Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Huomenna pitäis tulla postissa testejä, menkkoja ei edelleenkään kuulu eikä näy :confused: on tämä stressavaa...:headwall: Edelleen kyselen samaa kuin aiemmin: voiko tulla vielä selkeää plussaa kun nyt kp 33/28 ja ainoastaan toooosi hailuraa viivaa on tullut testiin. Ettei olis sit kemiallinen tämä? :/
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna pitäis tulla postissa testejä, menkkoja ei edelleenkään kuulu eikä näy :confused: on tämä stressavaa...:headwall: Edelleen kyselen samaa kuin aiemmin: voiko tulla vielä selkeää plussaa kun nyt kp 33/28 ja ainoastaan toooosi hailuraa viivaa on tullut testiin. Ettei olis sit kemiallinen tämä? :/

Madeia - toisilla dippaajilla se plussa viivanen piirtyy vain hitaammin esiin kuin toisilla..

Vaihtoehtoja muita: myöhäisempi ovulaatio..tai sitten kemiallinen(hetken alkio hipaissut kohdunseinää ja menkat alkaa sitten hieman viiveellä..)

..ja..menkat voi nyt olla ihan myöhässä sen kovan jännäämisenhin/stressin vuoksi jos ei tärppi ole käynyt:hug:..toivon sitä parasta+tulosta:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Madeia
ON..miulla jo paperiin helakkaa vuotoa pyyhkäistessä peppua..ja juuri sitä hieman imelältä, ällöltä tuoksahtavaa km vuotoa,:$ siitä olen sata varma..huomenna sitten Kp1..

Eli: kyllä se ovis oli 27.3 ja huomenna sitten dpo14.

Niin..jos ihmettelette, miten voin olla vuodon "hajusta" varma että on kemiallinen..
Olen niin tarkka ittiäni tutkailemaan ja kuullostelemaan:)

2010 keskeytynyt keskenmeno rv 8+2 ja lääkkeellinen tyhjennyt sairaalassa rv9+2
..ja siinä tuo tyhjennysvuoto juuri saaman hajuista..siitä kätilöllehin mainitsin ja hän sanoi, että km vuoto eroaa hajun puolesta tavan kuukautisvuodosta(mukana mmmm. kudosta ja kudosnesteitä..:ashamed:)
..siinä kun teräspytyllä istuksin, ei sitä voinut olla haistamatta..

Sama tuoksahdus ollut noissa keskeytyneissä raskauksissani..3:ssa raskaudessa olen myös käynyt HCG määrityksessä - ovat menneet sinne rv6-7 välille ja olen käynyt sairaalassa hakemassa Anti-D pistoksen, koska olen veriryhmältäni A-


Miun kuukautisvuoto on toisenlaista, enemmän teräkseltä tuoksahtaavaa..no, tämä näistä hajuista;)

Reesusimmunisaation ehkäisemiseksi reesusnegatiiviselle äidille heti reesuspositiivisen lapsen syntymän (tai abortin/keskenmenon) jälkeen annettava immunoglobuliini (vasta-aine), jossa on erityisen runsaasti anti-D-vasta-ainetta.



Ihunia haamusia ja plussia siellä jo tänään tullut lisää - ONNEA!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille!

Olen huomannut, että olen täällä päivittäin teidän testejä kuikuilemassa ja jännäämässä teitin puolesta. Muistan niin hyvin kun itse tätä viime syksyyn asti joka kierrolla tein. Nyt mennään rv 28 ja kaksospojat kyydissä.

Halusin (jos saan) tulla noista testeistä kommentoimaan. Mulla David ja Sofi one step 10 ja 25? mIU testit näytti kaikkein huonoiten haamua silloin kun oli oikeasti aihetta. Cittarin pc ja apteekin oma parhaat/varmimmat. En hirveesti siis huolestuisi jos eka testaat tuolla pc:llä ja sit esim. davidilla ja tulos on haaleampi haamu/plussa. Ja jos saat epäilyttävän näillä davidilla/sofilla menisin ostamaan pc:n. Ne tosiaan näyttää huonommin vaikka pitäisi olla herkempiä. Rahastusta sanon minä! Ja rfsu:ta, cb plussatestistä sekä predictorin early testiä en välttämättä ostaisi. Vuosien ajan antaneet niin epämääräisiä vastauksia ihmisille jotka eivät ole päättyneet hyvin (olen seuraillut jo vuosia erilaisia haamu/plussa -kuva palstoja). Nämä vain minun mielipiteitä!!!! Itse tein niin, että eka sofi 10 mIU :lla haamun esiäitien äiti, hain kaupasta pc paketin ja apteekista yhden apteekin oman. Näillä menin muutaman päivän ja sitten varmistelin pariin otteeseen cb:n viikkonäytöllisillä. Mulla olikin jo dpo 7 selvää pässinlihaa johtuen ilmeisesti kaksosuudesta. Kävinpäs vielä työterveydessä mittauttamassa verestä hcg:n joka oli muistaakseni dpo 14 tienoilla 1250 tai jotain.

ONNEA TESTAILUUN *toivottaa taustailija*
 
Viimeksi muokattu:
Oon lueskellu tätä palstaa ja kohta puolivuotta ja kuumeillut suunnilleen yhtä kauan, ja nyt vasta uskaltaudun kirjottamaan.
Tänään tehty r-testi (dpo9) näyttää tältä (vähän tmuokattuna) Onms1n - Aijaa.com ja ensin mielestäni näin siinä jonkun haamulaisen, mutta en enää.. Ehkä mä kuumeilen niin paljon että näin vaan harhoja.. Mut mitä mieltä te ootte, näkyykö yhtää mitää?
A8lWyj - Aijaa.com vielä muokkaamatonkin kuva, vaikkei se sen kummempi olekkaan
 
Viimeksi muokattu:
NuNutin ja Adazu Hienoja plussia ovat!! :) Onnea molemmille! :heart:

Adell Valitettavasti minäkään en näe noissa sitä toista viivaa..ehkä hieman näkyy valkoinen viivanpaikka tuossa muokatussa kuvassa. Tiedän kyllä mitä tarkoitat tuolla harhojen näkemisellä! Minä ainakin näen kuumehörhöissäni mitä minä haluan nähdä! ;)

Harvinaista kyllä..tällä kertaa oon aikas jalat maassa. Ja mieli myöskin. :( Eipä tullu mun tän päiväiseenkään (dpo9) sitä toivomaani punaväriä. Viivanpaikka tulee mulla näköjään jokaikiseen pregcheckiin! :headwall: Ei muuta. Jään odottamaan tätiä.

nPFjCE - Aijaa.com
 
Moikka kaikille himotestaajille!
Tuun komppaamaan Nicciä noiden testien suhteen. Omasta kokemuksesta ja läjäpäin testejä tehneenä voin vannoa käsi Raamatulla pregcheckin nimeen ja toinen on tosiaan tuo apteekin oma.

Mulle JOKA KERTA jonkin sortin viivan antoi Rfsu ja cb plussatesti ja muutaman kerran sain predictorilla väärän haamun. Rfsun haamuviiva oikeassa positiivisessa tuloksessa oli tosiaan vaaleanpunainen selvän värin kanssa, kuten myös cb plussatesti selkeä siniväri, vaikka viiva oli eka haaleampi. Monet kerrat pyörittelin niitä aiempia haamuja ja luulin tärpänneen, kunnes hoksasin eron niiden välillä plussakierrossa.

Pc testit on lisäksi ihan sikahalpoja ja miehellekin aina puolustelin sillä, et sehän on sama ku karkkia ostaisi. :D Tosin niiden lisäksi tein vielä noita susitestejä. :D

Herkistä liuskoista huomasin saman, että antaa tosi haaleeta viivaa. :eek:

Tsemppiä tikutteluun toivottaapi
Pele rv30+0

Ps. Minä näen Minalolla haamun. :)
 
Viimeksi muokattu:
^^ Pele Kiitokset kuvan muokkaamisesta! Mulla ei ole sellasta ohjelmaa edes jolla muokata noita. No joo, jos sitä nyt katsoo niin himpun verran punaväriä näkyy..Jotenkin nyt vaan peilaan muihin tärppeihin, joissa viiva on ollut selkeempi dpo 9. Toivon toki, että se tuosta vahvistuisi! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Piti kurvailla hakemaan nuita pregheckin testejä ku ei ollu tullukkaa postissa pakettia :O

Tein semmosen ja ehkä kuvittelemalla saan siihen jonku sortin viivan :D voin toki kyllä olla väärässäki ja meinasin nakata jo kirveen ja kaikki muut vehkeet kaivoon kunnes löysin tämän taulukon:

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000

..eli toivoa tuon mukaan vielä ois..ehkä :whistle: ja lueskelin kans keskustelua missä oli että puhdas nega dpo11-13 ja sitte myöhemmin vasta plussa.. joten jospa meillä ois vielä toivoa joilla on dpo vielä "vähän" :saint: täytynee vielä huomen aamuna testailla.. sitä en tiiä mitä tapahtuu jos siihen ei saa edes kuvittelemalla viivaa :headwall:

MiNalo minä nään kyllä kans haamua sieltä =)
 
Viimeksi muokattu:
Välli - mie ilonpilaaja:|..mutta voi se O-testi loppukiertoa kohden kyllä näyttää postiivistakin - LH nousee..m u t t a myös positiivista tärpinkin takia:rolleyes:..

Ei auta siun nyt muuta kuin kopaista R-testillä;)..peukuttelen d=)b:heart:
 

Yhteistyössä