*Esikoista yrittämään 2013!*

lilyAlice kiitos kannustuksesta. Tajusin just ittekkin, et nythän on vasta dpo8 ja mä täällä jo maalailen piruja seinälle. Tää piinailu tuntuu ihan sairaan pitkältä.
Onkos sulla testit ollut jo dippauksessa? :D
Miss Piggy Jos se onkin kiinnitysvuotoa? Uuuu...toivotaan. Oon seurannut näitä palstoja ja huomannut, et aika moni on raskautunut kkm:n jälkeen melkein heti. Mistä lie johtuu....
Mopsukka pidetään peukkuja, että olis tärppi käynyt. :)

omanapa :D heh.. Olempa kekseliäs...siis täällä eilen ne pirun negatestit, mut ei ihme kun dpo7 vasta meneillään. Eilen illalla kun menin nukkumaan alkoi oikealla puolella alamahassa kova vihlonta, joka oli hieman sellaista polttelevaa...nytkin tuntuu, että alamahassa olis lämpöpatteri...jos nyt osasin kuvailla. Mulla on kans nokka tukossa ja varsinkin makuullaan tulee tosi tukkomainen olo. Toki tein taas tänään testinkin...ehkä pieni aavistus haamulaisesta. Ainakin siinä on taas sellainen punertava kohta. Onkohan Davidin testeillä tapana tehdä sellaista?
Täällä siis piinailu jatkuu...ainiin kärsin myös näläntunteesta, jota ei kyl mul kovin helposti tule..JÄNNITTÄÄ!
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Heilanga jännäjännäjännä. On tää niin jännää, että pissa meinaa tulla housuun. Tai ei se voi, kun kaikki menee testikuppiin! :LOL: kokeilin aamulla tota one stepiä perhosilta, mut jotain vikaa niissä testeissä on ku ei tuu ku viivanpaikkaa :LOL: mä testailen tässä nyt aamuisin, ku en ees tiiä millon menkat on myöhässä :ashamed: ku viime kierrot on olleet 37-38...ja siihen on vielä viikko. Kyllä heikkohermosta viijään! Ootteko ikinä ajatellut, että jos joku kuvais videolle sitä ku tiirailee noita tikkuja, ja kiikuttaa niitä eri valonlähteiden eteen ja kääntelee...kyllä tulis melkonen hitti youtubeen :D:D crazy pee-in-a-stick lady!!

Evangelina-murunen, ihana kun tulit moikkaamaan :wave: :heart: kerrot sitten lääkärikäynnin jälkeen mitä tuumasivat!

miss_piggy toivotaan että se olisikin ovikseen liittyvää vuotoa, palailehan miten eteneepi. Onneksi se ovis tuli ja kroppa alkaa taas toimia :)

Mopsukalle ja annsulille piinailutsempit ja ihan mahottomasti plussavirusta koko pinolle +++++++++++++++ :whistle:
 
Kiitos :) Piti vielä tulla tänne kertomaan ja hehkuttamaan (kun ei oikein ole muita kelle puhua...) Mutta siis, mulla on ihan älyttömän varma fiilis, tietty pieni pelko perseessä ja parempi ollakin ettei mahdollinen pudotus olis niin korkealta ja kovaa. Jos minä en kunnon plussaa tästä kierrosta, niin kyllä ainakin joku teistä. Oon niiiiin varma. Piste. (Miten maltan odottaa huomiseen, että saan tehdä testin?!? Pakko vaan kestää kun huomena tulee vasta testit........) :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: kukkurukuu
*Esikoista yrittämään 2013!*


Tervetuloa mukaan kaikki esikoista yrittävät!

Tietojen päivitys ja lisäys listalle punaisella ja lihavoituna!

YK: yrityskerta/-kierto
YA: yritys aloitettu

Esikoista yrittävät:

NIMIMERKKIIKÄYKYA
Evangelina271910/2011
Mmaria211809/2011
Clavel2412/2011
Nea86 2601/2012
tarana251303/2012
miss_piggy31902/2012
Future Mum3105/2012
Mary Ann29808/2012
Minttu-Lilja27809/2012
jjennaa- 218
haaveuni 2707/2012
LilyAlice33708/2012
Memmo26708/2012
mamiksi 217
Lauriska27609/2012
Milya 21610/2012
ralliruutu2310/2012
Alexandra89 23401/2013
kukkurukuu 24308/2012
pikkupingviini 29312/2012
pienitiikeri 26312/2012
Heilanga30301/2013
annab31301/2013
Helena201328302/2013
pippuri85 283
annsuli233
Paloma84 282
Neyski2001/2013
Laruu20101/2013
Tyttötiikeri26101/2013
enn1e23102/2013
Tiivis27103/2013
Mopsukka21103/2013
Meewi28103/2013
Yksinkaksin251

Taustalla:
*Stiina



Plussanneet:
Na-dene 03/2013 (YK 2)
Eleanor85 02/2013 (YK 1)
Mylvinen 02/2013 (YK 6)
elsanen 02/2013 (YK 2)


Plussainneiden ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146826-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/sivu12.html

Hyödyllisiä linkkejä:
Ovulaation tunnistamisesta juttua
Tilastoa raskaushormonin havaitsemisesta testissä DPO:n mukaan
Kuukautispäiväkirja

Listaa päivittää: Alexandra89
 
Viimeksi muokattu:
No nyt on mielenkiintosta! Aamulla ku heräsin niin nenästä vuoti verta. Mitä mulla ei ikinä tapahdu!! Tätä oiretta en ainakaan ole siis kuvitellu :-D nyt on siis dpo 10 ja kiertopäivä 25/28.... Mahassa kramppas ku kävelin bussista koululle mutta nyt ei mitään. En kehtaa tänään vielä testailla koska eilen aamulla oli se negaaaa.... :-(
 
Tulen tännekin huhuilemaan, että maanantaina kävin ekassa folliultrassa ja oli aika huikeita tuloksia: kaksi johtofollia näkyvissä (22mm+19mm). Tänään näky ovistestissä plussa :) Jännittävät ajat tiedossa!

Samalla ilmoittelen, että minut voisi siirtää pois listalta. Ajankohtaisempi on tällä hetkellä tuo lapsettomuus-ketju. Näköjään enää ei ole taustailijoiden listaa, mutta edelleen taustailijana käyn teidän juttuja katsomassa :) Tulen kertomaan sitten, miten tässä kierrossa kävi!

Tsemppiä kaikille yritykseen ja plussatuulia!!!
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Heips kaikille :)
Mopsukka, mulla tuli kans verta nenästä pari päivää sitten aamulla kun niistin, ei todellakaan oo moista ollut aikaisemmin, viimeks varmaan pentuna tullu verta nenästä.
Päivitän omaa napaa lyhyesti: kp22/28-30 nyt meneillä. Ovis käytettiin tehokkaasti hyväksi ;) liekö nyt taas mielikuvitus ottanut vallan mut muutaman päivän on nyt ollu alavatsassa vasemman munasarjan kohdalla erilaisia tuntemuksia...maatessa kun yskäisee niin vihlaisee ikävästi, pieni polttava tunne alavatsassa, nenästä tuli tosiaan verta pari päivää sitten niistäessä, kaurapuuron hajua vaik sitä ei ollu lähelläkään :D ja kaikista jotenkin oudoin juttu oli hajuveden maku suussa (en käyttänyt silloin hajuvettä tms). Nyt ei oikein tiiä mitä ajatella....kovasti toivon mutta en uskalla vielä innostua...
KAIKILLE TOIVON PLUSSATUULIA <3
 
  • Tykkää
Reactions: Helena2013
Heips!

ON:eek:vistesti oli eilen ilalla haalistunut ihan negaksi. Se on minun tapauksessani erittäin hyvä uutinen. ovuloin siihen aikaan kuin kuuluikin ja testitkin näyttävitä mitä piti. Ovis hyödynnettiin ja nyt vaan ootellaan sinne 21.4-23.4.2013, josko tämä kierto toisi tärpin, ainakin tämä on kierroista se jossa eniten on panostettu.

Plussatuulia! Onneksi täällä on monia muitakin jotka on samassa vaiheessa kierto, ovis juuri ollut tai mennyt.
 
  • Tykkää
Reactions: annab
Ilonpilaaja täällä hei! Tein aamulla elämäni ekan plussan testiin, herkällä testillä, oli sen verran vahva, ettei enää haamuksi voi sanoa. Pregcheckillä haamu varmistukseksi, ja mieskin näki molemmat, ihan liideltiin töihin mennessä. Iloa kesti pari tuntia, kun vessakäynnillä ihmettelin, että mites on niin valkkaria..eikä se sitä ollutkaan, vaan verta, kramppien kera. :'( Vatsa edelleen turpeena kun mikäkin, ärsyttävää! Voi vitun vattu, ei pysy tässä kropassa vauvanalut matkassa...

Ei oo mikään ranteet auki olo, lähinnä ärsyttää ja tekis mieli iskee hanskat tiskiin. Kai se parin viikon päästä helpottaa... Yk 8. Huoh. :(

Toivottavasti te murut saatte ihania uutisia pian!
 
LilyAlice mä oon niin pahoillani puolestasi. :hug: Toi on kyllä niin (anteeksi) perkeleen väärin!!

Itse pelkään täällä kanssa, että menkat alkaa. Viime kierrossa alko jo dpo10 ja se olis sit huomenna. Tänään aamulla testasin, mut se meni vähän niinkui plörinäx, kun tuli kiirus enkä kerinnyt kunnolla tarkastaan tulosta. Tulin kotiin ja testissä on haalea haamunen, mutta kun en tiedä koska se siihen on tullut en voi oikein uskoa sitä. Tein testin nyt illalla, eikä oikeastaan mitään. Testit loppu tänään..nyt sitten jää huominen aamu testaamatta...:O kamalaa!! Minä,poas addikti joudun huomen aamulla ollla testaamatta kun en viitsi digejä uhrata. :)
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Kylläpäs tää aika matelee... Aion testailla perjantaina ja sit uudelleen ehkä sunnuntaina... Tällaiset ajatukset. Toivottavasti tulis toivottu tulos, en jaksais enää piinailla...
Oon niin pahoillani LilyAlice :hug: Mul kävi vähän samal taval viime joulukuus ku kävin ambulanssil ensiavus, vissiin kemiallinen raskaus ja keskeyty just tollee. edellisenä päivänä haalee plussa ja sit seuraavana päivänä alkoi räjähdysmäisesti vuoto ja järkyttävät kivut, jotka pisti jalat alta.. Muistan silloin miten leijuin onnessani siitä plussasta, joten varmaan seuraavalla kerralla pitää ottaa vähän rauhallisemmin...
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Heippa! Niinhän siinä taas kävi että menkat alkoivat su, eli uusi kierto käynnissä. Nyt siis päivä 5 ja yk varmaan n. 10? En oo varma joten ei tarvi Aleksandra 89 laittaa listaan. :)
Tutkimukset etenee, eli miestä ruvetaan seuraavaksi tarkastelemaan, voi parkaa...
Mutta siis luomuyritykset jatkuvat normaalisti koska yksi (keskeytynyt) raskaus takana..
Miten muilla on käynyt jännäpäivien kanssa?
 

Yhteistyössä