Tosta putkahti päähäni viikon härski. Ei pidä lukea jos humööri ei kesta:Totta tuokin
Ja määhän oon ennen kaikkea hiaano.
Mista tunnistaa oikein hienon naisen?
- Hän ei koskaan puhu pippeli suussa.
Tosta putkahti päähäni viikon härski. Ei pidä lukea jos humööri ei kesta:Totta tuokin
Ja määhän oon ennen kaikkea hiaano.
JellouAlkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28969536::wave: hellurei
Mumblemumble mumble? ??Tosta putkahti päähäni viikon härski. Ei pidä lukea jos humööri ei kesta:
Mista tunnistaa oikein hienon naisen?
- Hän ei koskaan puhu pippeli suussa.
Niin pitäisi kyllä minunkin mennä, mutta minkäs yökyöpeli itselleen voi.Jellou
Hetken tässä kuupaan, sisko meni jo nukkumaan.
Joo niin mullakin on aamulla herätys mutta on niin sitkaassa tämä luonto.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28969549:Niin pitäisi kyllä minunkin mennä, mutta minkäs yökyöpeli itselleen voi.
Niin muuten on, vaikka mitä tekisi. Joskus harvoin jos nukahdan illalla liian aikaisin herään tunnin parin päästä aivan kuin olisi ollut päiväunilla.Joo niin mullakin on aamulla herätys mutta on niin sitkaassa tämä luonto.
Hyvää yötä, alan tästä itekin unelle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28969570:Pakko se on vaan yrittää nyt alkaa nukkumaan. Hyvää yötä.
Tääl heräs pp samaan tahtiin mun kahvinkeittimen kanssa, ja pian kun mä lähden, niin isänsä joutuu heräilemään sen seuraksi tänne Nyt muumit saa toimia lapsenvahtina sen aikaa et mä ryystelen aamukahvit ja mp vielä nukkuu.Huomenta!
Ja heti alkuun, kk:lle mukavaa mirrintsiigailureissua! Pikkukisut (ja vähän isommatkin) on niin söpöjä
Miul on kahvinporoja kynsien alla, sen siitä saa kun unenpöpperöissään joutuu kahvia keittelemään..
Pajalle taas tänään, kattoo mitä siel saa aikaseks..saapiko mitään
Nyt tarttis alkaa herättelemään porukoita että kerettäis kukin tahollemme..huoh, se se on taas homma.
Muksaa päivää kaikille kuitenkin!!
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28969651:Huomenta :wave:
Mä muuten pääsin kouluun,alkaa parin viikon päästä alkuillasta Tänään pitää vielä kysellä vastuukouluttajalta josko täyttäis mulle yhden lappusen,mitä tarvin työkkäriä varten,jos kela hylkää taas mun ammatillisen kuntoutuksen.
Kolli. Edellisellä mirrilläni, narttupuolisella oli kuukauden sisällä kolme kiimaa ja meni hermot. Kolme viikkoa lähes tauotonta mouruamista yötä päivää. Sai mun osaltani narttukissat jäädä.kumpaa sorttia kahviksen mirri on?
Iltakoulutuksesta kyse ja koulunkäynninavustaja olis tuo koulutus. Mut luulen että tuon jälkeen haen amk:n lukemaan kukkahattutädiksi.huomenta :flower:
mitäs alat opiskelemaan ja miten se on illalla?
:wave:MEikä lähtee nyt kohti koulua, heippa ja hauskaa päivää kaikille :wave:
Oi, opiskelun riemua sinulle! Meinaat sitten oikein virallistaa tuon kukkahattutäti- osion - ei vaiskaan, hyvä se on että löytää oman alansa. Ja ikinä kun ei ole myöhäistä lähteä mitään opiskelemaan tai ylipäätänsä itseään kehittämään D - sanoo hän joka kohkaa ja soutaa ja huopaa ja on juuri tässä asiassa itsensä suurin vastus ja rantojen kiiski)Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28969664:Iltakoulutuksesta kyse ja koulunkäynninavustaja olis tuo koulutus. Mut luulen että tuon jälkeen haen amk:n lukemaan kukkahattutädiksi.
Niin ja ei tuo ole ku kerran viikossa illalla teoriaa ja sitten tehdään etänä ja työssä loput.
:hug: - äksöntsäköneistäsi huolimatta kepeää keskiviikkoa sinulle ! Pidä hatustasi kiinni, toivottavasti päivän edetessä vauhti muuttuisi maltillisemmaksi ja elo hiukan rentoutuisi.Huomenta ! Hitto taas, mikä aamu. Mun piti mennä kymmeneen töihin, mutta eikös poika ollut taas unohtanut kamansa minne sattuu ja kauheella kiireellä ja kaasutuksella suoraan sängystä niitä hakemaan, jännitystä lisäsi se kysymys, riittääkö bensa.
Kotiin takaisin lepäämään ja taas kiire töihin ja aamupalan syönti töihin ajaessa. Nyt töissä. Näiden kiireisten tunnelmien viitoittamana, erittäin hyvää keskiviikkopäivää kaikille!