-KITTY- Minä nään tuossa haalean toisen viivan!! Mä sain jotakuinkin samanlaisen! Olispa tosiaan! :heart:
q7ixlL - Aijaa.com
q7ixlL - Aijaa.com
Voi vitsit :hug: mulla mies esittää aika "välinpitämätöntä" että onko tärppi käyny vai ei mutta osaan kyllä lukia sitä että sitäki harmitti hirviästi.. mutta ei lannistuta, kyllä se plussa sieltä vielä tulee :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28316639:Onnea plussanneille. :heart::heart::flower::flower:
Näköjään täällä päässä ei tarkota haamut tai ovistestin plussat mitään. Eilen illalla alkoi kauheet kouristukset ja täti tuli kylään. Mua voi näköjään kiusata noilla haamuilla, en takuulla testaa enää jos ei menkat 2 viikkoo myöhässä. Mua kyllästyttää ja ahdistaa ja masentaa. Eilen vielä haamuili ja miehenkin toiveet ehti herään, kysy aamulla joko testailin. Mun oli pakko valehdella. Miten mä voin sille sanoo. Mä en kestä tätä henkisesti. Anteeks tää avautuminen..
Seuraavaks sitten yk5. Mä valmistelen itteeni miten sanon miehelle ilman että senkin sydän taas särkyy.. :ashamed::'ashamed: Anteeksi, en viitti muualle avautua..