Justiinsa oli tuolla Iltalehdessä juttu, että kokonaisina syötynä (ei siis kokonaisina NIELTYNÄ vaan syötynä ) omenat vähentää diabetesriskiä, mutta mehuksi puristettuna lisää sitä. Eli mussuta sä Jelly vaan niitä kaneliomenoita ihan turvallisin mielin.Hyvä JellyJolly! Siitä se lähtee... :flower:
Mä luulen että melko paljon saisi omenoita syödä jotta siitä jotain pahaa seuraisi vaikka eihän sitä koskaan tiedä... Vitamiinin yliannostus tai jtn...
Tsemppiä kaikille tähän päivään - saa nähdä miten menee... aamupala jäi väliin joten joten...
NeLif, nyt otat yliotteen ahmimisesta! Hyvin se menee, sinnittelet vaan ja pakotat itses sulkemaan silmät naposteluilta. Tsemppiä!
Me mennään tänään Hesburgeriin ja karkkikauppaan lasten kanssa. Mä en ole käynyt roskaruokaloissa oikein ikinä. En ole koskaan tykännyt roskaruuasta. Nyt mä sit mietin että mitähän tuollaisessa paikassa voi laihduttaja ottaa vai voiko ottaa mitään? Mitä nuo lastenateriat lapsille maksaa? Mä haluaisin salaatin, mut onko jossain Hesessä salaattivaihtoehtoja vai pitääkö vaan juoda kahvia ja olla syömättä mitään? Olen 29v. roskaruokala -neitsyt Karkkikauppakaan ei pelota yhtään. Ei karkki ole mun suurimpia intohimoja.