The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
kyllähän raskaana ollessa nainen on erilaisempi kuin muulloin ja tunteet menee laidasta laitaan alle nanosekunnin
Mie oon kans huomannut tuon, ja mustasukkaisuus oli aikas huipussaan myös. Näin jopa unia siitä että mies flirttaa jonkun kans tai jopa lähtee jonkun muun matkaan. Sit kun heräsin niin ärisin miehelle siitä mitä se oli miun unessa tehnyt :ashamed:

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Tulipa nukuttua parin tunnin unet,koko päivä menee nukkuen ja siltikin illalla uni varmaan tulee ihan kivasti. Taas jotain ihme unta näin.

ja nyt tekis mieli jotain namia mutta ei oo mitään enkä todellakaan jaksa lähteä kauppaan ja vaikka jaksaisinkin ni tän näkösenä en menis. Yksin sairastelu on kurjaa kun ei voi pyytää hakee mitään keneltäkään.

kahvikirahvi
Tulipa nukuttua parin tunnin unet,koko päivä menee nukkuen ja siltikin illalla uni varmaan tulee ihan kivasti. Taas jotain ihme unta näin.

ja nyt tekis mieli jotain namia mutta ei oo mitään enkä todellakaan jaksa lähteä kauppaan ja vaikka jaksaisinkin ni tän näkösenä en menis. Yksin sairastelu on kurjaa kun ei voi pyytää hakee mitään keneltäkään.
*ojentaa suklaata ja julia-keksejä seurana sairastavelle toverille* Kuivattuja hedelmiäkin löytyy jos kelpaa.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
mä olen säälittävä pelkuri. en kehdannut vieläkään sanoa mitään mun ihastukselleni, ehkä mun on vaan parempi unohtaa se, kun en kerran kykene sille edes puhumaan :'(

mä meen vetämää megahikitreenit ja sen jälkeen peiton alle itkemään, kun oon niin saatanan pälli!

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539756:
mä olen säälittävä pelkuri. en kehdannut vieläkään sanoa mitään mun ihastukselleni, ehkä mun on vaan parempi unohtaa se, kun en kerran kykene sille edes puhumaan :'(

mä meen vetämää megahikitreenit ja sen jälkeen peiton alle itkemään, kun oon niin saatanan pälli!
eikö nykyään ruukata tehä tuttavuutta veispuukissa?

eikö nykyään ruukata tehä tuttavuutta veispuukissa?
se ei ole siellä(oliskin ollut helppoa)... kun on viimeksi yli 10 vuotta sitten joutunut tälläsia hommia puuhailemaan, niin ei enää osaa. Tekstiviestillä voisin, mut sit pitäs se numero pyytää eka ja mähän en kykene sille puhumaan :LOL:

jos nauttisin alkomahoolia niin varmaan pystyiskin puhuu sille...

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539784:
se ei ole siellä(oliskin ollut helppoa)... kun on viimeksi yli 10 vuotta sitten joutunut tälläsia hommia puuhailemaan, niin ei enää osaa. Tekstiviestillä voisin, mut sit pitäs se numero pyytää eka ja mähän en kykene sille puhumaan :LOL:

teillä ei ole yhteistä tuttua?

toisekseen mua hämmästyttää että joku ihastuu pelkkään ulkonäköön

kahvikirahvi

Mun kaveri on seurustellu vuoden saman miehen kanssa ja se ujostelee vieläkin :D

• Tykkää
Reactions: jassåå
teillä ei ole yhteistä tuttua?

toisekseen mua hämmästyttää että joku ihastuu pelkkään ulkonäköön
ei se ole se ulkonäkö, vaan se olemus, en pysty olemaan sen kanssa punttiksellakaan kun me vaan tuijotetaan toisiamme, lopetin siellä käymisen sen takia :ashamed: mä en osaa selittää mikä siinä tyypissä niin iskee, se vaan saa mut ihan sekasin! Kumpikaan ei saa sanaa suustaan, joten turha odottaa että se mies tekee aloitteen.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28540100:
ei se ole se ulkonäkö, vaan se olemus, en pysty olemaan sen kanssa punttiksellakaan kun me vaan tuijotetaan toisiamme, lopetin siellä käymisen sen takia :ashamed: mä en osaa selittää mikä siinä tyypissä niin iskee, se vaan saa mut ihan sekasin! Kumpikaan ei saa sanaa suustaan, joten turha odottaa että se mies tekee aloitteen.
utkaa numero punttisalin henkilökunnalta

sinänsä ymmärrän lajitoveria siinä ettei saa silmiään irti...

Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28539784:

Sitä kun pitkässä suhteessa ollut, niin helposti unohtuu nuot hommat :) Elä kiirehdi, hiljaa hyvä tule..

• Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;28540150:
ja ex-mieskin veti herneet nenään. Huvikseen mittasin molempien hauiksen ja mulla on samankokoinen. Sen jälkeen exä haukkui mut ihan täys paskaksi. Päivä senkun paranee!
Tuo voi ottaa kenen tahansa miehen luonnonpäälle :D :D

Kai teillä nyt joku juttu on sellanen mistä voisitte jutella,meet jutteelee treenamisesta ja kysyt josko vaikka yhessä treenaisitte tms. tai sitten otat selvää sen numerosta ja laitat tekstarin(näin mua on lähestytty monta kertaa).

Rohkeesti siskoseni haluttua kohti:heart:;)

Mulla ollut joskus samanmoista ongelmaa mutta sitten päätin että rohkea rokan syö jne,meni syteen tai saveen,eipä ainakaan jää miettimään mitä olis voinu olla. Tosin mulla on sitten tapana höpöttää ku papupata kun alkuun pääsen ja se on sitten eri asia lörpötänkö liikaa.

IhanaValo
Nonni, nyt on kuopuksen kevätjuhlat juhlittu. Harmittaa kun yks hoitaja sanoi ettei tiedä jatkaako enää siellä pk:ssa, on jatko auki vielä..mukava hoitaja ja lapsetkin tuntuu tykkäävän.

Huh kun tuntuu taas olevan hermo kireellä..lapset nahistelee, ylläri ylläri ja mies istuu koneella pelaamassa..ei ylläri sekään.:headwall:
Onneks ne voi laittaa kohta nukkumaan, lapset siis ja ite lösähtää sohvannurkkaan telkkua vaikka töllöttää..

:hug:...voi sinua ihanaa hupsuhöpsöä!

Ja näemmä vielä se toinenkin osapuoli, ihan samanlainen :D!

Kerran samalla salilla käytte - ja siis sähän lähdet niin tasan tarkkaan uudestaan käymään siellä, nainen! Ei siitä nyt mitään tolkunpätkää tule, että ihastustasi lähdet karkuun juoksemaan, hö! - niin eikös se nyt ole varsin luontevaa mennä siihen liki, kun hän tekee jotain hauiskääntöä (ja mä oon niin kartalla salisanastosta :D), että hei - millä painoilla sä teet? Ja voisitsä mua hiukan kattoo, että teenkö mä ihan varmasti nämä liikkeet oikein? Ja..

Nyt! Iske kiinni!

..mieles tekee kuiteskin ja paljon :p! Eikä tossa voi oikeesti mokata, ei niin millään, sillä oikeestaan se kuuluukin siihen kuvioon - että on jännityksestä ihan jäykkänä ja samalla ihastuksesta ihan vetelänä...Awww :heart: - anna palaa nainen!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä