Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Välli Et varmasti pilaa kenenkään iloa täällä purkamalla sydäntäsi! <3 Mulla on ollut useita näitä tarrausyrityksiä ja oon miettiny pääni puhki et missä vika kun kiinnittyminen ei onnistu. Onko sulla kuinka pitkä luteaaliaika? Jos se on kovin lyhyt niin limakalvo ei välttämättä ehdi muodostua tarpeeksi paksuksi, jotta hedelmöittynyt munasolu voisi siihen kiinnittyä. Itselläni se on sen 14 päivää joten ei ainakaan siitä ole kiinni. Eiks greippimehulla ollu jotain vaikutusta kohdun limakalvoon?! En tiiä varmaksi. Ja varmasti kaikin puolin terveelliset elämäntavat ja vitamiinien saanti vaikuttaa kiinnittymiseenki. Mä oon usein aatellu et siinä hedelmöittyneessä munasolussa on ollu heti alkuun joku vika..et olis menny kumminkin kesken myöhemmässä vaiheessa. Nää on kyllä semmosia juttuja, mitä kaikki miettii jossain vaiheessa vauvaa yrittäessä..varsinkin kun sitä toivottua tulosta ei näy eikä kuulu. Meillä pikkukakkosta on yritetty kohta 3 vuotta ja plakkarissa 3 km:a..Kaikki mahdolliset asiat on tullu kyllä omassa päässä mietittyä. Ja kyllä luovuttaminenkin on käyny mielessä monta kertaa! Mutta ei me luovuteta, eihän!? :) Jaksuja sulle sylikaupalla!! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
MiNalo ootpas ihana. :heart: Kiitos! Mulla on kanssa tuo 13-14 päivää luteaaliaika.. Vaikuttaakohan tupakointi limakalvoihin? Meinaan poltan epäsäännöllisesti 1-2 tupakkaa päivässä. Ehkä pitäisi lopettaa.
Mitä mä tässä valitan, olet yrittänyt paljon kauemmin vauvaa. Toivon sulle todella,todella paljon +++++++++ :kiss::heart:
 
Välli Kiitos itsellesi ihana!! <3 Mun mielestä se on ihan sama kuinka kauan sitä vauvaa on yrittäny..yhtä suuri kaipuu se on meillä jokaisella! Mun motto on "Ei niin paljon pahaa ettei väöillä jotain hyvääkin!" Mun on pakko uskoa siihen tai menettäisin järkeni.
Tupakoinnin suhteen oon jäävi sanomaan, koska poltan itsekin ja enemmän kuin sinä. :p Tärpin käydessä oon kyllä joka kerta lopettanu..mut km:n saatuani, retkahtanu samantien.
 
Miun on ihan pakko tulla kommentoimaan ihunille..

Välli - kyllä kuule hyvinkin on voinut olla peräkkäisillä kierroilla yritystä.:)

Miulla, vanhalla kanasella oli 2010 45veenä elokuussa ja lokakuussa tärpit(molemmissa kävin HCG-määrityksessähin)..ja sie olet varppina minua nuorempi ihuna.:kiss:
..ja jos niitä lemmiskelyjähin vielä tiheään:heart:

Testit nykyisin tosi herkkiä ja me niiiiiin hätäpöksyisiä,:whistle: siksi saamme jo aikaiseen tietää, onko munasolu hedelmöittynyt ja tarrannut..v a i k k a ei sitten lupulta kiinnittyisikään 9kk:n ajaksi..

Miekin tietenhin hieman suren omaa tilannettani..
Reilu 3v kuumeilua ja saldona: 1xkeskeytynyt km+3x km(HCG-määritys ja selvät plussat, CB:n digit+Ultrat ja pikkisen sydänäänethin..)
..ja sitten luulen vielä 2x olleen yritystä, joista kumminkaan ei testit näyttäneet sel-vää plussaa..oli vain tuntemukset ja se vuoto, jonka jo osaan tunnistaa km-vuodoksi..

Mie heräsin iltatähteä haaveilemaan hiukka liian myöhään..ajattelin aiemmin tuon poikaseni(-04)olleen iltatähtöseni:heart:(niin kuin nyt onkin)..vaan kuume sitten yllättäin iski päällensä val-ta-val-la voimallaan..ja pakkohan sitä oli yrittää ja yrittää kuukaudesta toiseen kun kaipuu kova.

Miulla siinä välissä vielä kohdunkaulan syövän esiaste(CIN III), kolposkopia ja loop-konisaatio..säikäytti todella pientä ihmistä.:'(.. sitten päälle vielä 2-3kk:n yrityskielto..
Onneksi kontrollipapoista puhdasta 1-lk jo kahtena kertana=)(1x/vuosi)

Teillä nuoremmilla vielä hyvin mahdollisuuksia saada pieni kainaloiseen(mikäli ei todettu isoja ongelmia itsellä tai puolisolla)
..pitäkää ihunat ittestänne hyvää huolta:kiss:(ja niistä puolisoistanne myöskin)


Kovasti jaksuja tänne niille, joilla nyt paha mieli ja tuntuu, ettei millään enää jaksais:ashamed:..voimasia jaksaa jatkaa, että pieni saisi alkunsa ja tarrais lujaa.:heart::)
 
