The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Oh god vihaan luonnonkihariani, varsinkin lyhyessä tukassa ne on ihan persiistä. Kiva olla Roope-Ankka, kun pulisonkihiukset menee korkkiruuville :kieh:

Nyt on jälkeläinen toimitettu tarhaan ja tässä syön aamupalan ennen kun lähden sinne autokoululle.
Mitäs muiden aamuun?
 
kahvikirahvi
Missä kaikki on?

Ainoo huomautus autokoulunopettajalla oli että pitäis seurata ylämerkkejä enemmän jotta välttyis turhilta kaistanvaihdoilta. Elikkäs hyvin meni :) Beetlellä sain kaupunkiajon keskikulutuksenkin 3,6l. Ei paha!
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
IhanaValo
Tää päivä on taas ollu yhtä aargh! Ajattelin ottaa nettiin kuvia myyntiä varten vaan tietenkin kameran akku oli loppu, kurkkuun sattuu ja yritin siivoillakin vaan ei oikeen tunnu hyvältä. ja ja ja...:kieh:
 
Iltapäivää ! Ei ne paperityöt tekemällä lopu, lippua ja lappua pukkaa joka ikkunasta ja ovesta. Ja sitten mun ei-niin-siistillä luonteellani ne vielä pitäisi saada nätisti mappiin, kirjanpitoon ja tilitoimistoon. Ne on nyt hienosti levällään ERITTÄIN sekaisen makuuhuoneeni erittäin sekaisella työpöydällä.
Nyt täytyy lähtee heittämään poikaa harrastuksen pariin (myöhässä ollaan taas kohta) ja sitten tämä yh-isä alkaa siivoamaan. Jos jaksaa. Ja paperitöitä lisää.
 
mä kävin vaihtaa liittymää ja sain uuden sim kortin mutta häviiks sieltä sit kaikki viestit ja kuvat kun vaihan sen? harmittaa jo nyt jos ne kaikki hävii sieltä.

ja mikä tää juttu on ettei saa enää ees paperi laskua vaan sähköpostiin? tai saa paperi version mutta se maksaa...mitä vit?!!
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
mä kävin vaihtaa liittymää ja sain uuden sim kortin mutta häviiks sieltä sit kaikki viestit ja kuvat kun vaihan sen? harmittaa jo nyt jos ne kaikki hävii sieltä.

ja mikä tää juttu on ettei saa enää ees paperi laskua vaan sähköpostiin? tai saa paperi version mutta se maksaa...mitä vit?!!
Vai onko ne viestit ja kuvat puhelimessa eikä kortissa?

Joo, niinhän tuo monesti jo menee että paperilasku maksaa.
Mulla tulee tekstari sitten lasku on tullut "hallintasivuille" mikä lienee ja sieltä sitten sen maksan.
En ottanut sitä s-postiin.
 
kahvikirahvi
mä kävin vaihtaa liittymää ja sain uuden sim kortin mutta häviiks sieltä sit kaikki viestit ja kuvat kun vaihan sen? harmittaa jo nyt jos ne kaikki hävii sieltä.

ja mikä tää juttu on ettei saa enää ees paperi laskua vaan sähköpostiin? tai saa paperi version mutta se maksaa...mitä vit?!!
Mun mielestä ne e-laskut on näppäriä, eipähän huku ne laput ja on helposti maksettavissa jos kotona ei oo nettiä ja joutuu muualla maksamaan. Ei tartte raahata niitä mukana, ja tietää mitkä on maksettu ja mitä ei.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä