The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomeneja! En jaksaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Tahdon nukkua. En ala. Vaan kouluun olisi raahauduttava. Toisaalta, sit pääsen mirriä tsiigailemaan :heart: Ei meinannu eilen iltapuuhistakaan tulla mitään kun oli vaan mirrit mielessä.
 
IhanaValo
Huomenta!

Ja heti alkuun, kk:lle mukavaa mirrintsiigailureissua! Pikkukisut (ja vähän isommatkin) on niin söpöjä :)

Miul on kahvinporoja kynsien alla, sen siitä saa kun unenpöpperöissään joutuu kahvia keittelemään..
Pajalle taas tänään, kattoo mitä siel saa aikaseks..saapiko mitään :)

Nyt tarttis alkaa herättelemään porukoita että kerettäis kukin tahollemme..huoh, se se on taas homma.

Muksaa päivää kaikille kuitenkin!!
 
kahvikirahvi
Huomenta!

Ja heti alkuun, kk:lle mukavaa mirrintsiigailureissua! Pikkukisut (ja vähän isommatkin) on niin söpöjä :)

Miul on kahvinporoja kynsien alla, sen siitä saa kun unenpöpperöissään joutuu kahvia keittelemään..
Pajalle taas tänään, kattoo mitä siel saa aikaseks..saapiko mitään :)

Nyt tarttis alkaa herättelemään porukoita että kerettäis kukin tahollemme..huoh, se se on taas homma.

Muksaa päivää kaikille kuitenkin!!
Tääl heräs pp samaan tahtiin mun kahvinkeittimen kanssa, ja pian kun mä lähden, niin isänsä joutuu heräilemään sen seuraksi tänne :D Nyt muumit saa toimia lapsenvahtina sen aikaa et mä ryystelen aamukahvit ja mp vielä nukkuu.

Mun tarttee keksiä mirrille nimi, se on aina vaikee homma.
 
Huomenta :wave:

Mä muuten pääsin kouluun,alkaa parin viikon päästä alkuillasta :D Tänään pitää vielä kysellä vastuukouluttajalta josko täyttäis mulle yhden lappusen,mitä tarvin työkkäriä varten,jos kela hylkää taas mun ammatillisen kuntoutuksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28969651:
Huomenta :wave:

Mä muuten pääsin kouluun,alkaa parin viikon päästä alkuillasta :D Tänään pitää vielä kysellä vastuukouluttajalta josko täyttäis mulle yhden lappusen,mitä tarvin työkkäriä varten,jos kela hylkää taas mun ammatillisen kuntoutuksen.

huomenta :flower:

mitäs alat opiskelemaan ja miten se on illalla?
 
Huomenta ! Hitto taas, mikä aamu. Mun piti mennä kymmeneen töihin, mutta eikös poika ollut taas unohtanut kamansa minne sattuu ja kauheella kiireellä ja kaasutuksella suoraan sängystä niitä hakemaan, jännitystä lisäsi se kysymys, riittääkö bensa.
Kotiin takaisin lepäämään ja taas kiire töihin ja aamupalan syönti töihin ajaessa. Nyt töissä. Näiden kiireisten tunnelmien viitoittamana, erittäin hyvää keskiviikkopäivää kaikille!
 
kahvikirahvi - apua, miten on söpöläinen tuo kissaotus :heart:! Ei tommosia kuvia saa ollenkaan laitella kun tässä rupee ärräpäät pyörimään heti tämän oman vajaavaisuutensa takia - pistän kohta itseni vaihtoon, jotta edes nuo toiset pääsevät tommoisesta ihanasta lutuisesta olennosta nauttimaan :)....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28969664:
Iltakoulutuksesta kyse ja koulunkäynninavustaja olis tuo koulutus. Mut luulen että tuon jälkeen haen amk:n lukemaan kukkahattutädiksi.

Niin ja ei tuo ole ku kerran viikossa illalla teoriaa ja sitten tehdään etänä ja työssä loput.
Oi, opiskelun riemua sinulle! Meinaat sitten oikein virallistaa tuon kukkahattutäti- osion :rolleyes: :D - ei vaiskaan, hyvä se on että löytää oman alansa. Ja ikinä kun ei ole myöhäistä lähteä mitään opiskelemaan tai ylipäätänsä itseään kehittämään :)D - sanoo hän joka kohkaa ja soutaa ja huopaa ja on juuri tässä asiassa itsensä suurin vastus ja rantojen kiiski)
 
Huomenta ! Hitto taas, mikä aamu. Mun piti mennä kymmeneen töihin, mutta eikös poika ollut taas unohtanut kamansa minne sattuu ja kauheella kiireellä ja kaasutuksella suoraan sängystä niitä hakemaan, jännitystä lisäsi se kysymys, riittääkö bensa.
Kotiin takaisin lepäämään ja taas kiire töihin ja aamupalan syönti töihin ajaessa. Nyt töissä. Näiden kiireisten tunnelmien viitoittamana, erittäin hyvää keskiviikkopäivää kaikille!
:hug: - äksöntsäköneistäsi huolimatta kepeää keskiviikkoa sinulle :)! Pidä hatustasi kiinni, toivottavasti päivän edetessä vauhti muuttuisi maltillisemmaksi ja elo hiukan rentoutuisi.
 
Skrufdat vaan kaikille tasapuolisesti :wave:!

Me heilutaan nyt kuulkaas jo keskellä viikkoa :O, ihan mahdottomalla vauhdilla mennään eteenpän! Aamulla oli täällä niin pilvisen harmaata ja sumuisen epäselvää mutta nyt - poutapilvien rutaleita seikkailee taivaalla ja aurinko pilkottelee. Se saa tuon meijen pihavaahteran kyllä niin loistamaan nuissa mahtavissa oranssikeltaisissa lehdissään - ihan kuin olis semmonen suuren suuri pihavalo tuossa tietä näyttämässä :heart:

Meitsillä se ei sitten näemmä päätä pakota ollenkaan, kun kattelen tuohon laukkuuni, mitä onnistuin sinne ihan vahingossa ja jotenkin tämmösissä kaikkivoipaisuuskuvitelmissani hankkimaan :snotty: :D... Voi siunaa ja varjele mun kanssa, onhan taas kuvitelmat korkeella ja varsin auvoiset - oli ihan pakonpakko käydä ostamassa semmonen ihan törkeen huippu ompeluslehti :O. Ja ihan semmonen ajatus kajahti otsalohkoon tyrmäten kaikki "koetas nyt vähän ajatella, että millä järjellä ja ennen kaikkea taidolla...hei haLOO ihminen!!"- vastalauseet ja järjenhippusjoikailut tieltänsä, että - "heiiii, kyllähän sitä tämmönen vasta- alkaja ja sähläri osaa itellesäkin lähteä ompelemaan vaikka tunikaa ja mekkoa ja hametta ja ulkotakkia jajaja..."...:D - juuh, tuossa se lehti nyt sitten lepää ja onhan siinä tarjollansa vaikka ja mitä ihanaa, mutta...

No, tulipahan mulle sitten semmonen kuvakirjalehti, kun tytönpirpana sai itellensä semmosen puuhakirjan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä