YLIPAINOISTEN laihdutusryhmä 24.8.-24.9.2013!

  • Viestiketjun aloittaja "Tattari"
  • Ensimmäinen viesti
Hienoja pudotuksia, merkkailen tuohon listaan ihan justiinsa, onnea pudottaneille :flower:

NeLif, kirjaanko tämän sun välipunnituksen tuloksen ihan sillä, että on sulla sitten muistutuksena ja kannustimena ensi viikolle vai haluatko, että laitan tän uuden painon sulle lähtöpainoksi ja merkataan vasta ensi viikon tulos? Kyse on siitä, että kumpi tsemppaa sua enemmän: se, että näet kuinka huonosti käy jos ei pidä puoliaan mielitekoja vastaan vai se, että saat alkaa ensi vkon tyhjältä pöydältä miettimättä menneen viikon tulosta yhtään?

Mä olen ihan varma, että sä selviät kyllä niistä ensimmäisistä päivistä, sulla vaan menee siihen nyt vähän kauemmin, mutta älä lannistu! Kerro miten haluat tehdä niin merkkaan sun tuloksen joko lähtöpainoksi tai tän vkon välipunnituksen tulokseksi ihan toiveittes mukaan.
 
njp sulla oli sen verran vähäisempi ylipaino, ettei ainakaan meidän tuloksia kannata paljon vertailla. Mulla tuo kaikki lähtenyt oli herkuista kertynyttä pöhötystä, sitä on jäljellä vieläkin pehmeänä turvotuksena ympäri kehoa, siinä läskin päällä exrakerroksena.

NeLifensi viikolla uusi tulos :) Minä punnitsen itseäni päivittäin, ja eilen oli pienempi kuin tänään, joten sen olisin mielelläni ilmoittanut :p mutta tämä nyt sattuu olemaan se punnituspäivä.
 
Laita vaan välipunnituksen tulokseksi koska sehän se on... :ashamed: Joku 'the juttu' mun pitää nyt löytää että saan homman käyntiin!

Kiitos kuitenkin tsempistä - tää ryhmä on ihan loistava kannustin joka tapauksessa! Monta kertaa päivässä käyn kurkkimassa, onko mitään uutta... :D :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
NeLif, selvä juttu! Mä mietin tuota että miten tahtoisin tehdä jos käy mulle samalla tavalla (matka on pitkä, joten tulee varmasti jossain vaiheessa käymäänkin) ja mäkin haluaisin kyllä välitulokseksi. Se puskee eteenpäin. Niitä vaikeita hetkiä tulee meille kaikille, mutta yhdessä niistä selvitään ja sulla on mahtava asenne, kun et anna periksi!
 
  • Tykkää
Reactions: NeLif
"lillerilalleri"
Juhlat on laihduttajalle kauheita, mutta niistäkin selviää. Salli itselles jo etukäteen vaikka, että saat syödä yhden makean herkkupalan omien mielitekojen mukaan ja yhden täyttävämmän suolaisen herkun. Jos häissä tarjotaan lämmin ruoka, se helpottaa huomattavasti! Sitten voi syödä vain sen lämpimän ruuan ja yhden makean herkun. Kyllä sä siitä selviät, tsemppiä :flower:
Kiitos vinkistä, kokeillaan jos pysyy tämä akka rajojen sisällä kerrankin... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tattari111
Ilman tätä ryhmää mä varmaan luovuttaisinkin helpommin... mutta kun lukee teidän tsemppauksia ja saavutettuja tuloksia niin tulee sellanen fiilis että kyllä minäkin! :)

Sitä paitsi tuolla on muutamat tavoitehousut odottamassa jotka mä ehdottomasti haluan joku päivä vetäistä jalkaani... saappaiden kera. :D
 
Ilman tätä ryhmää mä varmaan luovuttaisinkin helpommin... mutta kun lukee teidän tsemppauksia ja saavutettuja tuloksia niin tulee sellanen fiilis että kyllä minäkin! :)

