Kyllä siellä hieno punainen haamulainen on+++ onnea :heart:Viivanpaikka? Haamujen esi-esiäiti vai jotain ihan muuta? Kertokaa mitä näette. Omat silmät on niiiin viivoja täynnä etten tiedä mitä näen ja mitä en.
Dpo 9 paikkeilla, kp 25/30.
xVQICA - Aijaa.com Ilman mitään muokkauksia.
ahtfC2 - Aijaa.com Muokattuna.
f7dOGg - Aijaa.com Lähempää ja muokattuna.
Kylläpä mie siinäkin jotain haamusen poikasta oisin näkevinäni mutta aika aikasee näyttä jos vasta dpo5 sulla menossa.Heippa! Täällä ilmottautuu yksi himotestaaja.
Voisitteko kertoa näkyykö näissä mitään?! img - Aijaa.com & img - Aijaa.com
Pikkukakkosen yritys on alkanut ja ens viikolla pitäs tädin tulla vasta. Mutta edellispäivänä ei vielä näkynyt yhtään mitään vaikka kuinka tihrusti ja muokkaili kuvia. Mutta nyt tänään haamujen haamu(ko)? :heart:
(Niin ja näin äkkiseltään kun luin, niin NeitiT, kyllä mun mielestä tuo on vahvistunut ja ihan selkeä plussa! )
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28316639:Onnea plussanneille. :heart::heart::flower::flower:
Näköjään täällä päässä ei tarkota haamut tai ovistestin plussat mitään. Eilen illalla alkoi kauheet kouristukset ja täti tuli kylään. Mua voi näköjään kiusata noilla haamuilla, en takuulla testaa enää jos ei menkat 2 viikkoo myöhässä. Mua kyllästyttää ja ahdistaa ja masentaa. Eilen vielä haamuili ja miehenkin toiveet ehti herään, kysy aamulla joko testailin. Mun oli pakko valehdella. Miten mä voin sille sanoo. Mä en kestä tätä henkisesti. Anteeks tää avautuminen..
Seuraavaks sitten yk5. Mä valmistelen itteeni miten sanon miehelle ilman että senkin sydän taas särkyy.. :ashamed::'ashamed: Anteeksi, en viitti muualle avautua..
Älä menetä toivoa. :heart: Mutta jos 2 kiertoa on ollut yritystä tarrata niin onko mussa joku vika että ei tarraa? Auttaako foolihappolisä tässä? Mun päivä on ollu kyllä tosi synkkä. Itketty on miehen kainalossa, se yritti vaan pysyä kovana..Välli Voi että! :'( :hug: Harmittaa tosi paljon sun puolesta..Tosiaankin sait selvän punertavan haamun.. Jos kumminkin siellä on ollu yritystä molemmissa kierroissa? Pikkuinen on yrittänyt tarrautua kiinni..
Harmaita viivanpaikkoja oon saanu PC:llä useita..mutta punertavat haamut oon tulkinnut aina kiinnittymisyrityksiksi. Sellaiseksi taitaa tämänkertainenkin jäädä.