The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras yökyöpeli
WIHII! Meen huomenna kattomaan kissanpentua!
Kissat :kieh: Tänään töistä tullessa katti oli ovella heti vastassa äänekkäästi ilmoittamassa, että nyt on jotain tapahtunut. Kylpyhuoneesta löytyikin sitten yllätys. Aamulla join kahvia samalla kun kuivasin hiuksia. Olin nostanut kupin pesutornin päälle ja joku pieni söpöläinen oli päättänyt kokeilla kuinka kivaa se on tiputtaa sieltä alas. Tuhannen p***** päreinä kuin arvata saattaa. Eikun noukkimaan siruja lattioilta ja enkös vielä onnistunut oman sormen tökkäämään yhteen terävään reunaan oikein kunnolla. Seurauksena kunnon haava sormeen.

No, onneksi kisu ei ollut loukannut tassujaan siruihin. Ihana kisuhan tuo on :heart: Ja mitäs olin itse kupin sinne jättänyt. Toisen lempipaikkaan vielä.

Mun tekisi mieli ottaa toinenkin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968463:
Kissat :kieh: Tänään töistä tullessa katti oli ovella heti vastassa äänekkäästi ilmoittamassa, että nyt on jotain tapahtunut. Kylpyhuoneesta löytyikin sitten yllätys. Aamulla join kahvia samalla kun kuivasin hiuksia. Olin nostanut kupin pesutornin päälle ja joku pieni söpöläinen oli päättänyt kokeilla kuinka kivaa se on tiputtaa sieltä alas. Tuhannen p***** päreinä kuin arvata saattaa. Eikun noukkimaan siruja lattioilta ja enkös vielä onnistunut oman sormen tökkäämään yhteen terävään reunaan oikein kunnolla. Seurauksena kunnon haava sormeen.

No, onneksi kisu ei ollut loukannut tassujaan siruihin. Ihana kisuhan tuo on :heart: Ja mitäs olin itse kupin sinne jättänyt. Toisen lempipaikkaan vielä.

Mun tekisi mieli ottaa toinenkin :D
Nimenomaan kokeilee miten kivaa se on. Jos kissa tiputtaa jotain, se tekee sen tahallaan. Osaavat nimittäin kulkea siten, että ääntäkään ei kuulu, eikä tavaroita kaatuile. Se taito on niillä geeneissä, koska kömpelö kisu olis hyvin nälkäinen kisu.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968463:
Kissat :kieh: Tänään töistä tullessa katti oli ovella heti vastassa äänekkäästi ilmoittamassa, että nyt on jotain tapahtunut. Kylpyhuoneesta löytyikin sitten yllätys. Aamulla join kahvia samalla kun kuivasin hiuksia. Olin nostanut kupin pesutornin päälle ja joku pieni söpöläinen oli päättänyt kokeilla kuinka kivaa se on tiputtaa sieltä alas. Tuhannen p***** päreinä kuin arvata saattaa. Eikun noukkimaan siruja lattioilta ja enkös vielä onnistunut oman sormen tökkäämään yhteen terävään reunaan oikein kunnolla. Seurauksena kunnon haava sormeen.

No, onneksi kisu ei ollut loukannut tassujaan siruihin. Ihana kisuhan tuo on :heart: Ja mitäs olin itse kupin sinne jättänyt. Toisen lempipaikkaan vielä.

Mun tekisi mieli ottaa toinenkin :D
Kissoissa on puolensa ja puolensa, mutta niillä on sellanen söpöysominaisuus ettei niille voi olla vihanen. Ainakaan kauaa :D

Meen kattoon kuusivarpaista kollipoikaa :heart:
 
Hola queridas!

Mulla on ollut vaihteleva päivä. Ensin oli ihan kamalaa opettajan kuulustelussa, sitten tosi mukavaa kun sisko on kylässä. Käytiin kirppiksillä ja löysin kaksi paitaa ja kahdet farkut ihan pilkkahintaan kun UFFilla on alennuspäivät.

Ja kohta mennään vielä tsihbaariin :p
 
kahvikirahvi
Nimenomaan kokeilee miten kivaa se on. Jos kissa tiputtaa jotain, se tekee sen tahallaan. Osaavat nimittäin kulkea siten, että ääntäkään ei kuulu, eikä tavaroita kaatuile. Se taito on niillä geeneissä, koska kömpelö kisu olis hyvin nälkäinen kisu.
Tosta tuli mieleen että porukoiden edesmennyt katti pääs hyppäämään kielletyn hyllyn päälle (joku korkea juttu oli tilapaisesti hyllyn vieressä, joka mahdollisti loikan korkealle). Siellä hyllyllä oli tietty kaikki kukkamaljakot sun muut särkyvät. Isä alko hädissään tyhjentämään muutamat esineet että kissa pääsee hyppäämään alas pudottamatta mitään särkyvää, mutta kissapa oli mielissään kun hälle raivattiin nukkumapaikka sinne ylös :D
 
vieras yökyöpeli
Hola queridas!

Mulla on ollut vaihteleva päivä. Ensin oli ihan kamalaa opettajan kuulustelussa, sitten tosi mukavaa kun sisko on kylässä. Käytiin kirppiksillä ja löysin kaksi paitaa ja kahdet farkut ihan pilkkahintaan kun UFFilla on alennuspäivät.

Ja kohta mennään vielä tsihbaariin :p
Opettajat :kieh: Tunnen tuskasi omasta viikon takaisesta ohjausajasta. Arghhhh... veivataan työtä tähän suuntaan ja sitteen taas toiseen ja kohta palataan taas varmaan takaisin alkuperäiseen.

Muuten päiväsi kuulostaa mukavalta :D
 
Mää en varmaan saa ikinä kissaa kun kandidaatti on todella allerginen. Ja niinku olin ajatellut kuolevani vanhanapiikana ja joutuvani kissojeni ateriaksi :(
Allergioista voi parantua. Sit sinun pitää muuttaa kuolinsuunnitelmaasi vain vanhapiikuuden osalta. Leskeys sopii suunnitelmaan ihan hyvin.

Olen vissiin oman kuolinsuunnitelmani joskus kertonutkin, mut ajan koittaessa menen Saharan laitamille, ostan pari kamelia ja niin paljon olutta mitä kamelit jaksavat raahata. Sit suuntaan keskelle Saharaa niin pitkälle kunnes kamelit kupsahtavat. Noutajaa odotellessa sit juon sitä olutta ja syön aurinkokuivattua kamelia. Näin luuni päätyvät lämpimään, eivätkä jää tänne räntäsateiden armoille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras yökyöpeli;28968562:
Ai niin... tässäkin toimii onneksi ilmoitusmenettely.

Mulla on Juban signeeraama Viivi&Wagner serigarfia.
Juu juu. Kisut on ilmoitusasia.

Koirat välttämättä ei, koska koiraa ei oteta muuta kuin semmoiseen asumukseen, jossa koiraa voi pitää. Koira ei tarkoita otusta, jonka ulkonäkönsä puolesta muistuttaa lankakerää ja ääneltään elektroniikkapeliä. Koirat on esim. tuon näköisiä:



Noita kaksi. Nimiksi tulee Rontti ja Renttu.
 
kahvikirahvi
Mää en varmaan saa ikinä kissaa kun kandidaatti on todella allerginen. Ja niinku olin ajatellut kuolevani vanhanapiikana ja joutuvani kissojeni ateriaksi :(
No mutta, heivaa kandidaatti ja ota kissoja. Sit voit päätyä kissojen ateriaksi. Tai jos otat kissat salaa, niin ne katit voi syödä sen allergiaan kuolleen kandidaatin siinä samalla.





:xmas:


"Let's grow old together and die at the same time.."
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä