The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
huomenta :flower:

musta toi Juha Tapio on tosi hyvä mutta en usko että silti alan ohjelmaa katsomaan
on tapiokin ihan ok ja kaippa tuo alankokin

ekalla kaudella oli vaan niin hyvät laulajat mukana ohjelmassa
siis jo siitä lähtien kun nimet julkaistiin eikä ohjelma ollut edes alkanut

kaippa tuota sit pitää seurata miltä nuo ohjelmassa vaikuttavat :)

Vain elämää -esiintyjät paljastetaan huomenna - he eivät ole mukana | Viihde | Iltalehti.fi

Ohjelman toinen kausi nähdään Nelosella syksyllä 2013. Varmaa on, että saman katon alla ei nähdä ainakaan Hectoria, Kauko Röyhkää, Virve Rostia, Anssi Kelaa ja Irinaa, jotka ovat julkisesti kieltäneet osallistumisensa sarjaan.

irina olis voinut kanssa olla mielenkiintoinen ja kela

Lapissa harvinaisen lämmintä – ennätyksiä hätyytellään

Sääennusteiden mukaan Lapissa on lähipäivinäkin poikkeuksellisen lämmintä.

Ilmatieteen laitokselta kerrotaan, että esimerkiksi Sodankylässä hätyytellään tänään ja ylihuomenna toukokuun kaikkien aikojen lämpöennätystä.

Nykyinen 27 asteen ennätyslukema mitattiin Sodankylässä vuonna 2002.

Helleraja rikkoutui Sodankylässä jo eilen. Yli 25 asteen lämmöstä nautittiin myös ainakin Rovaniemellä, Ylitorniossa ja Inarin Nellimissä.

(MTV3 - STT

ruutikselle lämpöä :)

IhanaValo
Huomenta!

On tässä jo joku aika hereillä oltu, on vaan sen verran hälinäaamu kun on pitäny lapsia avustaa niin vaatteiden kuin aamupalan kanssa, itelle laittaa eväät ja koittaa syödäkin jotain..ja kahvitkin vielä keitältää :) Nyt jos hetken istahtais ennen ku tarvii taas liikkeelle lähteä.

Juu, ei tarvi tällä kertaa Vain elämää kattoa..ei iske kukaan noista uusista.

kahvikirahvi
Huomenta, täällä kans hereillä ja taidan pitää vapaapäivän koulusta kun ei tää flunssa ota helpottaekseen. Aamulla saanu henkeä ollenkaan ja kurkku on kun kasikymppisen hiomapaperin jäljiltä, hyi stna. Huomenna on kuitenkin pakko mennä kouluun kun on palaveri opon kanssa missä katotaan mun hyväksiluvut ja katotaan millasissa merkeissä mun koulu sit syksyllä jatkuu. Ja huominen onkin samalla vika päivä ennen lomaa :)

Huomenia.

Onko teillä raskaus muuttanut käytöstä ihan outoon suuntaan? Olen nimittäin kasvavassa määrin riippuvainen miehestäni ja minusta on tullut äärimmäisen rasittava epälooginen tunteidensa varassa kelluva olento, jonka epävakaus on ainoa stabiili asia.

Huomenta kaikille :)!

Ihan huikean lämmintä jo heti aamusta :). Pihapäivä edessä riekkumisineen, mikäs sen vaivattomampaa ja kivempaa.

Mitähän mä teen tuon krisikkapuun kanssa? Kun pahaa pelkään, että sitä taitaa joku pöpö vissiin vaivata...tai jotain...mieli tekis jo lapiota näyttää mutta sitten taas toisaalta, jos kattois ja kokeilis vielä kaikki vippaskonstit ja enemmän...pah. No tuurillaan ne laivatkin...

Miehelläkin sitten ei tartte nähdä ollenkaan- viikonloppupuoli, "kiva". Mikä sitten tietty himppusesti pistää stressaamaan, kun jostain kumman syystä tuli näihin viimeisiin päiviin sitten juoksemista vaikka ja missä...ihmisten ilmoillekin pitäs mennä ja nyt näemmä ihan koko revohkan kanssa, voe hyvää päivää! No, se o hyvää kasvatusta vaan...meille kaikille ja ainakin minulle :D :snotty:.

Vaan nyt meinaan vielä tovin nauttia rauhassa aamukaffeestani...:p

Huomenia.

Onko teillä raskaus muuttanut käytöstä ihan outoon suuntaan? Olen nimittäin kasvavassa määrin riippuvainen miehestäni ja minusta on tullut äärimmäisen rasittava epälooginen tunteidensa varassa kelluva olento, jonka epävakaus on ainoa stabiili asia.
kyllähän raskaana ollessa nainen on erilaisempi kuin muulloin ja tunteet menee laidasta laitaan alle nanosekunnin

Huomenta, täällä kans hereillä ja taidan pitää vapaapäivän koulusta kun ei tää flunssa ota helpottaekseen. Aamulla saanu henkeä ollenkaan ja kurkku on kun kasikymppisen hiomapaperin jäljiltä, hyi stna. Huomenna on kuitenkin pakko mennä kouluun kun on palaveri opon kanssa missä katotaan mun hyväksiluvut ja katotaan millasissa merkeissä mun koulu sit syksyllä jatkuu. Ja huominen onkin samalla vika päivä ennen lomaa :)
:hug:

Lapissa harvinaisen lämmintä – ennätyksiä hätyytellään

Sääennusteiden mukaan Lapissa on lähipäivinäkin poikkeuksellisen lämmintä.

Ilmatieteen laitokselta kerrotaan, että esimerkiksi Sodankylässä hätyytellään tänään ja ylihuomenna toukokuun kaikkien aikojen lämpöennätystä.

Nykyinen 27 asteen ennätyslukema mitattiin Sodankylässä vuonna 2002.

Helleraja rikkoutui Sodankylässä jo eilen. Yli 25 asteen lämmöstä nautittiin myös ainakin Rovaniemellä, Ylitorniossa ja Inarin Nellimissä.

(MTV3 - STT

ruutikselle lämpöä :)
on tosiaan huomattu että on lämmintä, eilenkin oli 25 kun ajelin töistä kotio

Huomenia.

..ne on ne hormonit ja kuuluisat mielialanvaihtelut :hug:... eli vastaus kysymykseesi on lyhyesti ja yksiselitteisesti, että on.

Tosin..en mä nyt tiiä, että oisko se siitä sitten palautunut entiselle normaalitasolle nuiden raskauksienkaan jälkeen :snotty:...ite en kyllä lähtis veikkailemaan...

Mies parkani mun :D :heart:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
oottekos muuten saaneet jo uusia vitosen seteleitä?
mulla on niitä 2
ekan kerran kun sellaisen sain, olin hetken että mikäs tämä on kunnes muistin että ne uudistuvat :)
ENpä ole saanunna..tosin aika harvoin tulee kyllä oikeesti livenä rahaa vaihdettua, niin helposti toi kortti vaan viuhahtaa...

Mutta täytyypä olla tarkkana, että jos semmosen saa ja se on vielä priimakuntoinen eli ei kurtussa niin missään, niin pittääpä sillä toivoa sitten :)!
(ja toi on mummuvainaan peruja, että jos saa ihan sileän uudenkarhean setelin, missä ei ole kurtun kurttua, niin sillä pitää toivoa - eli taittaa se seteli siististi kahtia ja silloin toivoa :) )

Huomenta. Väsyttää sikana. Viihteelle muka pitäs tänään jaksaa mennä..no ehkä se mieli muuttuu ku saa ittensä illalla ulos raahattua:)
Ja ihan varmasti muuttuu - toihan kuulostaa aivan ihanalta :)! Nyt vain aamupäivän ajan olostelet ja teet ne välttämättömimmät askareet ja sitten iltapäivästä jo hisuukseen siirrät ittes tico tico- vaihteelle - kyllä se into rentoon illanviettoon hyvässä seurassa yllättäen hyökkääntyy kimppuun :kiss:..!

Sangria
Ja ihan varmasti muuttuu - toihan kuulostaa aivan ihanalta :)! Nyt vain aamupäivän ajan olostelet ja teet ne välttämättömimmät askareet ja sitten iltapäivästä jo hisuukseen siirrät ittes tico tico- vaihteelle - kyllä se into rentoon illanviettoon hyvässä seurassa yllättäen hyökkääntyy kimppuun :kiss:..!
kiitos näin teen :kiss: ruokaa vissiin pakko tehä mut muuta en taida tehä ellei oo ihan pakko :)nyt kahvia lisää tekeen et piristyis :)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
...ja mitä tulee tuohon Vain Elämää- kokoonpanoon, niin...voe voe..

No, onhan se eka jakso nyt ihan pakko kattoa uteliaisuuttaankin mutta. Mä en niin alkuunkaan lämpene tuolle Jukka Pojalle, että se vie kyllä makua pois aikatavalla...

Ja onhan niillä melkoinen hyppäys kuitenkin edessä, sen verran hyvää jälkeä edeltäjänsä tekivät, että voihan se olla varsin vaikeeta täytellä sitä suosiota.

Kattellaan, sano sokea.

:headwall:...:snotty:

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä