Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olivia-Wilde-03.jpg

Hänessä pidän erikoisemmasta kasvonmuodosta. Muutenkin tosi kaunis nainen. Varmaan paranee koko ajan kun nuo upeat piirteet tulevat iän myötä enemmän ja enemmän näkyviin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Outi Mäenpään pito kauniina on jotenkin pervoa. Oikeasti.

Mun mielestä Outi on jollain tapaa tosi kaunis. Sellasella karulla ja vahvalla tavalla.

Se ei missään nimessä ole perinteisesti kaunis eikä toi kuva kyllä ole kovin hyvä siitä, mutta joku sen olemuksessa ja äänessä on sellasta uuhhh, vavisuttavaa.

• Tykkää
Reactions: TriplaIsä
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897947:
Näin. Kauneus on muutakin kuin vain pelkkä ulkokuori. Tai no, ehkä parikymppiset jannut ajattelevat toisin.

Onko tämä tällainen hyvä kortti kun halutaan mitätöidä tietynikäisten mielipiteet? Kun on "vain" sen parikymppisen jannun vähäpätöinen mielipide?
Btw olen samaa mieltä ja taisi olla nuo tietääkseni "parikymppiset jannutkin"...

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897947:
Näin. Kauneus on muutakin kuin vain pelkkä ulkokuori. Tai no, ehkä parikymppiset jannut ajattelevat toisin.

Minäkin oon kakskymppinen jann...i? mutta olen ihan pienestä pitäen ihaillut eniten itseäni selkeästi vanhempia julkisuuden henkilöitä, ja nimenomaan niitä liikkuvan kuvan perusteella. Elämän ja iän jäljet vaan on kauniita, varsinkin naisilla. Suomalaisista naisjulkkiksista pidän paljon, mutta miehet vaan useinmiten menee sinne "rupsahtanut" -osastoon, toisinkuin naiset nousee sellaiseen ihailtavuus -osastoon :D

Onko tämä tällainen hyvä kortti kun halutaan mitätöidä tietynikäisten mielipiteet? Kun on "vain" sen parikymppisen jannun vähäpätöinen mielipide?
Btw olen samaa mieltä ja taisi olla nuo tietääkseni "parikymppiset jannutkin"...
Se on yleistys joka täällä toki on paheksuttavaa. Parikymppiselle jannulle on ihan yksi ja sama millainen blondi nainen on kunhan on hyvännäköinen. Iän karttuessa arvot muuttuvat. Tiedän tämän koska olen itsekin ollut joskus parikymppinen jannu.

• Tykkää
Reactions: MIES!
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897972:
Se on yleistys joka täällä toki on paheksuttavaa. Parikymppiselle jannulle on ihan yksi ja sama millainen blondi nainen on kunhan on hyvännäköinen. Iän karttuessa arvot muuttuvat. Tiedän tämän koska olen itsekin ollut joskus parikymppinen jannu.

Muista että sinulla on vain yksi kokemus parikymppisenä olemisesta, et voi siitä päätellä muiden elämästä juurikaan mitään. Lapsellinen kommentti muutenkin ikäiseltäsi ihmiseltä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;28897972:

Ja mä luulin että tässä ketjussa haettiin juuri hyvännäköistä naista. Yhtäkkiä kauneus ei sit riitäkään :)

Yhteistyössä