A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mut:on myös totta et juopot saa rahaa sossusta mut tavalliset ihmiset joutuu kärsiä!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyytynyt!!!!!:Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:siis ex maksaa 500 euroa elatusta lapsesta.mulle kans sellanen ex.pyydähän poikkeamaan täällä
joo voiku maksais!!!!ei maksa niin paljon maksaa mulle sen 130e ja antaa mulle rahaa sillon kun sitä tarvitsen
Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:Alkuperäinen kirjoittaja ärsyytynyt!!!!!:Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:siis ex maksaa 500 euroa elatusta lapsesta.mulle kans sellanen ex.pyydähän poikkeamaan täällä
joo voiku maksais!!!!ei maksa niin paljon maksaa mulle sen 130e ja antaa mulle rahaa sillon kun sitä tarvitsen
"no elatusta se maksaa ja siitä maksoin tän kuun vuokran.ens kuus saan 500 euroa kotihoidontukea joka menee kokonaan vuokraan"
kirjoituksestasi saa käsityksen että ex maksaa 500 euroa elatusta.elatuksesta sanot maksaneesi vuokran
Alkuperäinen kirjoittaja äitee:sulla oli vähän sekavaa teksiä. eli siis sä saat tukea sun nykyiseen asuntoon, mutta eivät anna mitään uuden asunnon vuokraan,joka kuitenkin pitää maksaa jos sinne muuttaa haluaa, käsitnkö nyt oikein? eihän siinä tapauksessa rahat voi riittääkkään. niin ja minun ollessani kotona mulle jäi vuokran jälkeen käteen se 500e(kodinhoidontuki+lapsilisä+elatustuki) ei siitä olisi maksanut mitään toisen asunnon vuokraa.
käsittääkseni sosiaalitoimen on pakko ottaa tuo huomioon. teeppä niin että valitat sosiaali asiamiehelle!
niin ja scarlet minäkin olen raskaana,ennestään on yksi lapsi ja kallein omistmani asia on pyykinpesukone(sekin 4v vanha), minullakaan ei siis ole mitään annettavaa lapsilleni, kiva kuulla. minä tosinoletin että tähän mennessä ollaan miehen kanssa naimisissa ja pysytään saman kato alla, mutta mies päätti toisin lupauksistaan huolimatta!! rahat riittää just ja just mutta en minäkään pystyisi maksamaan toisen asunnon vuokraa.
ärsyyntyneelle kysymys: onko molemmat lapset kyseisensaman miehen? jos on miksi asutte vielä erillään? miksi mies ei hoida raskaita hommia? ja miksi toinen lapsi jos kyse on siitä että mies ei halua sitoutua kunnolla?
Alkuperäinen kirjoittaja juopon sisko:Suomessa kuuluu kaikille ihmisille perustoimeentulo oli sitten juoppo tai mikä tahansa.
Sitäpaitsi juopon elämä on tosi raskasta... jokainen joka haluaa voi sitäkin kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja juopon sisko:Suomessa kuuluu kaikille ihmisille perustoimeentulo oli sitten juoppo tai mikä tahansa.
Sitäpaitsi juopon elämä on tosi raskasta... jokainen joka haluaa voi sitäkin kokeilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:Alkuperäinen kirjoittaja ärsyytynyt!!!!!:Alkuperäinen kirjoittaja juu-u:siis ex maksaa 500 euroa elatusta lapsesta.mulle kans sellanen ex.pyydähän poikkeamaan täällä
"no elatusta se maksaa ja siitä maksoin tän kuun vuokran.ens kuus saan 500 euroa kotihoidontukea joka menee kokonaan vuokraan"
kirjoituksestasi saa käsityksen että ex maksaa 500 euroa elatusta.elatuksesta sanot maksaneesi vuokran
Ja mä mietin sitä, että mihin se tämän kuun kotihoidontuki on mennyt, kun eihän sitä ole vielä edes maksettu?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja juopon sisko:Suomessa kuuluu kaikille ihmisille perustoimeentulo oli sitten juoppo tai mikä tahansa.
Ja onko se suojaamaton naiminen sen vastuullisempaa kun dokaaminen? Varsinkin kun siitä syntyy uusi ihminen elämään (ja kärsimään) niillä pelkillä soskun tuilla?? Juoppo sentään vastaa vaan itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja ärsyytynyt!!!!!:just joo nyt oon muka joku provo!!!! miten jotkut ihmiset kehtaa oikeesti!!!!! lapsilisät menee siihen et maksan kaikki laskut elatusta en saa ku lapsen isä makso osan mun vuokrast täs kuus!!! ollaan lasten isä kans suuhtees mut ei asuta yhessä hänellä on oma asunto mut en voi kysyy siltä aina rahaa!!!! ja kysees ei oo porvoon sossu vaan ihan vantaan!!!!!
Vai niin!!! Ja meidänkö pitää ne juopot elättäähuhhuh... raskasta...vittu...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sossun pitäis maksaa,se sun vuokra kun et saa vielä asumistukea ja ottaa sit ittellensä se takautuva asumistuki. Näin vántaalla,mulle tehtiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Tehkääpä näin: mies maksaa pankkitilillesi sen verran kuin on sovittu virallisesti elatusmaksua ja maksat itse omat osamaksusi (tai jos iskä haluaa ne maksaa elareitten lisäksi, maksakoon hyvää hyvyyttään ). Jos raha ei siltikään riitä, hae toimeentulotukea. Elatusasiat pitää olla virallisesti hoidettu, jotta voi hakea lisää etuksia. Samalla voisit pyydää perhetyöntekijää teille, tarvitsette apua kun vauva syntyy ja nyt on helpompi ja mukavampi tutustua uusiin ihmisiin kuin siinä synnytyksen tienoilla.
*täti neuvoo*
Mee vittu töihi