Eikä, kun mulla on tossa vielä jokunen jakso valtaistuinpeliä näkemättä.Ei sitä oo näkyny täälläkään. Ettei vaan ois asiamies ja masa pitämässä poikien välistä ystävyyttä
Eikä, kun mulla on tossa vielä jokunen jakso valtaistuinpeliä näkemättä.Ei sitä oo näkyny täälläkään. Ettei vaan ois asiamies ja masa pitämässä poikien välistä ystävyyttä
Mikä kenellekin on paljon, en oo oikein laskeskellu polttamiani röökejä kun oon enimmäkseen polttanut sätkiä. Mutta reilu puoli askia per päivä olis aika realistinen arvio. Sen verran tais kulua kun hetken poltin tehdastupakkia.Ootko ikinä polttanut paljoa ?
Tuu tänne lepäilemään, tääl on melkein siivottu ja pöperötkin on valmistumassa Saat lainata kameraakin jos haluat.Tää päivä on taas ollu yhtä aargh! Ajattelin ottaa nettiin kuvia myyntiä varten vaan tietenkin kameran akku oli loppu, kurkkuun sattuu ja yritin siivoillakin vaan ei oikeen tunnu hyvältä. ja ja ja...:kieh:
no sehän on oikein mukavaa hommaaMun tuli tänään mieleen sukusolujen luovuttaminen. Uskaltaiskohan sitä harkita tosissaan?
Haha.no sehän on oikein mukavaa hommaa
suosittelen
(sori, oli ihan pakko )
Mie käyn välillä pyörähtämässä, palloilen taas virkkaamassa huivia kaverille ja tässä koneella koitan koulutuksia katella taas vaihteeks..Alkuiltaa!
onks täällä ketään?
Minä, ainakin toistaiseksi. =)Alkuiltaa!
onks täällä ketään?
mitäs koulutuksia katselet?Mie käyn välillä pyörähtämässä, palloilen taas virkkaamassa huivia kaverille ja tässä koneella koitan koulutuksia katella taas vaihteeks..
Minä, ainakin toistaiseksi. =)
En oikeestaan mitään tiettyä, vähän mitä täälläpäin sattuis olemaan..ja mikä kiinnostais yhtään.:ashamed:mitäs koulutuksia katselet?
Pikkuhiljaa...onks yhtään parempi fiilis?
Vai onko ne viestit ja kuvat puhelimessa eikä kortissa?mä kävin vaihtaa liittymää ja sain uuden sim kortin mutta häviiks sieltä sit kaikki viestit ja kuvat kun vaihan sen? harmittaa jo nyt jos ne kaikki hävii sieltä.
ja mikä tää juttu on ettei saa enää ees paperi laskua vaan sähköpostiin? tai saa paperi version mutta se maksaa...mitä vit?!!
Mun mielestä ne e-laskut on näppäriä, eipähän huku ne laput ja on helposti maksettavissa jos kotona ei oo nettiä ja joutuu muualla maksamaan. Ei tartte raahata niitä mukana, ja tietää mitkä on maksettu ja mitä ei.mä kävin vaihtaa liittymää ja sain uuden sim kortin mutta häviiks sieltä sit kaikki viestit ja kuvat kun vaihan sen? harmittaa jo nyt jos ne kaikki hävii sieltä.
ja mikä tää juttu on ettei saa enää ees paperi laskua vaan sähköpostiin? tai saa paperi version mutta se maksaa...mitä vit?!!