N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mut tottakai sitä niinku suojelee itteensä, ettei joudu hourulaan.
Hakeudu sosiaali toimistaao ja pyydä vaikka tk lääkäriltä lähete psykan polille.(en tiedä paljonko on apua mutta omalla kohdalla helpotti eteenpäin menoa) hakeude erityis ammattikouluun esim. Kiipula. Sieltä saat ammatin ja saat lukea voinnin mukaan. Kiipulasta on pelkkää positiivista sanottavaa. Sossu auttaa asunnon saamisessa, jos et jaksa kouluun mennä. Asiat kyllä järjestyvät kun niitä järjestelee.
Rahat menneet eu:lle, afrikkaan ja mamyille, siis vasemmistolaiseen unelmaan. Toivottavasti ap sait avun 11 vuotta sitten ja olet ottanut vastuun elämästäis. Kaikkea hyvää sinulleMiks suomen terveydenhoito on sit niin huono? Eikö meidän maassa sen pitäis olla just todella hyvää? mä en ymmärrä jos sielläkin joutuu juoksee luukulta toiselle saamatta apua... just toi pelottaa jos ne on tollasii, et ottaakohan nekään nyt aikuisena mun hätää tosissaan, vai valahanko oikeesti lopullisesti kuoppaan, enkä saa tästä yhteiskunnasta edes otetta. Mä kun aina kiukuttelen ja oon välillä vähän sekasin mielenterveysongelmieni takia.. niin nää ihmiset ei esimerkiks usko sitä, vaan aattelee et mulla on vaan paska luonne ja haluun olla tollanen... siks ne vihaa mua ja pelkään et ne tekee tulevaisuudessakin mun elämästä helvettiä jos niille tulee joku tilaisuus siihen, koska pitävät mua huonona ihmisenä. Kaikki on ihan solmussa...