The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä olen jussin jälkeen kans yrittäny tuosta paheesta päästä eroon. Päivätolkulla tai viikon pärjää ihan mainiosti, mut erehdyhän juomaan kuppi kahvia tai ottamaan yks kalja. Tänään kaks röökiä.
Mää vähensin muistaakseni kolme viikkoa, en ostanut ite yhtään. Poltin viihteellä muutaman, kerran seuratupakan, ja kerran vitutustupakan. Alle 10 kolmessa viikossa, ja nyt on menny kivasti ilman. Ja hassua kyllä, ei edes kahvin jälkeen himota tupakkaa eikä tee tiukkaa vaikka kaverit käryttelee vieressä.
 
kahvikirahvi
Huomeneja. Hirvee kuolema taas, ää, väsyttää. Saako vielä jälkeläisen hoitoon ja käydä ite vähän tirsoilla salaa kounun sijasta? Edes tämän kerran?
 
IhanaValo
Huomenia..pikkuisen väsyttää vaikka olevinaan ajoissa menin nukkumaan. Ei miulle riitä enää mikään.

No, aamukahvia tässä ja sit lapsia hoitoon/kouluun..jänskättää esikon puolesta, eka päivä kakkosluokkalaisena :)
 
Huomenta! Sataa sataa ropisee... :mad:

Tänään näköjään pitänee viedä tuo mun ekaluokkalainen autolla kouluun,kun ei viitti kaatosateeseen mennä käpsimään. Olis luvassa kympin jälkeen työkkäriä ja suunnittelua työkokeilun jatkamisesta :)) Jes! Koululla ainakin otettais avosylin vastaan! :) Ainut iso mutta on se,ettei tuota ja sitä iltakoulutusta voi mitenkään päin yhdistää ja mä kun niin haluisin ne yhdistää jos iltakoulutukseen pääsisin,kun tuo koulutusilta on vain kerran viikossa ja loput olis etänä ja harjotteluna.

Toivottavasti tänään selkeytyy tuokin asia sitten parhain päin :)
 
Pöö!

Telkusta tulee hämähäkkejä. Yöks, mutta pidän mutinat ittelläni.

Onko teillä "etiäisiä"? Äh, mä joskus nii vihaan niitä. Olin ystäväni kans syömässä, ku tuli fiilis ettei kaikki ole ok ja ny on tapahtunu jottain pahaa. Mainittin asiasta ystävälle. Olin samaisella ystävälläni kylässä myöhemmin, ku sain ikävääkin ikävämmän puhelun. Toisen ystäväni avokki oli siirtyny täältä ikuisuuteen :'(
Myöhemmin illasta tuli toinen fiilis ja samontein soiki puhelin, jossa kolmas ystäväni ilmotti avokkinsa työpaikalla olleen tulipalon ja avokki sieltä sairaalaan. Ei mitään vakavaa, onneksi.

Sais taas riittää etiäiset vähäks aikaa.

Ei mulla muuta.
 
kahvikirahvi
olitpa reipas :flower:
No oikeasti en edes ollut. Mutta ehkä huomenna reippailen sitten :)

Huomenna pitää soitella uudestaan niitä kämppäjuttuja, ei ilmeisesti voi edes vastailla kysymyksiin ellei lähetä asuntohakemusta. Hassua, se asunto oli sentään samalla vuokranantajalla mikä mulla nytkin on. No, hakemus on tänään laitettu niin huomenna kuumotan sit puhelimella.
 
No oikeasti en edes ollut. Mutta ehkä huomenna reippailen sitten :)

Huomenna pitää soitella uudestaan niitä kämppäjuttuja, ei ilmeisesti voi edes vastailla kysymyksiin ellei lähetä asuntohakemusta. Hassua, se asunto oli sentään samalla vuokranantajalla mikä mulla nytkin on. No, hakemus on tänään laitettu niin huomenna kuumotan sit puhelimella.
mä oon muuten päättänyt että en muuta tästä mihinkään ennenkuin sitten kun olen niin huonossa hapessa että lapset hommaa mulle holhouspäätöksen ja touhuaa mut vanhainkotiin

ei liity aiheeseen mutta tulipahan mieleen
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä