on tapiokin ihan ok ja kaippa tuo alankokinhuomenta :flower:
musta toi Juha Tapio on tosi hyvä mutta en usko että silti alan ohjelmaa katsomaan
mä en käytä oikeastaan lainkaan käteistä rahaa niin eipä ole osunut eteen uutta vitostaoottekos muuten saaneet jo uusia vitosen seteleitä?
mulla on niitä 2
ekan kerran kun sellaisen sain, olin hetken että mikäs tämä on kunnes muistin että ne uudistuvat
ok, mä maksan taas aika usein rahallamä en käytä oikeastaan lainkaan käteistä rahaa niin eipä ole osunut eteen uutta vitosta
kyllähän raskaana ollessa nainen on erilaisempi kuin muulloin ja tunteet menee laidasta laitaan alle nanosekunninHuomenia.
Onko teillä raskaus muuttanut käytöstä ihan outoon suuntaan? Olen nimittäin kasvavassa määrin riippuvainen miehestäni ja minusta on tullut äärimmäisen rasittava epälooginen tunteidensa varassa kelluva olento, jonka epävakaus on ainoa stabiili asia.
:hug:Huomenta, täällä kans hereillä ja taidan pitää vapaapäivän koulusta kun ei tää flunssa ota helpottaekseen. Aamulla saanu henkeä ollenkaan ja kurkku on kun kasikymppisen hiomapaperin jäljiltä, hyi stna. Huomenna on kuitenkin pakko mennä kouluun kun on palaveri opon kanssa missä katotaan mun hyväksiluvut ja katotaan millasissa merkeissä mun koulu sit syksyllä jatkuu. Ja huominen onkin samalla vika päivä ennen lomaa
on tosiaan huomattu että on lämmintä, eilenkin oli 25 kun ajelin töistä kotioLapissa harvinaisen lämmintä ennätyksiä hätyytellään
Sääennusteiden mukaan Lapissa on lähipäivinäkin poikkeuksellisen lämmintä.
Ilmatieteen laitokselta kerrotaan, että esimerkiksi Sodankylässä hätyytellään tänään ja ylihuomenna toukokuun kaikkien aikojen lämpöennätystä.
Nykyinen 27 asteen ennätyslukema mitattiin Sodankylässä vuonna 2002.
Helleraja rikkoutui Sodankylässä jo eilen. Yli 25 asteen lämmöstä nautittiin myös ainakin Rovaniemellä, Ylitorniossa ja Inarin Nellimissä.
(MTV3 - STT
ruutikselle lämpöä
..ne on ne hormonit ja kuuluisat mielialanvaihtelut :hug:... eli vastaus kysymykseesi on lyhyesti ja yksiselitteisesti, että on.Huomenia.
Onko teillä raskaus muuttanut käytöstä ihan outoon suuntaan? Olen nimittäin kasvavassa määrin riippuvainen miehestäni ja minusta on tullut äärimmäisen rasittava epälooginen tunteidensa varassa kelluva olento, jonka epävakaus on ainoa stabiili asia.
ENpä ole saanunna..tosin aika harvoin tulee kyllä oikeesti livenä rahaa vaihdettua, niin helposti toi kortti vaan viuhahtaa...oottekos muuten saaneet jo uusia vitosen seteleitä?
mulla on niitä 2
ekan kerran kun sellaisen sain, olin hetken että mikäs tämä on kunnes muistin että ne uudistuvat
Ei kai nyt sentään nuin huonosti :hug:mä en ole koskaan saanu mitään ilman, aina kaikki oman käden kautta
se kouluttaa
tarkoitin tässä nyt taloudellisia ponnisteluja :stick:Ei kai nyt sentään nuin huonosti :hug:
Huomenta kaikki :wave:
No hyvä ettei oo tarttenu ihan yksin ahertaa :kiss:tarkoitin tässä nyt taloudellisia ponnisteluja :stick:
muissa hommissa oon joskus saanu apuja :heart:
Ja ihan varmasti muuttuu - toihan kuulostaa aivan ihanalta ! Nyt vain aamupäivän ajan olostelet ja teet ne välttämättömimmät askareet ja sitten iltapäivästä jo hisuukseen siirrät ittes tico tico- vaihteelle - kyllä se into rentoon illanviettoon hyvässä seurassa yllättäen hyökkääntyy kimppuun :kiss:..!Huomenta. Väsyttää sikana. Viihteelle muka pitäs tänään jaksaa mennä..no ehkä se mieli muuttuu ku saa ittensä illalla ulos raahattua
kyllä se siitä iloksi muuttuu kun laitat ittes oikein nätiksi ja otat vähän pohjiaHuomenta. Väsyttää sikana. Viihteelle muka pitäs tänään jaksaa mennä..no ehkä se mieli muuttuu ku saa ittensä illalla ulos raahattua
kiitos näin teen :kiss: ruokaa vissiin pakko tehä mut muuta en taida tehä ellei oo ihan pakko nyt kahvia lisää tekeen et piristyisJa ihan varmasti muuttuu - toihan kuulostaa aivan ihanalta ! Nyt vain aamupäivän ajan olostelet ja teet ne välttämättömimmät askareet ja sitten iltapäivästä jo hisuukseen siirrät ittes tico tico- vaihteelle - kyllä se into rentoon illanviettoon hyvässä seurassa yllättäen hyökkääntyy kimppuun :kiss:..!
On mul yks puollitranen tuol kaapis, jospa sen ottais sit alkupalaksikyllä se siitä iloksi muuttuu kun laitat ittes oikein nätiksi ja otat vähän pohjia