The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Aika tylsää tää sairastaminen,ei jaksais mitään tehä muttei nyt juuri nukutakkaan kun nukkunut pitkät yöunet vaikka heräsinkin monta kertaa. Töllöstäkään taida mitään tulla.
Töllöstä ei tuu koskaan päivisin mitään. Mää taidan kohta alkaa lappaamaan pyykkiä kaappiin kun räkänokkanen kaksvuotias ( :heart: ) meni päiväunille, ja ite oon saanu jo tiskattua ja imuroitua :) Kokosin pihakeinunkin tänään loppuun, oli pikkunen palikkatesti se verkkotsydeemi mikä tulee siihen istuinosaan!

kahvikirahvi
Jee löysin muuten kätköistäni yhen paperinivastkan missä on standoxin (automaalivalmistajan) tuoteselosteen ja sekotussuhteet yms, nyt voinki kesän ajan niitä opiskella jos tylsää tulee, niin ehkä pääsen syksyllä sitten loistamaan jos muistan sit kaikki ulkoa! Onkin ollu vähän tylsää pähkäillä koulussa että milläs mittasuhteilla niitä maaleja sekotetaankaan.

Onko kukaan muuten nähny sitä kaalimato.comin tv-mainosta? Ihan hulvaton :D

jos puhutaan aiheesta "tuleeko päivisin töllöstä mitään" niin meikä on se aiheen erikoisasiantuntija

meinas nimittäin tulla aika ristuksen pitkäksi sen kipsikoiven kanssa, onnex eräs ystävällinen sielu piti mulle seuraa facessa :heart:

Koskas sulla muuten töihinpaluu? Ja mikäs ystävällinen sielu sua on viihyttäny? :)
oon mä ollu töissä jo jonkun aikaa (vaikka ei ehkä siltä näytä), silloin aloin käydä kun sain köppästä ilman kipsia

kaikkia salaisuuksiani en kerro, edes sulle

ja kiitos, oikein hyvin maistuis pannari, otan sen mieluiten hillahillon, kermavaahdon ja kahvin keralla

Viimeksi muokattu:
jos puhutaan aiheesta "tuleeko päivisin töllöstä mitään" niin meikä on se aiheen erikoisasiantuntija

meinas nimittäin tulla aika ristuksen pitkäksi sen kipsikoiven kanssa, onnex eräs ystävällinen sielu piti mulle seuraa facessa :heart:
Eipä oo pahemmin tarvinnut päiväsaikaan töllöö tuijotella mutta eipä tässä jaksa paljon nyt muutakaan,ihan vetelä olo. Kaikki on töissä niin ei voi ees soittaa kellekkään ja juoruilla.

kahvikirahvi
oon mä ollu töissä jo jonkun aikaa (vaikka ei ehkä siltä näytä), silloin aloin käydä kun sain köppästä ilman kipsia

kaikkia salaisuuksiani en kerro, edes sulle

ja kiitos, oikein hyvin maistuis pannari, otan sen mieluiten hillahillon, kermavaahdon ja kahvin keralla
Sen siis tunnistaa pannariksi :D Näytti paljon paremmalta kun puhkoin kuplat siitä. Ei oo hillahilloa, mutta lettuhilloa ja vattuhilloa löytyis. Ja kermarahkaa. Sumppiakin voin pihistellä.

Jessus mikä keltanen pölläys kävi! tässä kun katsoo ikkunasta ulos ja noi männyt törröttää tossa niin kauhee pöläys kävi ja siitepölypilvi oikeen lehahti.Ei ihme että nokkaa tukottaa,nyt näki oikeen kunnolla.Eli en voi ees partsin ovea tai ikkunaa aukasta edes hetkeks:(

Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Hitto mä vihaan tota outlookiksi muuttunutta hotmailia, se ei toimi ikinä. Eikä varsinkaan nyt kun pitäis päästä kattomaan onko mun työsäpoon tullu vastausta :headwall:

Eipä tässä ole muutakun aikaa....aikaa miettiä asioita. Sanotaanko vaikka näin että ois niin paljon sanottavaa mutta kun ei saa suutaansa auki ja sitten jää ite issekseen miettimään asioita ja kun ei tiedä "oikeita" vastauksia niin ne asiat kääntää omassa päässään sellasiksi huonoiksi ja sitten taas pohtii että miksi miten ja koska. Ja kaikkeen saisi varmasti edes jonkinmoisen vastauksen kun uskaltaisi avata suunsa.

