mä en ees taida tietää mikä se e lasku on:ashamed: tai et miten se siis maksetaan...Mun mielestä ne e-laskut on näppäriä, eipähän huku ne laput ja on helposti maksettavissa jos kotona ei oo nettiä ja joutuu muualla maksamaan. Ei tartte raahata niitä mukana, ja tietää mitkä on maksettu ja mitä ei.
Sähköinen lasku joka tulee suoraan verkkopankkiin. Ainakin mulla op.ssa kun kirjaudun sisään, niin näkyy heti jos on maksamattomia laskuja. Ja siel sivuvalikossa lukee E-laskut, niin sitäkin kautta pääsee niitä tsiigailemaan halutessaan.mä en ees taida tietää mikä se e lasku on:ashamed: tai et miten se siis maksetaan...
ai ,no kaipa se tutuksi tulee. mä vaan niin vanhanaikanen että mielummin paperilaskuna ottaisin.Sähköinen lasku joka tulee suoraan verkkopankkiin. Ainakin mulla op.ssa kun kirjaudun sisään, niin näkyy heti jos on maksamattomia laskuja. Ja siel sivuvalikossa lukee E-laskut, niin sitäkin kautta pääsee niitä tsiigailemaan halutessaan.
Kissat :kieh: Tänään töistä tullessa katti oli ovella heti vastassa äänekkäästi ilmoittamassa, että nyt on jotain tapahtunut. Kylpyhuoneesta löytyikin sitten yllätys. Aamulla join kahvia samalla kun kuivasin hiuksia. Olin nostanut kupin pesutornin päälle ja joku pieni söpöläinen oli päättänyt kokeilla kuinka kivaa se on tiputtaa sieltä alas. Tuhannen p***** päreinä kuin arvata saattaa. Eikun noukkimaan siruja lattioilta ja enkös vielä onnistunut oman sormen tökkäämään yhteen terävään reunaan oikein kunnolla. Seurauksena kunnon haava sormeen.WIHII! Meen huomenna kattomaan kissanpentua!
Nimenomaan kokeilee miten kivaa se on. Jos kissa tiputtaa jotain, se tekee sen tahallaan. Osaavat nimittäin kulkea siten, että ääntäkään ei kuulu, eikä tavaroita kaatuile. Se taito on niillä geeneissä, koska kömpelö kisu olis hyvin nälkäinen kisu.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968463:Kissat :kieh: Tänään töistä tullessa katti oli ovella heti vastassa äänekkäästi ilmoittamassa, että nyt on jotain tapahtunut. Kylpyhuoneesta löytyikin sitten yllätys. Aamulla join kahvia samalla kun kuivasin hiuksia. Olin nostanut kupin pesutornin päälle ja joku pieni söpöläinen oli päättänyt kokeilla kuinka kivaa se on tiputtaa sieltä alas. Tuhannen p***** päreinä kuin arvata saattaa. Eikun noukkimaan siruja lattioilta ja enkös vielä onnistunut oman sormen tökkäämään yhteen terävään reunaan oikein kunnolla. Seurauksena kunnon haava sormeen.
No, onneksi kisu ei ollut loukannut tassujaan siruihin. Ihana kisuhan tuo on :heart: Ja mitäs olin itse kupin sinne jättänyt. Toisen lempipaikkaan vielä.
Mun tekisi mieli ottaa toinenkin
Kissoissa on puolensa ja puolensa, mutta niillä on sellanen söpöysominaisuus ettei niille voi olla vihanen. Ainakaan kauaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968463:Kissat :kieh: Tänään töistä tullessa katti oli ovella heti vastassa äänekkäästi ilmoittamassa, että nyt on jotain tapahtunut. Kylpyhuoneesta löytyikin sitten yllätys. Aamulla join kahvia samalla kun kuivasin hiuksia. Olin nostanut kupin pesutornin päälle ja joku pieni söpöläinen oli päättänyt kokeilla kuinka kivaa se on tiputtaa sieltä alas. Tuhannen p***** päreinä kuin arvata saattaa. Eikun noukkimaan siruja lattioilta ja enkös vielä onnistunut oman sormen tökkäämään yhteen terävään reunaan oikein kunnolla. Seurauksena kunnon haava sormeen.
No, onneksi kisu ei ollut loukannut tassujaan siruihin. Ihana kisuhan tuo on :heart: Ja mitäs olin itse kupin sinne jättänyt. Toisen lempipaikkaan vielä.
Mun tekisi mieli ottaa toinenkin
Ja se oli mun lempi kuppini :kieh:Nimenomaan kokeilee miten kivaa se on. Jos kissa tiputtaa jotain, se tekee sen tahallaan. Osaavat nimittäin kulkea siten, että ääntäkään ei kuulu, eikä tavaroita kaatuile. Se taito on niillä geeneissä, koska kömpelö kisu olis hyvin nälkäinen kisu.
Äläpäs huijaa itseäsi, että menet vain katsomaan. Hakemaan sie meet kisua :heart:Kissoissa on puolensa ja puolensa, mutta niillä on sellanen söpöysominaisuus ettei niille voi olla vihanen. Ainakaan kauaa
Meen kattoon kuusivarpaista kollipoikaa :heart:
Tosta tuli mieleen että porukoiden edesmennyt katti pääs hyppäämään kielletyn hyllyn päälle (joku korkea juttu oli tilapaisesti hyllyn vieressä, joka mahdollisti loikan korkealle). Siellä hyllyllä oli tietty kaikki kukkamaljakot sun muut särkyvät. Isä alko hädissään tyhjentämään muutamat esineet että kissa pääsee hyppäämään alas pudottamatta mitään särkyvää, mutta kissapa oli mielissään kun hälle raivattiin nukkumapaikka sinne ylösNimenomaan kokeilee miten kivaa se on. Jos kissa tiputtaa jotain, se tekee sen tahallaan. Osaavat nimittäin kulkea siten, että ääntäkään ei kuulu, eikä tavaroita kaatuile. Se taito on niillä geeneissä, koska kömpelö kisu olis hyvin nälkäinen kisu.
Kandidaatti vaihtoon, sanot vaan "olet liian heikko mun kanssa olemaan".Mää en varmaan saa ikinä kissaa kun kandidaatti on todella allerginen. Ja niinku olin ajatellut kuolevani vanhanapiikana ja joutuvani kissojeni ateriaksi
Opettajat :kieh: Tunnen tuskasi omasta viikon takaisesta ohjausajasta. Arghhhh... veivataan työtä tähän suuntaan ja sitteen taas toiseen ja kohta palataan taas varmaan takaisin alkuperäiseen.Hola queridas!
Mulla on ollut vaihteleva päivä. Ensin oli ihan kamalaa opettajan kuulustelussa, sitten tosi mukavaa kun sisko on kylässä. Käytiin kirppiksillä ja löysin kaksi paitaa ja kahdet farkut ihan pilkkahintaan kun UFFilla on alennuspäivät.
Ja kohta mennään vielä tsihbaariin
Sillä on muita vahvuuksiaKandidaatti vaihtoon, sanot vaan "olet liian heikko mun kanssa olemaan".
:xmas:
Kerro toki lisääSillä on muita vahvuuksia
No, mulla on vissiin tusina Viivi&Wagner- mukeja. Valkkaat niistä mieleisesi lempikuppisi tilalle. Ja tottakait meille saa tulla toinen kisu. Älä ny tyhmiä kysele.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968500:Ja se oli mun lempi kuppini :kieh:
Saahan meille tulla toinenkin
Ai niin... tässäkin toimii onneksi ilmoitusmenettely.No, mulla on vissiin tusina Viivi&Wagner- mukeja. Valkkaat niistä mieleisesi lempikuppisi tilalle. Ja tottakait meille saa tulla toinen kisu. Älä ny tyhmiä kysele.
Allergioista voi parantua. Sit sinun pitää muuttaa kuolinsuunnitelmaasi vain vanhapiikuuden osalta. Leskeys sopii suunnitelmaan ihan hyvin.Mää en varmaan saa ikinä kissaa kun kandidaatti on todella allerginen. Ja niinku olin ajatellut kuolevani vanhanapiikana ja joutuvani kissojeni ateriaksi
Juu juu. Kisut on ilmoitusasia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968562:Ai niin... tässäkin toimii onneksi ilmoitusmenettely.
Mulla on Juban signeeraama Viivi&Wagner serigarfia.
No mutta, heivaa kandidaatti ja ota kissoja. Sit voit päätyä kissojen ateriaksi. Tai jos otat kissat salaa, niin ne katit voi syödä sen allergiaan kuolleen kandidaatin siinä samalla.Mää en varmaan saa ikinä kissaa kun kandidaatti on todella allerginen. Ja niinku olin ajatellut kuolevani vanhanapiikana ja joutuvani kissojeni ateriaksi