The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nonni, nyt on kuopuksen kevätjuhlat juhlittu. Harmittaa kun yks hoitaja sanoi ettei tiedä jatkaako enää siellä pk:ssa, on jatko auki vielä..mukava hoitaja ja lapsetkin tuntuu tykkäävän.

Huh kun tuntuu taas olevan hermo kireellä..lapset nahistelee, ylläri ylläri ja mies istuu koneella pelaamassa..ei ylläri sekään.:headwall:
Onneks ne voi laittaa kohta nukkumaan, lapset siis ja ite lösähtää sohvannurkkaan telkkua vaikka töllöttää..
Olitko juhliin varautunut nessuilla :)? Nuo muksujen juhlat tahtovat ainakin mulle olla niin liikuttavia tilaisuuksia, ettei mun ainakaan parane osallistua niihin ilman näsdyykiä...:snotty:..

Kurjaa, jos teille on tiedossa kivan hoitajan menetystä, mutta tätähän se on - mikään ei ole pysyvää. Josko kuitenkin saisivat sopimusta jatketuksi ja jos sitten ei niin toivon että sinne tulisi vähintään yhtä mukava tilalle :).

IhanaValo
Olitko juhliin varautunut nessuilla :)? Nuo muksujen juhlat tahtovat ainakin mulle olla niin liikuttavia tilaisuuksia, ettei mun ainakaan parane osallistua niihin ilman näsdyykiä...:snotty:..
Nää oli onneks vaan semmoiset rennot pihajuhlat, pari pientä ohjelmanumeroa, pomppulinnat ja kaikki..ei semmoiset kun yleensä, joissa tosiaan saa olla tippaa pyyhkimässä.

Miks väsyneenä ja/tai kipeenä asiat tuntuu niin suurilta? tai no vaikka olis tervekkin ni kai tää asia olis ihan yhtä suuri. blääh! Miksi mun elämä ei vois joskus olla iisii?? Koettelumusta koettelemuksen perään: /

No joo,itsesääli on rumaa mutta minkäs sille voi.

..joltisakin pjaska pjaiva takana. On semmonen ihan liikaakin kaikkensa antanut, takki ihan tyhjä. Ja nyt on vasta keskiviikko, monta raskasta päivää edessä. Liian monta.

Vaan annas olla, kun mä saan torpan hiljaiseksi, niin ihan varmasti otan ja tsihautan yhden sidukan. Ja ihan hissuksiin, jokaisesta kulauksesta ja pisarasta nauttien huuhdon ainakin osan tästä päivästä pois (toiveajattelua).

Mutta luonto on kaunis, se antaa voimaa. Tuo vihreys on jotain käsittämättömän upeaa ja kutsuvaa, ja toi kasvamisen voima mykistää. Meillä jo pukkaa niin mahottomasti mansikankukkia jotta! Ja vanhatkin omenapuut alkavat hissuksiin pukata kukkaa...:)

• Tykkää
Reactions: famipala
Miks väsyneenä ja/tai kipeenä asiat tuntuu niin suurilta? tai no vaikka olis tervekkin ni kai tää asia olis ihan yhtä suuri. blääh! Miksi mun elämä ei vois joskus olla iisii?? Koettelumusta koettelemuksen perään: /

No joo,itsesääli on rumaa mutta minkäs sille voi.
sun elämähän on niin iisii kuin olla ja saattaa:

on kämppä ja duuni mutta ei siippaa eikä kersoja, miten vois olla iizimpää?

...ja mitä tulee tuohon Vain Elämää- kokoonpanoon, niin...voe voe..

No, onhan se eka jakso nyt ihan pakko kattoa uteliaisuuttaankin mutta. Mä en niin alkuunkaan lämpene tuolle Jukka Pojalle, että se vie kyllä makua pois aikatavalla...

Ja onhan niillä melkoinen hyppäys kuitenkin edessä, sen verran hyvää jälkeä edeltäjänsä tekivät, että voihan se olla varsin vaikeeta täytellä sitä suosiota.

Kattellaan, sano sokea.

:headwall:...:snotty:

totta, olis siellä nyt sitten ollut melkein ketä tahansa niin nuo oli tuossa ekassa huippuja :)

Töllöstä ei tuu koskaan päivisin mitään. Mää taidan kohta alkaa lappaamaan pyykkiä kaappiin kun räkänokkanen kaksvuotias ( :heart: ) meni päiväunille, ja ite oon saanu jo tiskattua ja imuroitua :) Kokosin pihakeinunkin tänään loppuun, oli pikkunen palikkatesti se verkkotsydeemi mikä tulee siihen istuinosaan!
joskus on vaan kiva löffäillä sohvalla ja kuunnella musiikkia tai radioo :)

ja vaikka torkahtaa siihen yllättäen hetkeksi :snotty:

Eipä tässä ole muutakun aikaa....aikaa miettiä asioita. Sanotaanko vaikka näin että ois niin paljon sanottavaa mutta kun ei saa suutaansa auki ja sitten jää ite issekseen miettimään asioita ja kun ei tiedä "oikeita" vastauksia niin ne asiat kääntää omassa päässään sellasiksi huonoiksi ja sitten taas pohtii että miksi miten ja koska. Ja kaikkeen saisi varmasti edes jonkinmoisen vastauksen kun uskaltaisi avata suunsa.

mutta nyt käyn suihkussa,pakko kun on niin paljo hikoillu yöllä.
:hug:

noin joku teki :)
mä sain eilen kirjeen, olin ensin :O sitten =) ja :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28540100:
ei se ole se ulkonäkö, vaan se olemus, en pysty olemaan sen kanssa punttiksellakaan kun me vaan tuijotetaan toisiamme, lopetin siellä käymisen sen takia :ashamed: mä en osaa selittää mikä siinä tyypissä niin iskee, se vaan saa mut ihan sekasin! Kumpikaan ei saa sanaa suustaan, joten turha odottaa että se mies tekee aloitteen.
yllätät sen lyhyellä ja ytimekkäällä kysymyksellä, lähtisitkö joskus kahville tms :)

joo tiedän, helpommin sanottu kuin tehty :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä