Ok kiitti vinkistä Nicciäiskä-73 Veikkaan sen puolesta, et jos pystyt tekee liuska pc:n niin varmasti on vahvempi viivanen. Ainakin itselläni ja monella muulla on ollut näin. Ja tos just huomaan, et dpo on sulla kuiteskin jo 16
Ehkä hätäilin vähän liikaa,,, tässä tuorekuva, äsken dipattuAlkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28320747:Laittelen nyt muutaman munkin kuvan tänne =)
Tää on otettu aamulla testiajalla dpo16 kp29/30-33. r-testi ja alla ovistesti.
Tää alimainen otettu n,30min testiajan jälkeen ja samat testit.
Ei oo täälläkään vielä hurraamista ton raskaustestin viivalla, ovistesti kyllä näyttää punasta, testasin sen takia ovistestilläkin kun sanotaan että sekin antaa viivaa jos on raskaana Raskaustesti on OneStep 10miu/ml. ja toi ovistesti on David.
Joo on ne, ekat aamulla ja vika äsken,,, Kiitti^^ äiskä onko nuo kaikki testattu tänään? Hienosti vahvistunut viiva!
MiNalo aivan hienot vaaleanpunaiset haamuviiat siellä näkyy :heart:Minä täällä taasen! Näköjään tuputan tätä mun kuvasaastetta koko ajan. Mutta tein siis apteekin oman ja haalea punertava viiva siihenkin tuli. Näkyi jo testiajalla, mut vahveni sitten kuivuttuaan. Mua vaan ihmetyttää kun se viiva tuli ihan hassuun kohtaan..? Jotenkin liian lähelle tuota kontrolliviivaa..Mitä mieltä te muut olette?