Sitä paitsi tuolla on muutamat tavoitehousut odottamassa jotka mä ehdottomasti haluan joku päivä vetäistä jalkaani... saappaiden kera. :D
Mä hipellän vähän väliä farkkuja, joihin tahdon mahtua. Pitäis varmaan nostaa ne kaapin perältä näkyville, että motivaatio pysyisi koko ajan hyvänä. Olis niin ihanaa mullistaa koko vaatekaapin sisältö. Maanantaina menen vaateostoksille, siitä on sovittu jo etukäteen. Ajattelin, että uskaltaisinko ottaa muutaman sellaisen vaatteen, joka olis numeroa pienempi kuin nykyinen koko ja sitten pystyisin konkreettisesti näkemään laihtumisen, kun alan mahtumaan niihin vaatteisiin...
 
Eilinen oli viikoin huonoin päivä syömisten kannalta. Lähdettiin aamulla ja luonnollisesti minä ilman aamupalaa, ja kotiuduttuun kuudeksi, käytiin kaupungilla hoitamassa asioita vauvan lääkäristä maalin hakuun, isompiin ruokaostoksiin ja mitä kaikkea, meiltä on sen verran matkaa että pitää aina käydä miljoonassa paikassa kun tuonne pääsee lähtemään. Yleensähän tulee aina käytyä hampparilla/pitsalla/kebabilla, jossain kahvilassa ja kaupassa innostun vielä ostamaan kotimatkalle ja kotiin kaikkea hyvää, mitä täältä takahikiän ainoasta pienestä ruokakaupasta ei saa :ashamed:

Eilen otin sitten huoltoasemalta aamuapalaksi ison juustosämpylän täytteineen, ruokailu hoidettiin noutopöydästä jossa söin salaatti- ja kasvispainotteisesti. Otin myös vähän pastaa ja riisiä, ja voi luoja että ruuan jälkeen alkoi väsyttää ja nyt olen ihan turvoksissa. Näköjään mulle hyvä juttu pysyä noista erossa. Raskausdiabetesaikoihinhan mulla pysyi sokerit tosi hyvin kurissa vaikka söin hedelmiä, maitotuotteita ym. mitkä joillakin nostaa verensokeria liikaa, mutta täysjyvävehnästä tehty sämpylä ja riisipuuro nosti sokerit ihan pilviin. Kotona oli ihan kamala ilta (esikoinen veti ilmeisesti pienen leegon syvälle nenään, ja saattoi imeä sen huutaessaan nieluunsa, kun saatiin päivystyksestä ohjeeksi koittaa poistaa sitä itse pinseteillä - tänään luvassa siis paskan siivilöimistä ja jos sitä ei löydy niin kai tuo pitää viedä lääkäriin tutkittavaksi, onko siellä jotain) ja normaalin iltapalan päälle vedin vielä kaksi taikaruis paahtoleipää ja kolme tikkaria... Kaloreita en eilen laskenut, mutta todennäköisesti meni yksiin kulutuksen kanssa. Lisäksi mulla alkoi menkat ja turvotuksineen ja mieliala on sen mukainen |O Muutenhan viikon syömiset on mennyt hyvin, aluksi en paljon flunssan takia jaksanut liikkua mutta eilen lenkkeilin 10 kilsaa, loppumatkasta oli pakko ottaa juoksuspurtteja että sain vauvan olemaan tuplavaunuissa huutamatta...

Mulla on ollut muutenkin aika kamala viikko, miestä ei ole paljon näkynyt töiden takia kotona ja ipanat on pitäneet huolen, etten nuku ainakaan liikaa, tai pääse paljon istahtamaan paikoilleni päivän aikana. Oon tosi tyytyväinen silti, että en ole koittanut parantaa oloani millään älyttömällä syömisellä, ja itseasiassa terveellinen ruoka josta ei tuu niitä sokeripiikkejä ja säännöllinen rytmi on vaan auttanut jaksamaan!

Aamun paino 90,3 (3,1 kiloa pudonnut). Mä oon kans punninnut tässä välissäkin, ja eilen sain jo kasilla alkavan luvun, mutta ei tullut eilisten syömisten (ja menkkojen) takia yhtään yllätyksenä, että se vähän pomppasi ylöspäin... :D
 
Päivää! Tattaria Tattari, en tarkotttanut, että parisuhdekriisi olis sun syytä vaan se,että höpötän täällä holtittomasti. Kun ei saa nyt tuon ukonkaan kans puhuttua. Tänä aamuna kyllä yritettiin, mutta riitelyksi se meni. Me on oltu yli 20 vuotta yhdessä eikä vieläkään oikein osata rakentavaa keskustelua :ashamed: Tosin se lohtu mulla on, että kun on pitkä yhteinen historia niin tiedän, että ei tää juttu ihan vähällä kaadu. Vaikka näin hankalaa kun nyt on, ei ole ollut taas aikoihin:( Mulla on tänään siis huono päivä. Tosi huono. Mutta en aio luovuttaa. En millään.
 
Päivää! Tattaria Tattari, en tarkotttanut, että parisuhdekriisi olis sun syytä vaan se,että höpötän täällä holtittomasti. Kun ei saa nyt tuon ukonkaan kans puhuttua. Tänä aamuna kyllä yritettiin, mutta riitelyksi se meni. Me on oltu yli 20 vuotta yhdessä eikä vieläkään oikein osata rakentavaa keskustelua :ashamed: Tosin se lohtu mulla on, että kun on pitkä yhteinen historia niin tiedän, että ei tää juttu ihan vähällä kaadu. Vaikka näin hankalaa kun nyt on, ei ole ollut taas aikoihin:( Mulla on tänään siis huono päivä. Tosi huono. Mutta en aio luovuttaa. En millään.
Huuuhhh... Luojan kiitos! Mä täällä jo pelästyin. Välillä tuntuu, ettei joissain parisuhteissa ei puhuta edes 30 vuoden jälkeen ja silti ne vaan porskuttaa eteenpäin, mut kyllä se sanallinen yhteys vaan pitäis sieltä löytyä, ettei kumpikaan puolisko tuntis olevansa yksin parisuhteessa. Jos vähän hölläät ja annat suhteellenne ja miehelles myös armoa ja yrität sitten uudestaan. Se on varmasti molemmille ihan yhtä vaikeeta nyt, mut kun itellä on paha olla niin sitä ei jaksaminen riitä enää siihen toisen pahan olon käsittelyyn. Molempien pitäis pystyä oma pääkoppansa saamaan kuntoon ihan itse ja tuoda yhteiseen pöytään sitten ne parisuhteen yhteidet ongelmat, ei omia estojaan tms. No, en mä tiedä ymmärsitkö tuosta nyt mitään, mutta pointti on, että mä pidän täällä peukkuja, että kaikki lähtee avautumaan ja olo paranee :hug:

Sparkler, hieno tulos sulla! Laitan ylös :flower:
 
Hermo menee,ku ei saa muokattua noita mokia tuolta viestistä. Mutta ei auta. Onnea hyvistä pudotuksista ja tsemppiä vähemmän hyvistä punnitsijoille!! Onneks mulla ei ollu tänään vaakapäivä ku on pa*ka olo jo muutenkin. Oikein aistin, miten läskisolut tarraa entistä tiukemmin kiinni eikä halua lähteä, vaikka kuinka niitä häädän. Ahdistaa:'(
 
Hermo menee,ku ei saa muokattua noita mokia tuolta viestistä. Mutta ei auta. Onnea hyvistä pudotuksista ja tsemppiä vähemmän hyvistä punnitsijoille!! Onneks mulla ei ollu tänään vaakapäivä ku on pa*ka olo jo muutenkin. Oikein aistin, miten läskisolut tarraa entistä tiukemmin kiinni eikä halua lähteä, vaikka kuinka niitä häädän. Ahdistaa:'(
Voi, sun kanssa :hug: Taisit laittaa viestisi samaan aikaan kun mun toi edellinen viesti. Toivottavasti hoksasit lukea vastaukseni tuolta yltä. Nyt joudun lähtemään kun on vieras tulossa, mutta nyt en voi muuta kuin sanoa, että muista pitää sun laihdutus irrallaan noista muista ongelmista. Kaikki on loppujen lopuksi ihan meidän omien korvien välissä!
 
mmilia008
Hei!

mahdunko vielä mukaan.. menee kyllä aikaa että nämä 9 sivua saan luettua ja pääsen teidän kärryille :)
Olen 24-vuotias, kahden tytön äiti joka ei oo sitten esikoisen syntymän ollut normaalipainoinen.
Normaalipainoon on enää matkaa vai 6kg mutta pahimmillaan se on ollut 29kg päässä joten tässä vuosien 2 vuoden aikana olen saanut 23kg tiputettua painoa, mutta olen kaikkea muuta kuin tyytyväinen.
tämän hetken paino on 72,4kg ja tavoite paino 58kg (normaalipainon yläraja on 66kg ja se on ensimmäinen tavoite.). Olen 163cm pitkä.
Tässä kuvaa läskien lotinasta, jotka mua nyt piirittää :)

http://aijaa.com/2ppkTg
 
"Sadie"
Wautsi, onpa täältä luettavissa hienoja ekan viikon saavutuksia!!:)
Mä päätin eilen, että nyt en oikeasti käy puntarilla ennen kuin ma. Muuten siellä onkin tullu hypittyä vähän väliä ;) Hui ku jänskättää, kuin tän akan käy punnituspäivänä.. Tää viikko on ollu tällästä alkulämmittyä, jos niin vois sanoa. Eli muutamia lipsuja on tullu, ruokarytmi pysyny ok mutta annoskoot..no...kröhöm.. Santsatakkin on pitäny muutamaan kertaan. Liikuntaa en oo vielä lisänny yhtään, tää flunssa on melkostalailla sitkeetä sorttia! Mutta maanantaina sen sitten näkee!

Tsemppiä kaikille viikonloppuun, muistetaan olla mässyttämättä! ;):D
 
Hei!

mahdunko vielä mukaan.. menee kyllä aikaa että nämä 9 sivua saan luettua ja pääsen teidän kärryille :)
Olen 24-vuotias, kahden tytön äiti joka ei oo sitten esikoisen syntymän ollut normaalipainoinen.
Normaalipainoon on enää matkaa vai 6kg mutta pahimmillaan se on ollut 29kg päässä joten tässä vuosien 2 vuoden aikana olen saanut 23kg tiputettua painoa, mutta olen kaikkea muuta kuin tyytyväinen.
tämän hetken paino on 72,4kg ja tavoite paino 58kg (normaalipainon yläraja on 66kg ja se on ensimmäinen tavoite.). Olen 163cm pitkä.
Tässä kuvaa läskien lotinasta, jotka mua nyt piirittää :)

12616002.jpg - Image - Aijaa.com
Tervetuloa vaan mun puolesta :wave: Sulla on jo hieno urakka takana! Minkä ikäisiä sun lapset on? Mä täytin juuri 25 ja mullakin on kaksi lasta, 2,5v ja 7kk. Ylipainoiseksi lihoin esikoisen vauva-aikana vaikean masennuksen ja unettomuuden ym. ongelmien seurauksena, ja sen jälkeen olen jojoillut painon kanssa niin että olen saanut siitä tarpeekseni, en enää aio ikinä joutua aloittamaan laihdutusta tämän jälkeen |O

Mä ajattelin yrittää päästä illalla lenkille ilman lapsia, sauvakävely tekisi hartioille hyvää. Tai sitten käydään porukalla puolukassa, sen kai saa laskea liikunnaksi. Sain anopin kasvihuoneesta hillittömän rasiallisen ihanan makeita kirsikkatomaatteja, joten tiedän millä herkuttelen illalla.

