Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kiiiitos mur-mur ihunainen! :kiss:

KITTY mä oon saanut sillä tommoisia haamulaisia ennenkin monta kertaa..kemiallisen ollessa kyseessä. Eli siis ihan todellinenhan se silloin on..hipaisu kun on kerran ollut. :) Negat on ainakin mulla olleet aina täysin negoja! Meinasitko testata huomisaamuna seuraavan kerran? Mä ajattelin katsoa et millaisen saan aamupissasta..toisaalta oon aina saanu vahvimmat viivat iltapäivällä tai illalla!
 
YAW
tsemppiä dippaajille!
Mä kuulun siihen kastiin joka on saanut pregchekillä haamun ilman raskautta ja samoin apteekin omaan, mutta toivotaan että teillä kunnon plussiksi muuttuvat vielä =)

Onnea matkaan! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Anazu
Onnea Anazulle plussasta!! :heart: :flower:

Mulla ei taija olla kyllä salamatkustajaa ku testiin ei tullu mitään aamulla :( kerkesi jo se yhen testin perusteella vähän mieli nousta mutta eikö tätiä ootteleen.. nyt on kp28 ja dpo12 ja pitäskai siihen testiin jo tulla viivaa.. no yk1 vasta niin pakko kai se on odotella :) en taija enään ahkerasti tähän kiertoon dippailla mutta seuraan kyllä teijän tuloksia :D harmittaa kyllä ku ei muka ekasta kierrosta :D oo ilmeisesti tärpänny, mutta on se tämä jännääminenki mukavaa.. ja varsinki ku ois kolmas haaveissa ja siihen saa sitte jäähä jos se meille suodaan niin nautitaan nyt tästäki ajasta :rolleyes:

Ja yöllä ja nyt aamulla kurnuttaa taas tuolla vatsassa, toivon että ois merkki vaikka menkoista..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista!

pippuri85 onhan se aina pettymys mut eka yritys vasta joten kyllä se siitä lähtee :hug:

Adell tsemppiä.. jos vasta dpo 10 niin eihän peli ole vielä menetetty!

Mulla ei oireina muuta kuin ehkä inan verran arat tissit ja kova nälkä.. maha kurnii kokoajan.
Toivon että tää kaveri pysyy kyydissä. Mulla ollut 3 raskautta joista 1 poika. Prosentit ei siis ole mitkään ihan mahtavat. :LOL:

Tää plussa on nyt sit ihan luomu. Aiemmin olen kerran saanut luomuplussan joka meni kesken. Poka tuli hoidoilla. Yks tuulimuna hoidoilla. Voi nyt se huoli ja murehtiminen vasta alkaa.. Vaikka nyt pitäis oikeesti nauttia tästä raskaudesta. kaksi lasta on meidän ajatuksissa ollut ja tämä olis sitten se viimeinen raskaus. Pojan odottaminen meni murehtiessa.

Perjantaina on virallinen tastauspäivä ja olen juhlallisesti ajatellut oikein törsätä ja testata Clearbluen digitaalisella =)
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Huomenta!

Pitihän se digi sit käyttää eilen,kun te myös näitte mun liuskassa kummituksen. HAH,digi sanoi että "Raskaana 1-2" :confused: Olen ihmeissäni,toka yk vasta ja dpo eilen 9. Ja se mun kummitukseni selkeni jo eilisen aikana. Aamupäivällä tein yhden jossa se `ehkä viivanpaikka`,iltapäivällä toinen jossa haalea kummitus ja sit sen perään digi jossa tuo "gravid".
 
  • Tykkää
Reactions: yöperhonen-
Onnea plussanneille. :heart::heart::flower::flower:

Näköjään täällä päässä ei tarkota haamut tai ovistestin plussat mitään. Eilen illalla alkoi kauheet kouristukset ja täti tuli kylään. Mua voi näköjään kiusata noilla haamuilla, en takuulla testaa enää jos ei menkat 2 viikkoo myöhässä. Mua kyllästyttää ja ahdistaa ja masentaa. Eilen vielä haamuili ja miehenkin toiveet ehti herään, kysy aamulla joko testailin. Mun oli pakko valehdella. Miten mä voin sille sanoo. Mä en kestä tätä henkisesti. Anteeks tää avautuminen..
Seuraavaks sitten yk5. Mä valmistelen itteeni miten sanon miehelle ilman että senkin sydän taas särkyy.. :ashamed::':)ashamed: Anteeksi, en viitti muualle avautua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28316639:
Onnea plussanneille. :heart::heart::flower::flower:

Näköjään täällä päässä ei tarkota haamut tai ovistestin plussat mitään. Eilen illalla alkoi kauheet kouristukset ja täti tuli kylään. Mua voi näköjään kiusata noilla haamuilla, en takuulla testaa enää jos ei menkat 2 viikkoo myöhässä. Mua kyllästyttää ja ahdistaa ja masentaa. Eilen vielä haamuili ja miehenkin toiveet ehti herään, kysy aamulla joko testailin. Mun oli pakko valehdella. Miten mä voin sille sanoo. Mä en kestä tätä henkisesti. Anteeks tää avautuminen..
Seuraavaks sitten yk5. Mä valmistelen itteeni miten sanon miehelle ilman että senkin sydän taas särkyy.. :ashamed::':)ashamed: Anteeksi, en viitti muualle avautua..
Voi vitsit :hug: mulla mies esittää aika "välinpitämätöntä" että onko tärppi käyny vai ei mutta osaan kyllä lukia sitä että sitäki harmitti hirviästi.. mutta ei lannistuta, kyllä se plussa sieltä vielä tulee :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Pippuri85, Välli ja KITTY Oon tosi pahoillani teidän puolesta! :hug:

Plussanneille onnea!! :flower:

Täälläkin on testattu aamulla eikä tultu yhtään viisaammaks! Samanmoista hailuraa pukkaa..eli en usko minäkään olevani raskaana. Kyllä sen pitäisi näkyä jo selvemmin! Mutta aivan varmasti jatkan vielä testailua..sellainen jääräpää kun olen. :p
Pari kuvaa aamun testistä:
jNNvep - Aijaa.com
x4sJ7y - Aijaa.com
 
välli kiitos tsempistä, mutta luulenpa ettei meille vauvaa tässä kierrossa tule :/
alkaa olla jo niin toivoton olo tämän yrityksen suhteen.. mieskin on jo ihan sekaisin! mutta syssyllä tutkimuksiin mars ! :flower: nautitaan keväästä jan kesästä, syksyllä kerkee murehtia lisää.
 

Yhteistyössä