Voisko sossu auttaa mua?

  • Viestiketjun aloittaja nuori kysyy
  • Ensimmäinen viesti
Miksi syöt enää lääkkeitä jos sulla on kaikki hyvin?
Koska masennus uusiutuu. Oon uusiutunut pari kertaa ja mun aivoissa ei vaan ole riittävästi serotoniinia niin sen joutuu ottaan pilleristä. Vaikka kaikki asiat elämässä olis hyvin, voi tulla masennus. Nimenomaan se "vika" on ihmisen aivoissa, ei niinkään ulkopuolisissa seikoissa vaikka kaikkia ikävät asiat voi hetkeksi masentaa.
 
"akka"
Joo voin.

Nyt loppuu tämä paskan jauhaminen. Minä en ennen luovuta, kun oon päässy vanhempien hoteista pois ja muuttamaan omaan kämppään kauas. Sit jos joku vielä tulee ja sotkee mun elämän, suostun menee osastolle ja en tuu enää sieltä koskaan pois. Sitä ennen mä yritän elää !! mä tuun käymään terapiassa ja ottamaan lääkkeetkin ja jos sekään ei teille paskapäille riitä niin se on vittu voi voi. Tämä oli tässä.

Mä täytän just 18, enkä rupee helvetti aloittamaan sitä päivää OSASTOLLA.
Ihan vilpittömästi,mä toivon sulle kaikkea mahdollista hyvää ja onnellista tasapainoista elämää vaikka sä nyt vihaatkin minua ja pilasin sun päiväsi koska taatusti kuulostan äidiltäsi.
Elämässä asiat ei koskaan mene juuri kenelläkään ihmisellä niinkuin on itse halunnut ja suunnitellut, ei ne o menneet minullakaan.
Joskus on hyvä hakea ammattiapua kun omat voimat ei riitä ja ajautuu umpikujaan.Sä ymmärrät sen myöhemmin kyllä,sitten kun olet saanut asiasi ja elämäsi järjestykseen.
Aikuiseksi kasvaminen ei ole koskaan helppoa.Toisilta se käy helpommalla,toiset joutuu painimaan asian kanssa vaikeimman kautta.
Myös omia vanhempiaan kohtaan tulee paljon armeliaammaksi,sitten kun on oma perhe ja omia lapsia ja ymmärtää ettei se vanhemmuuskaan ole maailman helpoin homma.
Miehen esikoistytär on käynyt läpi osastohoidon,nuorten tuetun asuntolan,lastensuojelun ja voi miten se vihasi vanhempiaan kun ne sen niin paskaan tilanteeseen järjesti,hän oli silloin 16v.
Tänä päivänä hän on kihloissa,löysi aivan ihanan poikaystävän,asuvat yhdessä,opiskelee,elämä mallillaan ja ikää 22v. Usko tai älä, tänään hän on kiitollinen siitä että sai apua vaikka sitä viimeiseen asti vastusti.
Tää paska äitipuolikin on tänäpäivänä hänen mielestään ihan jees =)
 
  • Tykkää
Reactions: Littledeath
eaeaeae
TÄÄL IHMISET YRITTÄÄ AUTTAA JA SÄ VAA HAISTATAT VITUT!
Ei ole todellakaan tervettä kuvitella että kiusataan sua jos yritetään auttaa, joo yks tyyppi ehkä kirjoitti vähän tylysti mut siinäki oli asiaa, kannattaisko jättää toi vainoharhailu pois ja oikeesti lukee mitä kirjoitetaan!
 
nuori kysyy
Koska masennus uusiutuu. Oon uusiutunut pari kertaa ja mun aivoissa ei vaan ole riittävästi serotoniinia niin sen joutuu ottaan pilleristä. Vaikka kaikki asiat elämässä olis hyvin, voi tulla masennus. Nimenomaan se "vika" on ihmisen aivoissa, ei niinkään ulkopuolisissa seikoissa vaikka kaikkia ikävät asiat voi hetkeksi masentaa.
jaa, no eipä mulla ollu masennusta ennen tota mun kiusaamista ja sit sairastumista. :) että kyllä minä tiedän mistä se puhkesi ja mitä mun pitää tehdä että siitä pääsee eroon. saada tukee, terapiaa, muuttaa kauas pois, jättää menneisyys ja nämä ihmiset taakse. sit kun terveys tulee kuntoon, rupee mielialakin nousemaan, voi hankkia ystäviä, poikaystäviä, sit ruveta tekeekki jotain jne

osastolla pyörii samaa paskaa jumalauta kaikki. siellä tukehdut ahtaanpaikan kammoon, jossain helvetin hourulassa

ja jumalaan ei oo uskominen. KOSKA SITÄ EI OLE! joten ei auta ristii käsiikään, ettei menneisyydestä tulis joku pilaa mun tulevaisuutta, täytyy vaan toivoa
 
nuori kysyy
[QUOTE="akka";28633450]Ihan vilpittömästi,mä toivon sulle kaikkea mahdollista hyvää ja onnellista tasapainoista elämää vaikka sä nyt vihaatkin minua ja pilasin sun päiväsi koska taatusti kuulostan äidiltäsi.
Elämässä asiat ei koskaan mene juuri kenelläkään ihmisellä niinkuin on itse halunnut ja suunnitellut, ei ne o menneet minullakaan.
Joskus on hyvä hakea ammattiapua kun omat voimat ei riitä ja ajautuu umpikujaan.Sä ymmärrät sen myöhemmin kyllä,sitten kun olet saanut asiasi ja elämäsi järjestykseen.
Aikuiseksi kasvaminen ei ole koskaan helppoa.Toisilta se käy helpommalla,toiset joutuu painimaan asian kanssa vaikeimman kautta.
Myös omia vanhempiaan kohtaan tulee paljon armeliaammaksi,sitten kun on oma perhe ja omia lapsia ja ymmärtää ettei se vanhemmuuskaan ole maailman helpoin homma.
Miehen esikoistytär on käynyt läpi osastohoidon,nuorten tuetun asuntolan,lastensuojelun ja voi miten se vihasi vanhempiaan kun ne sen niin paskaan tilanteeseen järjesti,hän oli silloin 16v.
Tänä päivänä hän on kihloissa,löysi aivan ihanan poikaystävän,asuvat yhdessä,opiskelee,elämä mallillaan ja ikää 22v. Usko tai älä, tänään hän on kiitollinen siitä että sai apua vaikka sitä viimeiseen asti vastusti.
Tää paska äitipuolikin on tänäpäivänä hänen mielestään ihan jees =)[/QUOTE]

joo lopetahan se lässyttely... minä en jaksa lukea näitä tekstejä. maalaa sinä vaan mun äitiä tuntematta vaikka kuinka hyväks, ei tarvitse uskoa.

en minä halua kun välit poikki tai että isä ajaa kolarin niinkun veljensä ja äiti kuolee omiin sairauksiin. en muuta toivo ja uskallan kirjoittaa sen tähän, koska vaikka niin kävisi, mua ei liikuttaisi paskaakaan , tonne on kirjotettu mitä ne on tehny ja jos ei silti mene kalloon, en minä yritä................. en minä yritä enää edes elää... pistät enemmän vaan mua pohjaan ja hirttoköyttä kaulaan mokoma paska
 
nuori kysyy
Joo , lopettakaa se mun auttaminen. Nyt tuli umpikuja ja hermo palo ja mulle riittää.

On tyhmää vedota johonkin mun ikään, et jumalauta sitten kun oon vanhempi niin mun suhtautuminen muuttuisi omiin vanhempiin ja niiden tekoihin. Ei todella muutu tohon huutamiseen ja ei rakkaudettomaan elämään, ei ikinä, ei rajoihin, ei ikinä

Mä en jaksa näpyttää. Olkaa vittu hiljaa ja vetäkää ittenne jojoon. Lähden sinne ouluun, joka tapauksessa. Keinolla millä hyväänsä. En osastolle. Moroooooooooooooooooooooooooooooo
 
nuori kysyy
Tuo akka on narsistinen paska joka luulee että ikä korjaa kaiken. ja narsistinen paska siinä mielessä, että se nauttii siitä jos mä en pääse sinne minne haluan ja tavoitteesiini tai saa elämästäni onnellista

Mä en kaipaa enää kenenkään neuvoja!!!!!!!!!!!

Mä en ota vastaan yhtään mitään.

Rupeen vaan sekoilemaan enemmän. En jaksa välittää
 
"minävaan"
joo lopetahan se lässyttely... minä en jaksa lukea näitä tekstejä. maalaa sinä vaan mun äitiä tuntematta vaikka kuinka hyväks, ei tarvitse uskoa.

en minä halua kun välit poikki tai että isä ajaa kolarin niinkun veljensä ja äiti kuolee omiin sairauksiin. en muuta toivo ja uskallan kirjoittaa sen tähän, koska vaikka niin kävisi, mua ei liikuttaisi paskaakaan , tonne on kirjotettu mitä ne on tehny ja jos ei silti mene kalloon, en minä yritä................. en minä yritä enää edes elää... pistät enemmän vaan mua pohjaan ja hirttoköyttä kaulaan mokoma paska
siis sun vanhemmat ovat riidelleet ja siksi toivot niiden kuolemaa? Kai tajuat että vanhemmat maksavat elämäsi. Sitten kun asut omillasi, maksat kaiken itse: vuokran, ruuan, vaatteet, vakuutukset, sähkön, veden, puhelimen, netin, koulukirjat, bussilipun, lääkkeet, huonekalut ym. Niiden saat rahaa, kun käyt töissä. Tällä hetkellä olet sairas ja tarvitset siihen apua. Kerro vanhemmillesi, eivät ne osaa lukea ajatuksiasi. Pois muuttaminen ei ratkaise mitään, koska ongelmat ja viha on sun pään sisällä.
 
nuori kysyy
ja mun eksä oli yhtä tekopyhä paska kun tuo akka. väitti muka olevansa ystävällinen ja haluavansa mulle hyvää, mut muuten vaan saatana aina haukkuu vaikka mua millä nimillä jne . näi o
 
"akka"
Joo , lopettakaa se mun auttaminen. Nyt tuli umpikuja ja hermo palo ja mulle riittää.

On tyhmää vedota johonkin mun ikään, et jumalauta sitten kun oon vanhempi niin mun suhtautuminen muuttuisi omiin vanhempiin ja niiden tekoihin. Ei todella muutu tohon huutamiseen ja ei rakkaudettomaan elämään, ei ikinä, ei rajoihin, ei ikinä

Mä en jaksa näpyttää. Olkaa vittu hiljaa ja vetäkää ittenne jojoon. Lähden sinne ouluun, joka tapauksessa. Keinolla millä hyväänsä. En osastolle. Moroooooooooooooooooooooooooooooo
Toivottavasti Oulussa kohdallesi osuu kivoja ihmisiä ja saat viettää mukavan juhannuksen ja hyvä että sait purkaa höyryjä palstalla,se helpottaa varmasti oloasi.
Olen iloinen että raivostuit koska jotain sanoistani jää mieleesi kytemään ja vaikka ne olikin tylyyn tapaani kirjoitettu,tarkoitus oli vähän ravistella ja onnistuin.
Sen verran vielä että terapiaan sun muuhun kannattaa lähtee lääkärin kautta hakeutumaan,käy nopeammin se avunsaanti kuin ylityöllistetyn sossun kautta.
 
nuori kysyy
[QUOTE="minävaan";28633518]siis sun vanhemmat ovat riidelleet ja siksi toivot niiden kuolemaa? Kai tajuat että vanhemmat maksavat elämäsi. Sitten kun asut omillasi, maksat kaiken itse: vuokran, ruuan, vaatteet, vakuutukset, sähkön, veden, puhelimen, netin, koulukirjat, bussilipun, lääkkeet, huonekalut ym. Niiden saat rahaa, kun käyt töissä. Tällä hetkellä olet sairas ja tarvitset siihen apua. Kerro vanhemmillesi, eivät ne osaa lukea ajatuksiasi. Pois muuttaminen ei ratkaise mitään, koska ongelmat ja viha on sun pään sisällä.[/QUOTE]

MUN VANHEMMAT TAPPELEE KOKO AJAN

anna jo olla... kaikki lukee tuolla, mä en rupea enää selittämään. oon kohta vapaa ja sillä selvä, lähden pois, keksin jotain, mua ette alista
 
nuori kysyy
[quote="akka";28633521]toivottavasti oulussa kohdallesi osuu kivoja ihmisiä ja saat viettää mukavan juhannuksen ja hyvä että sait purkaa höyryjä palstalla,se helpottaa varmasti oloasi.
Olen iloinen että raivostuit koska jotain sanoistani jää mieleesi kytemään ja vaikka ne olikin tylyyn tapaani kirjoitettu,tarkoitus oli vähän ravistella ja onnistuin.
Sen verran vielä että terapiaan sun muuhun kannattaa lähtee lääkärin kautta hakeutumaan,käy nopeammin se avunsaanti kuin ylityöllistetyn sossun kautta.[/quote]

sä et onnistunut tekemään yhtään mitään, muuta kun saamaan mun olon huonommaksi ole kiitollinen vaan siitä ja äläkä kommentoi tähän ketjuun enää mitään tai voi käydä huonosti
 
nuori kysyy
ja nyt mä lopetan tämän kirjoittelun, koska mun päässä alkaa olla taas sellanen sekava olo, enkä kykene silloin olemaan normaali tai käyttäytymään edes aikuismaisesti tai viisaasti.
 
nuori kysyy
justhan mä jumalauta sanoin et kun oon niin sekava nii kykene en käyttäytymään kovin aikuismaisesti ja fiksusti sillon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei tarvii sun tulla neuvomaan.. meni ihan lekkeriks taas kaiiki. ollu viimeset puol vuotta täyttä lasku suuntaa koko eläämä, enkä mä nouse. tollasen paskan avulla mitä te suustanne suollatte saatana et pitäs osastolle jo mennä, et ei riitä et meen terapiaan ja otan tarvittaessa lääkkeitä jne.

hoihoi, mun kiusaajat! jos luette nyt tätä nii seuratkaa mua ihmees sinne ouluun vaan.
 
nuori kysyy
[QUOTE="vieras";28633581]Onko tää se sama sekotapaus, joka on aiemminkin kirjoitellut? Kirjoitus- ja uhkailutyyli ainakin samanlaista...[/QUOTE]

just se seko. =) se jätkäkin haukkuu mua sekopääksi keneen olin ihastunut ja kaikki entiset kaverit. en enää ookkaan huora vaan nykyää vissii niiden puheissa hullu..

ei voi midään.
 
"akka"
[QUOTE="minävaan";28633561]justhan sä puhuit hirttoköydestä. Ootko oikeesti muuten 18, kuulostat 13-vuotiaalta uhossasi. Hae oikeesti apua![/QUOTE]

Mun kuopus täyttää viikon päästä 14 ja sekään ei oo noin uhmanen vaikka murkkuikä pakkaa päälle. =)
 
nuori kysyy
[QUOTE="akka";28633600]Mun kuopus täyttää viikon päästä 14 ja sekään ei oo noin uhmanen vaikka murkkuikä pakkaa päälle. =)[/QUOTE]

kato taas näkee... ei toi haluu muuta kun vittuilla. mulla tää ei oo mitään uhmaa, vaan sekavuutta. onkos sulla uhmis päällä?
 

Yhteistyössä