Tsemppiä kovasti kaikille, mehän ollaan pudotettu yhteensä jo tosi monta kiloa! ;) Ja vielä enemmän tsemppiä kaikille joilla on ollut tahmea alku, sekin on jo paljon ja hyvä startti jos olette saaneet jotain parannusta aikaan ruokavalion ja/tai ruokailurytmin saralla. Mä olen jo kesän aikana pikkuhiljaa vähentänyt/lopettanut roskaruuan syömistä ja pikkuhiljaa viilannut syömistottumuksia takaisin parempaan (painoa pudottamatta), niin en ole nyt viikon aikana ihan kertaheitolla laittanut ruokavaliota remonttiin, ja siksi tämä ehkä onkin lähtenyt käyntiin kivasti ilman kovia mielitekoja ja vieroitusoireita :)
 
Joo mukaan vaan kaikki uudetkin. Kun jaetaan nämä kilomme, ni eihän siitä tuu päätä kohti paljon mitään :LOL: Mä olen pikkusen paremmalla mielellä ku aamulla vaikka ei tästä mitään top 3-päivää enää saa,vaikka illalla tapahtus mitä. Otin muutaman tunnin ihan omaa aikaa ja ajelin kaupunkiin ruokaostoksille. Kyllä saikin taas ihmetellä hurjia valikoimia ja hulppeita tarjouksia, mistä meillä täällä periferiassa ei voi ees nähdä unta. Maitolitrakin on 40cnt halvempi kaupungissa. Koiranruokasäkin sai 4e halvemmalla (meillä on 5 koiraa ni sitäkin kuluu jonkun verran). Kun viimein olin kassalla asti ja pakkailin samalla ja menin välillä maksamaan.. Musta tuntu että se kassapoika katteli niin pitkään, ni meinasin jo tuumata, että etkö oo ennen läskiä nähnyt... Viimein poika avas suunsa " täs olis nää sun vaihtorahat..." Joo kiitos! Musta tuntuu että kun mä katon itteäni peilistä mä näytän edelleen 100-kiloiselta, joka olin joskus muutama vuosi sitten... Enää ei kuitenkaan IKINÄ vaaka näytä mulle kolminumeroista lukua. Sen lupaan tässä ja nyt :D ps. Kiitokset Tattarille, tuli hyvä mieli :heart:
 
Otin muutaman tunnin ihan omaa aikaa ja ajelin kaupunkiin ruokaostoksille. Kyllä saikin taas ihmetellä hurjia valikoimia ja hulppeita tarjouksia, mistä meillä täällä periferiassa ei voi ees nähdä unta.
Musta kans tuntuu, että kaupungissa ruokaostoksilla käyminen on oikein elämys :D Ja sit hävettää kassalla kun on ihan tajuton kasa ruokaa, ne varmaan kattoo että tuolle riittäis vähempikin :LOL: Mutta kun hinnat on niin paljon halvemmat, koitan sitten ostaa kaikkea säilyvää mahdollisimman paljon, helposti säästyy bensarahat jo ruokaostosten hinnassa, lisäksi käyn aina etsimässä kirpparilta lastenvaatteita ja muuta tarpeellistä.
 
Mäpä muuten heitän tähän ikägallupia. Taidan olla porukan vanhin tai ainaki vanhimmasta päästä. Oon 39 (siks kai mä havahduinki tähän laihduttamiseen ku kohta pyörähtää 40 mittariin ja sen jälkeen se on kuulemma paaaaaljon vaikeempaa pudottaa kiloja, oon kuullut). Minkäs ikäsiä muut on? (moni on sen varmaan alotusviestissään jo kertonukin, mut saisko vanhalle kertauksena?)
 
Hei!

mahdunko vielä mukaan.. menee kyllä aikaa että nämä 9 sivua saan luettua ja pääsen teidän kärryille :)
Olen 24-vuotias, kahden tytön äiti joka ei oo sitten esikoisen syntymän ollut normaalipainoinen.
Normaalipainoon on enää matkaa vai 6kg mutta pahimmillaan se on ollut 29kg päässä joten tässä vuosien 2 vuoden aikana olen saanut 23kg tiputettua painoa, mutta olen kaikkea muuta kuin tyytyväinen.
tämän hetken paino on 72,4kg ja tavoite paino 58kg (normaalipainon yläraja on 66kg ja se on ensimmäinen tavoite.). Olen 163cm pitkä.
Tässä kuvaa läskien lotinasta, jotka mua nyt piirittää :)

12616002.jpg - Image - Aijaa.com
Tervetuloa :) Meillä on mahtava aktiivinen ryhmä ja homma on lähtenyt hienosti käyntiin. Aina mahtuu uusia tulokkaita lisää, joten merkkaan sut listaan. Sulla on jo älyttömän hienosti pudotettuja kiloja takana! Mä luulen että kiinteytyminen noin hurjan laihduttamisen jälkeen olis sulle se tärkeä juttu. Mulla on haastetta, että pääsen noihin lukuihin mihin sä olet jo päässyt :)

Sadie, mua jännittää sun ja kaikkien muiden vielä puntarilla käymättömien puolesta :D On ihanaa olla tässä kirjurina, kun on saanut niin hienoja tuloksia laittaa ylös. NeLifillä meni vähän heikommin, mutta uskon että ihan varmasti saadaan häneltäkin miinus merkkinen lukema ensi viikolla.

JellyJolly, VIISI KOIRAA!? Jumankekka, nainen, mistä niitä on noin monta siinnyt :LOL: Mulla on yksi ja siinäkin tekemistä. Minkä rotuisia sun koirat on? Mulla karjalankarhukoira. Oli niin kiva lukea että sulla on jo parempi olo, tuli itellekin hyvä mieli :)

IKÄGALLUP: minä 29v. Kolmenkympin kriisi lähestyy!
 
Joo-o. Tosiaankin 5 koiraa on meillä. Yks niistä tosin on jo myyty. Mies harrastaa ja sen puitteissa tuolla ulkona on jo vuosia asunut kaksi jämtlannin pystykorvaa, nykyään uros ja narttu. Ne oli sitten päässet vähän varkain rakkauden töihin ja yht äkkiä olikin 8 jämptiä. Pennuista yksi jää ku mies haluaa nähdä kummosia metsäkoiria niistä tulee. Toinen pennuista on tosiaan jo myyty, mutta uusi omistaja ei ole saanut häkkiä vielä valmiiksi ni odottaa muuttoa täällä meillä. Tuvassa menossa mukana temmeltää 7v karkeakarvainen mäyräkoira. Se on metsäkoiraksi otettu sekin, mutta halvaantui 2v sitten ja toimittaa nyt ihan puhtaasti seurakoiran virkaa. Eli lenkkikavereita löytyy, ku vaan sais aikaseks.... Lämmitettiin rantasauna illalla. Kävin uimassakin. Oli jo niin kylmää vettä, ettei kuntouinti enää onnistu, mutta kivasti se virkisti :)
 
NetLif sullahan on homma jo käynnissä, joskus vaan on vähän vaikeampi löytää se juttu millä onnistuu mutta se on jo alku että edes yrittää. Plussaa tulee joskus ja siitä on ihan turha lannistua. Ei ne kilot oo hetkessä tullu ja vaatii oman aikansa päästä niistä eroon. Vanhoista tavoista on todella vaikea päästä eroon ja oppia uusia tapoja tilalle. Eikös monissa ohjeissa kehoiteta pitämään tarkkaa ruokapäiväkirjaa, jopa niin ettei ensin muuta mitään. Eli siis opetella tuntemaan omaa syömistään ja sen vaikutuksia. Mä oon huono selittämään nyt, mutta toivottavasti tajuat mitä ajan takaa.

12494104.jpg - Image - Aijaa.com

Tuossa olis kuvaa meikäläisen muodoista... Ja ikäähän mulla on 36 vuotta.