mutta nyt käyn suihkussa,pakko kun on niin paljo hikoillu yöllä.

kahvikirahvi
Tiesittekö että op velottaa 100e jos muuttaa lainanlyhennyssopimusta, vaikkei se vaikuttais laina-aikaan eikä vuosittaiseen maksettavaan summaan mitenkään? Tosi kivalta näyttää mun kesän rahatilanne, just kun luulin pääseväni selville vesille. Ihanaa <33333

Tiesittekö että op velottaa 100e jos muuttaa lainanlyhennyssopimusta, vaikkei se vaikuttais laina-aikaan eikä vuosittaiseen maksettavaan summaan mitenkään? Tosi kivalta näyttää mun kesän rahatilanne, just kun luulin pääseväni selville vesille. Ihanaa <33333
Nordea tekee samoin, vaihoin joku aika sitte viitekorkoa niin sain selville että ne ottaa aina satasen kun printtaa jonku paperin

kahvikirahvi
Nordea tekee samoin, vaihoin joku aika sitte viitekorkoa niin sain selville että ne ottaa aina satasen kun printtaa jonku paperin
Mun piti vaihtaa pankin automaattisesti määrittelemä puolivuosittainen lyhennys niin että lyhentäisin sitä joka kuukausi, mutta vuosittainen maksettava summa pysyis samana, koska ei mulle oo nyt varaa maksaa niin isoa lyhennyssummaa kerralla. Mutta enpä mää siinä montaa kymppiä säästä jos joudun kuitenkin sen satasen maksaan palvelumaksua. Onneks kynnet kasvaa niin voi niitä syödä koko kesän..

Mun piti vaihtaa pankin automaattisesti määrittelemä puolivuosittainen lyhennys niin että lyhentäisin sitä joka kuukausi, mutta vuosittainen maksettava summa pysyis samana, koska ei mulle oo nyt varaa maksaa niin isoa lyhennyssummaa kerralla. Mutta enpä mää siinä montaa kymppiä säästä jos joudun kuitenkin sen satasen maksaan palvelumaksua. Onneks kynnet kasvaa niin voi niitä syödä koko kesän..
pankit on kyllä tosi ahneita, mä oon vissiin vanhanaikainen ja naivi kun annan asiakkaille noin vain maksuaikaa ilman eri korvausta

kahvikirahvi
OH GOD! Pienen paikkakunnan etuja, kun soittelin sinne pankkiin aiemmin niin se nainen oli selittänyt mun tilanteen lainavirkailijalle, ja lainavirkailija soitti mulle ja keroti käyneensä hlökoht. pankinjohtajan puheilla pyytämässä että välttyisin palvalumaksuilta koska vuosittaiseen lyhennyssummaan ei tuu muutoksia. Sain kuin sainkin lainanlyhennykserän muutettua palvelumaksuitta, ehkä asiat sittenkin hymyilee :)

OH GOD! Pienen paikkakunnan etuja, kun soittelin sinne pankkiin aiemmin niin se nainen oli selittänyt mun tilanteen lainavirkailijalle, ja lainavirkailija soitti mulle ja keroti käyneensä hlökoht. pankinjohtajan puheilla pyytämässä että välttyisin palvalumaksuilta koska vuosittaiseen lyhennyssummaan ei tuu muutoksia. Sain kuin sainkin lainanlyhennykserän muutettua palvelumaksuitta, ehkä asiat sittenkin hymyilee :)
veikkaan että ei olis josakin ulkolaisessa omistuksessa olevassa isossa pankkikonsernissa onnistanut

maalaispankinjohtaja näemmä uskalsi käyttää järkeä

kahvikirahvi
veikkaan että ei olis josakin ulkolaisessa omistuksessa olevassa isossa pankkikonsernissa onnistanut

maalaispankinjohtaja näemmä uskalsi käyttää järkeä
Onneksi en vaihtanut pankkia kun aikanaan tuppukylästä pois muutin. Huh, oon niin helpottunut ettei oikein edes sanat riitä. Tekis jo mieli viedä kukkapuska sille lainavirkailijalle koska mun kesä on nyt pelastunut! :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä