Niin ja itse menin kihloihin 19 vee, 2 lapsen äitinä .Ei, jos se tuntuu oikealta!
Miksi kukaan ajattelee edes tuollaista, itsehäni sitä päättää asioista ja elää sitä elämää!
Mitä väliä muitten ajatuksilla on, eläkää niin kuin haluatte
mun mielestä se elämä menee ohitse, jos sen hukkaa turhaan parisuhteeseen, josta edessä ero. eikö ole järkevämpää elää vapataa elämää ja sitten kun oikeasti on varma, että on tarpeeksi saanut kulkea ja mennä, ja nähdä maailmaa, niin katselee sit tosisilmällä... mun mielipide tää on. eikä tuu kyllä koskaan muuttumaan..No huhhuh. Tolla konstilla taitaa elämä ehtiä mennä ohitse.
oon samoilla linjoilla tästä. Vanhempien ihmisten on turha antaa liikaa ohjeita sitiutumisesta ja "oikeasta iästä", koska oikeaa ikää ei ole. Toisilla se on nuorena toisilla vasta vanhempana. Meitä on niin moneen lähtöön. Mut aina on joku joka on niin tietävinään!Alkuperäinen kirjoittaja hyvä ikä;28831221:Aika ylimielistä joiltain muka-aikuiselta arvostella nuoremman kihlausta aivan kuin se "oikea" kihlaus tapahtuisi hänen iässään. Näissä tilastoissa en leuhkisi vaikka kihlat olisi 40n:n kesken tehty. Ihana ikä ja ihanaa muistella kihlausta kun oli nuori ja nätti. Sellaisia muistaa lämmöllä vanhempana.
Jep, samoin ihmettelen meidän aikuisten naureskelua nuorten, esim 15v sydänsuruihin. Millä tavalla ne ovat vähäpätöisempiä kuin vaikka 30 vuotiaiden seurustelun päättyminen? Ai kun se on "vain teinisuhde"?oon samoilla linjoilla tästä. Vanhempien ihmisten on turha antaa liikaa ohjeita sitiutumisesta ja "oikeasta iästä", koska oikeaa ikää ei ole. Toisilla se on nuorena toisilla vasta vanhempana. Meitä on niin moneen lähtöön. Mut aina on joku joka on niin tietävinään!
Onnea! Mun mies kuoli 10v. häiden jälkeen...sama. ja edeelleen ollaan.