Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

Mieli on hyvä :) Perjantai taas :). Viikkosiivousta olisi tänään tiedossa. Sekin on ihan ok. Kunhan saisi aloitettua. On taas sitten illasta niin ihanaa sytyttää muutama kynttilä ja nauttia siististä asunnosta.

Talotoimikunnan valintakin oli tällä viikolla. Ollaan oltu hieman pettyneitä edelliseen puheenjohtajaan. Kun mitään asukkaiden toiveita ei otettu huomioon. Nyt uusi puheenjohtaja, joka varmasti pitää asukkaiden puolta. Ja yllätyksenä minut valittiin varapuheenjohtajaksi. Joten ollaan suunniteltu yhdessä nyt mitä tahtoisimme tarjota asukkaille. Ja talkoot tiedossa kohtapuoleen, niin pääsee kuulemaan asukkaitakin. Puheenjohtajakin on aivan huippu. Vaikka onkin jo mummo. Tullaan tosi hyvin juttuun. On näitä ns. vähän hurjempia mummoja. Joten kaiken kaikkiaan hyvä mieli tästä viikosta. Vaikka likka hölmöilikin. Mutta sekin asia on jo hoidettu.

Ja nyt mammallakin toimii taas kone. Vanha kone alkoi olemaan tuskallisen hidas. Nyt läppärillä taas huomaa, nettihän oikeasti toimii :D

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille :hug:. Hymyilkää ja nauttikaa läheisistänne ja kaikesta muustakin.
 
Voimia Lucifer. :kiss:
Ihanaa viikonloppua jokaiselle. :flower:
Ollaan iloisia pienistäkin hyvistä asioista ja uutisista. :heart:

Käytiin kaupngilla ja kirjastossa, ostin grillatun broilerin ja syötiin vaan broileria ja salaattia.
Hyvä, helppo ja kevyt lounas.
 
6pv työviikko takana, ny on väri päässä ja illalla...BAAAARIIIIIN!

se on sit eriasia kuin kauan mä jaksan siellä olla.. :xmas: mut pääseepähän pitkästä aikaa iltaa istumaan ja vielä ihan ensteks parhaassa seurassa :heart: kurjapuoli siinä on se, et on erään pubin "hautajaiset", paikka jossa oon ollu sekä töissä aikoinani että asiakkaana jo parin kymmenen vuoden aikana jokusen kerran..
 
Kiva taas lukea teidän tapahtumia =)

Olin eilen syömässä ja ihan vähän juomassakin ihanien naisten kanssa ja tänään maailma on paaaaaaaljon parempi paikka kun oikein ajan kanssa parannettiin. Toki maailma on tänään hiukan väsyneempi mutta se on ohimenevä olotila! Meitä on semmonen ala-asteelta asti toisensa tuntenut ystäväporukka, jonka kanssa kokoonnutaan muutaman kerran vuodessa, yleensä jonkun kotiin. Tehdään yhdessä ruokaa, vaihdetaan kuulumisia ja tietenkin juoruillaan poissaolevienkin kuulumiset :)
 
Kävin eilen Espoon tuomiokirkolla syysmyyjäisissä. On ne siellä tänäänkin, jos joku lähistöllä asuva innostuisi. Nämä markkinat ovat enemmän erilaisiin käsitöihin keskittyvät markkinat keskiaikahenkisesti. Yhdenkään humppaorkan cd tai muu rättikoju ei ole esillä vaan rehellisiä käsin tehtyjä tuotteita. Lapsi sai kudotun kissan ja itse ostin lasityön ikkunaan. Ensi vuonna kenties neuleita. Nyt jäi kaihertamaan ihanat pitkävartiset villasukat.
 
Kävin eilen Espoon tuomiokirkolla syysmyyjäisissä. On ne siellä tänäänkin, jos joku lähistöllä asuva innostuisi. Nämä markkinat ovat enemmän erilaisiin käsitöihin keskittyvät markkinat keskiaikahenkisesti. Yhdenkään humppaorkan cd tai muu rättikoju ei ole esillä vaan rehellisiä käsin tehtyjä tuotteita. Lapsi sai kudotun kissan ja itse ostin lasityön ikkunaan. Ensi vuonna kenties neuleita. Nyt jäi kaihertamaan ihanat pitkävartiset villasukat.
Noi on ihania myyjäisiä! Siellä on usein jotain omatekoisia hilloja ja marmeladeja, leivonnaisia.. ja sit just noita lapasia myssyjä ja sukkia. Ihan eri kuin ne perus "hassuilla" teksteillä varustetut t-paidat tai lippikset joita on joka kadunkulmassa
 
Äiti on ollu aika pirteä, kaikesta huolimatta. :)
Tänään otetaan rauhallisesti, katellaan töllöö.
Tein makaroninössöä ja illaksi on viellä pizzaa.

Kuntopyöräilyä 50minuuttia ja hyvä olo. :)
 
Viimeksi muokattu:
Robbien leffakeikka oli kiva kokemus. Aikamoinen sähköjänis se ukko on, vaikka oli selkäkin kipeänä.

Ostin uudet farkut tänään. Mahdun jo Espritin farkkuihin ja piti ottaa pari kokoa pienemmät housut kuin olin ajatellut. :heart: Ovat kyllä varmaan muuttaneet kokojaan, mutta enivei. :rolleyes:

Sain vihdoin ja viimein tilattua pari dvd:tä ebaysta. Olen surkea kaikessa tuollaisessa ja kirjautumis- ja paypalitilin luomisprosessi oli piiiitkä ja hidas. Mutta nyt se on tehty.
 
taverna
Olen saanut hinnoiteltu kolme kassia kirppikselle, ja kaksi lenkkiä takana.
Vaikea hyväksyä olevansa sairaana, ja tarvii muiden apua....., onneksi ystävät auttavat mielellään kahvin, pullan ja seuran vuoksi :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Lenkki kirpeässä syksyisessä pimenevässä illassa. :heart: :heart: Urakoin vähän vatsiksiakin päälle ja olo on mainio.

Tänään ei särkenyt päätä ja jaksoin pitkän päivän päälle lähteä vielä lenkille. Joen vartta juostessani olo oli pitkästä aikaa autuaan onnellinen. Syksyiset puut alkulenkistä ja katuvalojen kajo joen pinnasta loppulenkistä, kun oli jo pimeää. Niin kaunista. En paljon parempaa siihen hetkeen keksinyt. Töiden aloitus on vienyt mehut ja liikunta on jäänyt melkein kokonaan, joten tämän päivän lenkki teki niin hyvää.
 
Kahteen viikkoon ekaa kertaa pystyy vähän rentoutumaan ja pääsee pois täältä, kaikkien onnettomuuksien ja kiireiden keskeltä. Ukkokulta vie mut jonnekin josta ei suostu kertomaan mitään. Käski pakata joko bikinit tai vaellusvaatteet tai kaikkea siltä väliltä :O tosin viikonloppureissuun ei varmaan hirveesti ehdi aurinkorannoille eikä ukkokulta tykkää kylpylöistä, joten ne vaellusvarusteet on lähinnä listalla.

Lapset voi hyvin, niiden kaverit voi hyvin, isä voi hyvin..joten nyt on mun vuoro voida hyvin!
 

Yhteistyössä