, miten lääke otetaan. Hyvin meni yhden kerran, mutta toinen kerta ei tule onnistumaan.

Kertokaapa joku hyvä vinkki, miten 5 v saa huijattua ottamaan nätisti inhaloitavan Ventolinen? Muksu päätti, että laite on pelottava. Äsken höpläytin lasta, että näytä pehmoelukoille, miten lääke otetaan. Hyvin meni yhden kerran, mutta toinen kerta ei tule onnistumaan.
Meillä melkein 3v ottaa refluksilääkkeensä, kun selitin että ne helpottavat oloa. Nyt tyttö itsekin sanoo, että helppaa, kun ottaa lääkkeen. Joskus tulee itsekin jo sanomaan, että tarvii lääkkeen, kun sattuu.

• Tykkää
Reactions: Kais ja HopeaToffee
Ihana ilma, aurinkoinen ja lämmin. =)
Kuntopyöräilin tänään 30 minuuttia, selkäkipu on laantunut ja päänsärkykin helppottunut.
Muutama siideri / lonkero tänään, sipsipussikin olis kaapissa viellä avaamatta. :D

• Tykkää
Reactions: rockyroad

Yhteistyössä