Saas nähdä kuinka käy: tänään oli hiukan liian suuri ruokainen päivä. Pojalla oli peli aamupäivällä ja se tarvitsi kunnon aamupalan, mies sitten paistoi munia ja nakkia. Mä skippasin nakit ja laitoin munaa sämpylän väliin juuston kera. Ei nyt niin pahalta kuulosta toi aamupala, mutta määrällisesti söin enemmän kuin aamulla yleensä. Pelin jälkeen mentiin ystävien luokse lounaalle. Tarjolla oli hampurilaisia, hodareita, lohisalaattia ja jälkiruoaksi donitseja, keksiä, jätskiä ja britakakun valmistuksessa ylijääneitä rääppeitä (En tiedä mitä siihen tuli, kun kieltäydyin niistä enkä edes vilkaisut mitä oikeasti tarjotiin. Emäntä siis teki sen kakun viemiseksi paikkaan johon olivat menossa kylään illalla.). Mä söin yhden hampurilaisen ja salaattia, kahvia ei tosiaan voi juoda paljaaltaan kylässä joten otin donitsin. Illalla mies lupas hoitaa ruoanlaiton ja tekikin ihan älyttömän hyvää ruokaa jota siis söin määrällisesti enemmän kuin tarpeeksi. Mies siis grillas kanaa, keitti makaronia jonka sekaan heitti vähän vihanneksia ja kääräisi ne folioon juuston kera ja grilliin, lisäksi grillissä kävi vielä folioon käärästynä lohkottua sipulia. Eihän tommosista vaan voinu kieltäytyä.

Mun on pakko kertoa teille, kun aamulla ihmeteltiin vähän mitä tapahtu moottoritiellä... Jäähallilla otin asian puheeks yhden tutun kanssa ja sainkin heti selityksen. Eli college football (ei soccer) vierasjoukkue vain saateltiin kaupunkiin, ja melkosen komeesti saateltiinkin: ensimmäisenä meni moottoripyöräpoliisi, sitten poliisiauto, kolme bussia, perän pitäjänä poliisiauto ja lisäksi vielä kaksi poliisiautoa ajoi rinnalla sulkemassa viereisen kaistan.
 
JellyJolly, kyllä sulla noita nelijalkaisia juoksuttajia riittää niin, että varmasti ei liikunnasta jää vajaaksi ja koirat on hyvä kiristämään liikkeelle. Kun ne tottuu siihen, että emäntä juoksuttaa niin oppivat sitä lenkkiään odottamaan ja tulevat viereen tapittamaan, että eikö mentäis jo.

Endless Sacrifice, hieno kuva! Sulla on paino jakautunut tosi tasaisesti, onko sulla mitään tiettyä ongelmakohtaa, josta erityisen kovasti haluat eroon? Kuvasta en ainakaan erota. Kun paino on jakautunut tasaisesti, se voi myös lähteä tasaisesti eli olen kateellinen jo etukäteen. Mulla kun käy aina niin että kasvot ja jalat hoikistuu, mutta keskivartalossa ei tapahdu mitään.

Mitä ruokaan tulee, mullakin oli eilen kiusauksia, kun vieras toi mukanaan ison läjän taivaallisen hyviä kierrepullia :heart: mutta vastustin kiusausta ja otin vain yhden. Tänään syön sitten toisen. Ei sentään yhtä hyvät tarjoilut kuin sulla, EndlessS., onneksi! Eilen oli nimittäin ensimmäinen vähän vaikeampi päivä ja olisin voinut sortuakin, mutta pidin pintani!

By the way, minkähän takia college football-joukkue saa tuollaisen kohtelun näin turvallisessa maassa? Olikohan niillä kompanja palkkatappajia perässä...
 
En oikein osaa sanoa mikä olis ongelmakohta, kun paino tosiaan kerääntyy tasaisesti ja tasaisesti lähteekin. Vyötärö mulla on aina löytynyt jopa silloin kun painoin yli 80kg. Kun rupesin laihduttaan niin aluksi tissit ei pienentynyt lainkaan, mutta kyllä nekin sitten lopulta. Tällä hetkellä ratsarit ja maha ärsyttää ehkä eniten, mutta sekin voi vaihtua että jo viikon kuluttua ärsyttää vaikka pohkeet ja allit.

USA:n turvallisuudesta voidaan toki olla montaa mieltä, mutta tuskin niillä mitään hätää olis ollu ilman poliisejakaan. Kunhan vissiin vaan halutaan toivottaa joukkue tervetulleeksi, eivätkä ainakaan jää ruhkaan ja myöhästy sen takia.
 

Yhteistyössä