Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897657:Anu Sinisalo
![]()
Outi Mäenpää
![]()
Outi Mäenpään pito kauniina on jotenkin pervoa. Oikeasti.
Näin. Kauneus on muutakin kuin vain pelkkä ulkokuori. Tai no, ehkä parikymppiset jannut ajattelevat toisin.Outi Mäenpäässä ei tosiaan se pelkkä ulkoinen näky tee siitä kaunista, vaan nimenomaan se liikkuvassa kuvassa välittyvä häikäilemättömyys, vahvuus ja... uh.
Ihana nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897947:Näin. Kauneus on muutakin kuin vain pelkkä ulkokuori. Tai no, ehkä parikymppiset jannut ajattelevat toisin.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897947:Näin. Kauneus on muutakin kuin vain pelkkä ulkokuori. Tai no, ehkä parikymppiset jannut ajattelevat toisin.
Se on yleistys joka täällä toki on paheksuttavaa. Parikymppiselle jannulle on ihan yksi ja sama millainen blondi nainen on kunhan on hyvännäköinen. Iän karttuessa arvot muuttuvat. Tiedän tämän koska olen itsekin ollut joskus parikymppinen jannu.Onko tämä tällainen hyvä kortti kun halutaan mitätöidä tietynikäisten mielipiteet? Kun on "vain" sen parikymppisen jannun vähäpätöinen mielipide?
Btw olen samaa mieltä ja taisi olla nuo tietääkseni "parikymppiset jannutkin"...
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897972:Se on yleistys joka täällä toki on paheksuttavaa. Parikymppiselle jannulle on ihan yksi ja sama millainen blondi nainen on kunhan on hyvännäköinen. Iän karttuessa arvot muuttuvat. Tiedän tämän koska olen itsekin ollut joskus parikymppinen jannu.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897972:Se on yleistys joka täällä toki on paheksuttavaa. Parikymppiselle jannulle on ihan yksi ja sama millainen blondi nainen on kunhan on hyvännäköinen. Iän karttuessa arvot muuttuvat. Tiedän tämän koska olen itsekin ollut joskus parikymppinen jannu.