Viimeksi muokattu:
Voi Mur-Mur kun en tiedä mitä sanoa.
Sä se täällä aina jaksat tsemppailla muita vaikka omakin kaipuu on kova. Ja vauvan kaipuu on vielä niin kova että en olisi koskaan uskonut. Ja turhauttavaa kun ei itse oikeen voi mitään tehdä asian eteen. Voi kun voisikin niin lähettäisin teille kaikille kaipaaville omat tuhisijat! :kiss::kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Kiitos mur-mur ihanista sanoista! Pidä sinäkin hyvä huoli itsestäsi joohan! :)

KITTY laitahan kuvaa jos/kun seuraavan kerran testaat! Kyllä minäkin nään tuossa sun testissä haaleen punertavan viivan. :) Sähän tuut päivän mua jäljessä dpo:issa ja katsopas näitä minun hailuroita, epämääräisiä viivasia! :)

Tässä tämän aamun tuotos. Mä oon nyt kahtena aamuna heränny kuudelta, vaikka saisin nukkua pitkään. Tärpeissä on kyllä ollu aina niin. Iltatorkusta aamunvirkuksi! :D Mä en nyt itse enää osaa kattoo näitä viivoja sillä silmällä et onko se vahvistunu vaiko ei...?

dpo 11 - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Laittelen nyt muutaman munkin kuvan tänne =)

Tää on otettu aamulla testiajalla dpo16 kp29/30-33. r-testi ja alla ovistesti.

Tää alimainen otettu n,30min testiajan jälkeen ja samat testit.


Ei oo täälläkään vielä hurraamista ton raskaustestin viivalla, ovistesti kyllä näyttää punasta, testasin sen takia ovistestilläkin kun sanotaan että sekin antaa viivaa jos on raskaana :) Raskaustesti on OneStep 10miu/ml. ja toi ovistesti on David.
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Heippa!

Pitihän se vielä tänä aamuna ittiä kiusata ja dippailla ja negaahan se näytti, "jo" dpo 13 ja täytyy myöntää että tämä kierto meni nyt näin.. oottelen dpo16 ja otan sitte terot kehiin ja jännäillen sitten ens kiertoon :)

Toivottavasti kaikki haamun saaneet saa vahvempia viivoja! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28320747:
Laittelen nyt muutaman munkin kuvan tänne =)

Tää on otettu aamulla testiajalla dpo16 kp29/30-33. r-testi ja alla ovistesti.

Tää alimainen otettu n,30min testiajan jälkeen ja samat testit.


Ei oo täälläkään vielä hurraamista ton raskaustestin viivalla, ovistesti kyllä näyttää punasta, testasin sen takia ovistestilläkin kun sanotaan että sekin antaa viivaa jos on raskaana :) Raskaustesti on OneStep 10miu/ml. ja toi ovistesti on David.
Ehkä hätäilin vähän liikaa,,, tässä tuorekuva, äsken dipattu :D


Tulihan tilattua lisää testejä... ;)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo ja *mur-mur*
Tuleeko muilla näis testeis tota punasta minne sattuu? Tänään toi väri pysy koko testialuuella muutenkin 5 min! ajattelin häipyykö se siitä ollenkaan... Jossain kulmas näin vahvan haamun, mutta uskon että tuijotin testiä vain liian kauan :D Ainiin, nyt on vasta dpo 8.. et mitään ei niin vielä pitäiskään näkyä :D



katso liitettä 18551
 
Viimeksi muokattu:
pölö- Ompas jännästi levinny tuo väri reunoja pitkin! :D Mä oon huomannu et jos testii kastaa pissassa liian pitkään, niin se väriaine pysyy kauemmin levinneenä siinä testissä. Kyllä tuossa testiviivan paikallaki jotain näkyy..
 
Voiskohan limakalvon paksuuntumiseen auttaa omega 7 tyrniöljykapselit? Ei niistä ainakaan mitään haittaa ole jos joku haluaa testata.. :) Itsellä ainakin kävi niin kun toista alettiin yrittää niin siitä kierrosta tärppäs heti kun aloin näitä syömään. Liekkö sattumaa, en tiedä.. :)
 
Minä täällä taasen! :D Näköjään tuputan tätä mun kuvasaastetta koko ajan. Mutta tein siis apteekin oman ja haalea punertava viiva siihenkin tuli. Näkyi jo testiajalla, mut vahveni sitten kuivuttuaan. Mua vaan ihmetyttää kun se viiva tuli ihan hassuun kohtaan..? Jotenkin liian lähelle tuota kontrolliviivaa..Mitä mieltä te muut olette?

 
Minä täällä taasen! :D Näköjään tuputan tätä mun kuvasaastetta koko ajan. Mutta tein siis apteekin oman ja haalea punertava viiva siihenkin tuli. Näkyi jo testiajalla, mut vahveni sitten kuivuttuaan. Mua vaan ihmetyttää kun se viiva tuli ihan hassuun kohtaan..? Jotenkin liian lähelle tuota kontrolliviivaa..Mitä mieltä te muut olette?

MiNalo aivan hienot vaaleanpunaiset haamuviiat siellä näkyy :heart:
kyllä vaan luulen että raskaana oot,,, varovaiset onnittelut:flower::heart:
 
äiskä Kiitos vaan..hyyyyvin varovaisesti otan tässä vaiheessa onnitteluja vastaan. Täytyy vielä muutama päivä odotella rauhassa viivojen vahvistumista! Onnea myös itsellesi! :) En tainnu aiemmin onnitella vaikka testejäsi kommentoinkin.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä