[QUOTE="lotta";28832991]Mä en oikein ymmärrä, että mikä ihmeen kiire. Jos toista rakastaa ja haluaa olla yhdessä, niin siitä vaan, mutta miksi sitoa itsensä jo noin nuorena, kun se luottamus on kuitenkin ihan samalla tasolla ilman sitä sormustakin? Tai siis kertokaa mulle miksi noin nuori haluaa naimisiin?
Itse tapasin sielunkumppanini tosi nuorena, aluksi oltiin vaan kavereita, mutta se syveni sitten muuksi, yhdessä ollaan oltu nyt vuosikausia. En siltikään kiirehtinyt naimisiin, en oikein ymmärrä miksi olisi pitänyt. Itse arvostan myös vapautta, mikä ei tarkoita pettämistä tms.[/QUOTE]
Mitä väliä jos on kiire? Ei se kihlautuminen sido yhtään mihinkään, joten antaa ihmisten leikkiä sitoutunutta. Omasta mielestäni koko kihlaus on teinien juttu. Aikuiset menevät naimisiin, teinit kihlautuvat. Vähän kärjistin kyllä. Tietty voi olla myös sitoutunut ilman naimisiin menoa. Myös kihloihin menneet voivat olla sitoutuneita, mutta ei se kihlautuminen siitä sitoutumisesta kerro. Se ei kerro mitään yhtään mistään.