Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Elm
Löytyhän palsta..
Miehen kanssa ei varsinaisesti suunniteltu vauvoja, joskin molemmille olisi tervetullut.
Itsellä jo 6v neito entisestä avoliitosta ja täysin yllärinä tuli hänkin..
Itsellä oli kierukka 5 vuotta, poiston jälkeen siirryin minipillereihin. (Kierukan vaihtamisen jälkeen migreenit pahenivat radikaalisti, poiston jälkeen ei yhtäkään.) Nyt siis menty minipillereillä kuukauden päivät, joskin muutama on unohtunut ottaa, eikä kellonaikakaan ihan sama ole joka päivä ollut (olen maailman huonoin syömään mitään lääkkeitä, aina unohtuu :S)
Kuukautisia ei kierukan aikana ollut kertaakaan joten kierroista ei mitään havaintoa, poistamisen jälkeen viimeisimmät alkoi 10.3, tästä nyt siis 29päivää..
Osa oireista saattaa olla kuviteltuja, sen verran hermostuksissa tässä on menty että onko raskaana vai ei.. pari testiä jo tein, mutta todennäköisesti kaikki liian aikaisin, negaa kaikki näyttäneet. Viimeisimmän tein tänään iltapäivällä..
Joka tapauksessa nyt viikon päivät ollut seuraavanlaisia "oireita":

Mielialan vaihtelut - Lähinnä kiukustun todella helposti ja pienetkin asiat saavat itkun partaalle
Turvotus vatsassa - Tuntuu että varsinkin alavatsa olisi jatkuvasti täynnä ilmaa
Suunnaton lakun himo - Voisin syödä jatkuvasti
Jatkuva panetus
Maha kovana - saattaa toki johtua myös lakun suurkulutuksesta
Syön itseni aivan täyteen, kirjaimellisesti siihen pisteeseen että seuraavasta suupalasta oksennan - ja hetken päästä tosiaankin oksettaa.
Viime perjantaina treenien aikana ja jälkeen närästys - viimeisin närästys oli edellistä odottaessa
Virtsatulehdus, sen jälkeen tuntunut siltä että olisi hiivaa, ainakin kutisee siinä määrin
Olut ei uppoa samalla lailla kuin ennen
Tänään ruokaa tehdessä kaikki haisi kuvottavalta
Omasta mielestäni tissit turvonneet, joskaan eivät kipeät. (voi kyllä olla että kuvittelen)
Pari päivää ollut menkkamaista kipua, menkkoja vaan ei näy eikä kuulu, ainakaan vielä.. voi toki johtua myös pillereistä..


Mitä mieltä? Yksi tikku olisi vielä jäljellä, arvon että testaanko huomenna aamusta vai maltanko odottaa muutaman päivän.. Hermorauniona oon kuljeskellut pari päivää kun ei tiedä että onko siellä masussa joku aluillaan vai onko tosiaan vaan kuvitelmaa suurin osa.. ensimmäisetä raskaudesta en muista muita oireita kuin menkkojen poisjäännin.. auttakee..
 
mur-mur olikin kysellyt mun dippailuista..Oon tehnyt yhden PC:n testin tänään, mutta siihenpä ei kummosia ilmestynyt. :( Huomenna olis sitten dpo 9 ja aikaisemmissa tärpeissä on haamun alku näkynyt noilla dpo:illa. Saas nähdä, mutta luotto plussan saamiseen on tällä hetkellä aika pieni.
 
mur-mur olikin kysellyt mun dippailuista..Oon tehnyt yhden PC:n testin tänään, mutta siihenpä ei kummosia ilmestynyt. :( Huomenna olis sitten dpo 9 ja aikaisemmissa tärpeissä on haamun alku näkynyt noilla dpo:illa. Saas nähdä, mutta luotto plussan saamiseen on tällä hetkellä aika pieni.

Toivon ihuna siihen huomiseen dippaukseen punaväriä.:kiss:
 
Huomenta! :wave:

Aamunen testi oli Davidin se 10mIU ja siihen tuli vaan ehkä joku haamun esi-isän-esi-isän isän äitinäiti.. :( ellen kuvittele. voiko nuissa testeissä olla niin paljon eroa ku eilen oli kuitenki jo "kunnon haamu" ja toinen näyttää sitte toista.. pittääkö mun luopua jo toivosta ettei siellä oo elämää? :headwall: hulluksi tulee nuitten tikkujen kans.. Tänään on siis DPO 11. En tiiä kuvittelenko vai mitä mutta tissejä vihloo ja tuntuu raskailta.. ja lämmöt on ehkä :D koholla ku en tiiä oikiaa ruumiinlämpöä mutta veikkaan että 35,8-36.2 väliin ja eilen oli 37 ku mittasin.

..ja mulla oli eilen kans se testi mihin sen haamun sain niin tuo cittarin testi, pregcheckhän se oli..

Sydäntähti ja Anazu, kovasti vahvistumisia :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Anazu
Sydäntähdellä näkyy selvästi viivaa!

Mä en oikein noihin Davidin testeihin enää luota. Eilen aamulla antoi sen viivanpaikan ja sit päivällä sen värihässäkän. Ja on kuitenkin herkkyys 10 ja eiks pregchekillä oo 25. Tän aamunen ja eilis iltainen on mulla pregchekillä molemmat. Ja paljon selkeemmät viivat. Käys hakee sellainen niin alkaa tulosta näkymään Pippuri85
 
Viimeksi muokattu:
Sydäntähdellä näkyy selvästi vivaa!

Mä en oikein noihin Davidin testeihin enää luota. Eilen aamulla antoi sen viivanpaikan ja sit päivällä sen värihässäkän. Ja on kuitenkin herkkyys 10 ja eiks pregchekillä oo 25. Tän aamunen ja eilis iltainen on mulla pregchekillä molemmat. Ja paljon selkeemmät viivat. Käys hakee sellainen niin alkaa tulosta äkymään Pippuri85
Mulle pitäs tänään tulla postissa one stepin 10mIU testejä.. koitan niillä kunhan kotia pääsen ja voisin käyä kans vähän shoppaan nuita cittarin testejä :D Mulle tuli tuohon aamuseen davidin testiin hirveesti värikertymää pitkin liuskaa jne,..kyllähän se vaan ois kyllä ihme tapahtunu jos ekasta kierrosta tärppäis, mutta saa kai sitä vielä toivoa :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Anazu
Anazu oh!! Olipas ihana tulla tänne kun täällä alkaa haamulaiset vahvistumaan! ONNEA!!!!!! ONNEA!!! :rolleyes::heart::heart::heart:
sydäntähti sielläkin jo näkyy :heart:

Mä en testannut aamulla kun tuli niin kauhee kiire töihin(Lue,en uskaltanut) :D:LOL: Mutta menkkoja ei vielä kuulu eikä menkkakipusiakaan.. Välillä munasarjoja pistelee oudosti ja alamahassa kuplii. (Ilmavaivat vaan?!) :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: Anazu
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28311817:
Anazu oh!! Olipas ihana tulla tänne kun täällä alkaa haamulaiset vahvistumaan! ONNEA!!!!!! ONNEA!!! :rolleyes::heart::heart::heart:
sydäntähti sielläkin jo näkyy :heart:

Mä en testannut aamulla kun tuli niin kauhee kiire töihin(Lue,en uskaltanut) :D:LOL: Mutta menkkoja ei vielä kuulu eikä menkkakipusiakaan.. Välillä munasarjoja pistelee oudosti ja alamahassa kuplii. (Ilmavaivat vaan?!) :snotty:
Mullaki on kuplinu vatassa, niinku ois elohiiri tai jotaki, nyt ei vaan pariin päivään sitä taas tehny.. minäki jo kyselin että mistäs moinen ja onko muilla ollu :D
 
Ne netin one stepit ei näytä yhtä aikaisin ku wondfon one step... vaikka wondfon herkkyys 20mlU... ja ihan samoja on pregcheckit ku wondfot et niitä suosittelisin ostamaan... :)

Ittellä näytti wondfo 2 pv ennen ku One Step antoi haamun
 

Yhteistyössä