Hei beibe :kiss::kiss:
Lämmintä.
Mie oon kans huomannut tuon, ja mustasukkaisuus oli aikas huipussaan myös. Näin jopa unia siitä että mies flirttaa jonkun kans tai jopa lähtee jonkun muun matkaan. Sit kun heräsin niin ärisin miehelle siitä mitä se oli miun unessa tehnyt :ashamed:kyllähän raskaana ollessa nainen on erilaisempi kuin muulloin ja tunteet menee laidasta laitaan alle nanosekunnin
*ojentaa suklaata ja julia-keksejä seurana sairastavelle toverille* Kuivattuja hedelmiäkin löytyy jos kelpaa.Tulipa nukuttua parin tunnin unet,koko päivä menee nukkuen ja siltikin illalla uni varmaan tulee ihan kivasti. Taas jotain ihme unta näin.
ja nyt tekis mieli jotain namia mutta ei oo mitään enkä todellakaan jaksa lähteä kauppaan ja vaikka jaksaisinkin ni tän näkösenä en menis. Yksin sairastelu on kurjaa kun ei voi pyytää hakee mitään keneltäkään.
eikö nykyään ruukata tehä tuttavuutta veispuukissa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539756:mä olen säälittävä pelkuri. en kehdannut vieläkään sanoa mitään mun ihastukselleni, ehkä mun on vaan parempi unohtaa se, kun en kerran kykene sille edes puhumaan :'(
mä meen vetämää megahikitreenit ja sen jälkeen peiton alle itkemään, kun oon niin saatanan pälli!
se ei ole siellä(oliskin ollut helppoa)... kun on viimeksi yli 10 vuotta sitten joutunut tälläsia hommia puuhailemaan, niin ei enää osaa. Tekstiviestillä voisin, mut sit pitäs se numero pyytää eka ja mähän en kykene sille puhumaaneikö nykyään ruukata tehä tuttavuutta veispuukissa?
teillä ei ole yhteistä tuttua?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539784:se ei ole siellä(oliskin ollut helppoa)... kun on viimeksi yli 10 vuotta sitten joutunut tälläsia hommia puuhailemaan, niin ei enää osaa. Tekstiviestillä voisin, mut sit pitäs se numero pyytää eka ja mähän en kykene sille puhumaan
jos nauttisin alkomahoolia niin varmaan pystyiskin puhuu sille...
Mun kaveri on seurustellu vuoden saman miehen kanssa ja se ujostelee vieläkinAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539756:mä olen säälittävä pelkuri. en kehdannut vieläkään sanoa mitään mun ihastukselleni, ehkä mun on vaan parempi unohtaa se, kun en kerran kykene sille edes puhumaan :'(
mä meen vetämää megahikitreenit ja sen jälkeen peiton alle itkemään, kun oon niin saatanan pälli!
ei se ole se ulkonäkö, vaan se olemus, en pysty olemaan sen kanssa punttiksellakaan kun me vaan tuijotetaan toisiamme, lopetin siellä käymisen sen takia :ashamed: mä en osaa selittää mikä siinä tyypissä niin iskee, se vaan saa mut ihan sekasin! Kumpikaan ei saa sanaa suustaan, joten turha odottaa että se mies tekee aloitteen.teillä ei ole yhteistä tuttua?
toisekseen mua hämmästyttää että joku ihastuu pelkkään ulkonäköön
utkaa numero punttisalin henkilökunnaltaAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28540100:ei se ole se ulkonäkö, vaan se olemus, en pysty olemaan sen kanssa punttiksellakaan kun me vaan tuijotetaan toisiamme, lopetin siellä käymisen sen takia :ashamed: mä en osaa selittää mikä siinä tyypissä niin iskee, se vaan saa mut ihan sekasin! Kumpikaan ei saa sanaa suustaan, joten turha odottaa että se mies tekee aloitteen.
Sitä kun pitkässä suhteessa ollut, niin helposti unohtuu nuot hommat Elä kiirehdi, hiljaa hyvä tule..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539784:se ei ole siellä(oliskin ollut helppoa)... kun on viimeksi yli 10 vuotta sitten joutunut tälläsia hommia puuhailemaan, niin ei enää osaa. Tekstiviestillä voisin, mut sit pitäs se numero pyytää eka ja mähän en kykene sille puhumaan
jos nauttisin alkomahoolia niin varmaan pystyiskin puhuu sille...
kas kun et meisseliä mitannutAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28540150:ja ex-mieskin veti herneet nenään. Huvikseen mittasin molempien hauiksen ja mulla on samankokoinen. Sen jälkeen exä haukkui mut ihan täys paskaksi. Päivä senkun paranee!
Tuo voi ottaa kenen tahansa miehen luonnonpäälleAlkuperäinen kirjoittaja jassåå;28540150:ja ex-mieskin veti herneet nenään. Huvikseen mittasin molempien hauiksen ja mulla on samankokoinen. Sen jälkeen exä haukkui mut ihan täys paskaksi. Päivä senkun paranee!
no joo, ottaa sillä vähän, kun kerran treenaan samoilla painoilla kun se, tosin penkistä nostan 20kg vähempi kuin seTuo voi ottaa kenen tahansa miehen luonnonpäälle
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28540180:no joo, ottaa sillä vähän, kun kerran treenaan samoilla painoilla kun se, tosin penkistä nostan 20kg vähempi kuin se
Kai teillä nyt joku juttu on sellanen mistä voisitte jutella,meet jutteelee treenamisesta ja kysyt josko vaikka yhessä treenaisitte tms. tai sitten otat selvää sen numerosta ja laitat tekstarin(näin mua on lähestytty monta kertaa).Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539756:mä olen säälittävä pelkuri. en kehdannut vieläkään sanoa mitään mun ihastukselleni, ehkä mun on vaan parempi unohtaa se, kun en kerran kykene sille edes puhumaan :'(
Oi kiitos:kiss: Nää kelpaa,on sen verran pa*kan maku suussa Vieläkö joku kävis ostaa maitoa,sitä ei oo ku puolipurkkia jäljellä.*ojentaa suklaata ja julia-keksejä seurana sairastavelle toverille* Kuivattuja hedelmiäkin löytyy jos kelpaa.
:hug:...voi sinua ihanaa hupsuhöpsöä!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539756:mä olen säälittävä pelkuri. en kehdannut vieläkään sanoa mitään mun ihastukselleni, ehkä mun on vaan parempi unohtaa se, kun en kerran kykene sille edes puhumaan :'(