Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti
Nimimerkin "mies" naismaku on taas minun mielestäni kuvien perusteella tylsä ja mitäänsanomaton.

En kiinnittäisi mitään huomiota yhteenkään noista, saati haluaisi itselleni samoja piirteitä.
Noh, Grace Kelly oli ero sarjaa noiden muiden kanssa kyllä.

Peyote
Mies, sun tapa analysoida naisten ulkonäköä noin yksityiskohtaisesti on jotenkin tosi ahdistava ja melkein uhkaava. Se tuntuu epämiellyttävältä ajatukselta, että on miehiä jotka arvioi naisia noin... Toivottavasti tommoset arvioijat pysyttelis vaan netissä.

"mies"
Summer Glau.
Miksi noin päällekäyvän voimakas? Tässä se menee jo liialliseksi. Niin helposti ammutaan yli. Maailmassa on paljon muitakin värisävyjä kuin nössö ja "itsenäinen" (lue: kuvan tyylinen). Tosin ko. naisen olemus ei ole aivan niin tunkkainen kuin vaikka ykkössivun Jennifer Connellyn.

Mä en oikein ymmärrä tuon naisen tunkkaisuuden pointtia, mutta Suomessa sitä näkee _todella_ paljon (vasta ihan vähän vähentynyt viimeisen vuoden aikana). Tuokin nainen voisi olla hyvin perus suomalainen nainen. Epäilykseni on, että se liittyy feminismiteoriaan.

"mies"
Connelly oli muuten nuorempana todella kaunis musta :p Mitäköhän lie tapahtunut kun hän on kovasti kuivunut ja jotenkin "kovettunut". Elastisuus on hävinnyt ja särmää on tullut tilalle liian paljon.

Särmän määrä on just se kriittinen. Sopivasti ihan ok ja jopa hyvä, koska se tuo luonnetta naiseen. Mutta liika kaataa aina koko homman. Naiskauneudessa mulla on tiettyjä "no-go zoneja", jotka eivät vaan toimi sitten millään. :)

"mies"
Voisin kuvitella että aasialaista naista haluavat tykkäävät naisesta, jossa on minimaalisen vähän särmää. Kuin sileäksi höylätyssä, viilatussa ja hiotussa laudassa.

Itsestänikin he ovat kyllä kauniita, mutta pykälän kaksi enemmän toivoisin särmää eli omaa "vahvaa" luonnetta. Ongelmani on, että Suomessa naisilla on _joko_ liikaa _tai_ liian vähän särmää ja useimmiten sitä on liikaa.

Maailmankuva on liian kaksijakoinen monella naisella, näin epäilen syyksi tähän. En mielestäni liiottele, jos sanon feminismistä tulleen suomalaisnaisen identiteetin perusta - mitä se ei ollut vielä 1990-luvun alussa.

yöks
[QUOTE="mies";28900725]Voisin kuvitella että aasialaista naista haluavat tykkäävät naisesta, jossa on minimaalisen vähän särmää. Kuin sileäksi höylätyssä, viilatussa ja hiotussa laudassa.

Itsestänikin he ovat kyllä kauniita, mutta pykälän kaksi enemmän toivoisin särmää eli omaa "vahvaa" luonnetta. Ongelmani on, että Suomessa naisilla on _joko_ liikaa _tai_ liian vähän särmää ja useimmiten sitä on liikaa.

Maailmankuva on liian kaksijakoinen monella naisella, näin epäilen syyksi tähän. En mielestäni liiottele, jos sanon feminismistä tulleen suomalaisnaisen identiteetin perusta - mitä se ei ollut vielä 1990-luvun alussa.[/QUOTE]

sun mahtaa olla mahdotonta löytää itsellesi kelpaavaa naista. mahdat olla itse varsinainen adonis-jota kyllä epäilen syvästi...

"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja yöks;28900739:
sun mahtaa olla mahdotonta löytää itsellesi kelpaavaa naista. mahdat olla itse varsinainen adonis-jota kyllä epäilen syvästi...
Ei se ole mahdotonta, mutta harvinaista se on täällä. Toisaalta niin sen pitää ollakin.

tarkkailija
Huomaatteko että naiset pistää kasvokuvia keski-ikäisistä naisista joiden uran huippu oli 10v sitten. Miehet pistää kokovartalokuvia 90-luvulla syntyneistä babyfaceista :D

Peyote
[QUOTE="mies";28900589]Miksi noin päällekäyvän voimakas? Tässä se menee jo liialliseksi. Niin helposti ammutaan yli. Maailmassa on paljon muitakin värisävyjä kuin nössö ja "itsenäinen" (lue: kuvan tyylinen). Tosin ko. naisen olemus ei ole aivan niin tunkkainen kuin vaikka ykkössivun Jennifer Connellyn.

Mä en oikein ymmärrä tuon naisen tunkkaisuuden pointtia, mutta Suomessa sitä näkee _todella_ paljon (vasta ihan vähän vähentynyt viimeisen vuoden aikana). Tuokin nainen voisi olla hyvin perus suomalainen nainen. Epäilykseni on, että se liittyy feminismiteoriaan.[/QUOTE]

Toi muija ei oo tunkkanen, eikä pointtina ollut se et sillä on pyssy.
Taitaa sulla olla tunkkaset housussa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vias
[QUOTE="mies";28900748]Naisten ja miesten näkemykset kauniista naisesta ei oikein kohtaa :) Toki ikään nähden kaunis, mutta aika kuivunut ja voimakas kuva tuosta tulee.[/QUOTE]

Se, että sinä kutsut tuota kuivuneeksi, ei tarkoita, että muutkin miehet niin tekisivät.

Yksi todellinen kaunotar on muuten Charlize Theron. Kertakaikkisen upea nainen.

tarkkailija
Huomaatteko että naiset pistää kasvokuvia keski-ikäisistä naisista joiden uran huippu oli 10v sitten. Miehet pistää kokovartalokuvia 90-luvulla syntyneistä babyfaceista :D
En siis tuomitse miehiä, päinvastoin. Miehet on rehellisempiä. Onhan noi 20v latinot ihan aikuisten oikeasti kauniimpia kuin vanhat Connellyt yms. Vaikka se olisi näin kolmekybäsenä raskas myöntää.

"mies"
En siis tuomitse miehiä, päinvastoin. Miehet on rehellisempiä. Onhan noi 20v latinot ihan aikuisten oikeasti kauniimpia kuin vanhat Connellyt yms. Vaikka se olisi näin kolmekybäsenä raskas myöntää.
Näinhän se on. Nuori nainen on ihana melkeinpä joka miehestä. Ja itse erityisesti ihailen nuoria naisia. Etenkin jos he ovat raikkaan ja hedelmällisen, tyttömäisen oloisia. Tuo toisen miehen nuori latino oli kyllä todella nätti :) Juuri sellainen yhdistelmä rohkeutta ja kunnollisuutta, jota eniten ihailen.

Tässä mun mielestäni on heteromieheyden ydin seksuaalisesti. Homosuuntausta lähestytään, mitä pienempi ero sukupuolten välillä vallitsee.

Yhteistyössä