The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitkästä aikaa sinuukin täällä näen:hug: :wave:
:) Ollut kaiken sortin oikeaa elamaa tassa viime aikoina. Nyt alkaa muutto olla jo osittain selatetty ja ehtii/jaksaa/muistaa/viitsii taallakin kavaista.

Vaikka taitaa taas uusi linkoussykli olla alkamassa. Kun minun elamassani tapahtuu, sitten tapahtuu paljon ja rytinalla.
 
:) Ollut kaiken sortin oikeaa elamaa tassa viime aikoina. Nyt alkaa muutto olla jo osittain selatetty ja ehtii/jaksaa/muistaa/viitsii taallakin kavaista.

Vaikka taitaa taas uusi linkoussykli olla alkamassa. Kun minun elamassani tapahtuu, sitten tapahtuu paljon ja rytinalla.
ookko sä muuttanut nyt maailman toiselle puolen? muuttamiset on kyl rankkoja,inhottaa pakata ja purkaa kamoja eestaas ja heitellä tavaroita menemään kun yrittää samalla siivota turhia pois. Mut kiva kun edes pistäydyt välillä:)
 
No niin,niin kiva kun ois jutskailla varsinkin kun Morrigan ilmesty messiin niin pakko lähtee nukkumaan se herätys taas 6h päästä.

Tulkoot ne jotka haluaa niin lusikkaan jos ruutis tulee ni apus mulle se etummainen paikka :xmas:

Hyvää yötä palleroiset:kiss:
 
IhanaValo
Huomenta!

Esikoinen saateltu taas taksilleen, nyt ehtii juomaan kupillisen kahvia. Vaikka maistuukin aika pahalle, kurkkukipu tekee aina sen ettei kahvi oikeen maistu..
Kissa on aiheuttanu tän aamun ekat kilahdukset..toinen tykkää maukua niin mahottoman kovaa kun on jotain vailla..ja kun kissa on niin prinsessaa, niin prinsessaa että vähän ainahan se on jotain vailla:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Heräshän se pp sieltä :) Laittelen sille aamupuurot valmiiksi, ja sitten katellaan muumit ja puetaan samalla. Sitten hilpastaankin sinne toiselle tutustumiskierrokselle.
 
Jossain ketjussa (mytiksen mielestä Hassuinta mitä miehesi on tehnyt, mun mielestä joku nolo treffikokemusketju) oli nainen kertonu että mies oli iskeny/houkutellu sänkyyn sanomalla grauh ja heilauttanu kättään silleen "kutsuvasti" :D
:O :LOL:...no nyt on aamupuurot näppiksellä kirjaimellisesti....ja verkkokalvoilla pyörii yllättäen Austin Powers :O...oi kamala, tulipahan nyt herättyä :D!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuntuu flunssalle
No voi ei :(. Ne viimeiset pöpöt vielä näyttää pitävän sitkeästi yhtä ja tartuttavan tauteja...äkkiä vain kotikonsteja kehiin taltuttamiseksi...auringonkukkahattu- uute on kuulema aika tehokas, kun sitä ottaa heti ekoihin nuha/flunssaoireisiin.Toivottavasti jäisi vain sullakin pelkäksi tuntemukseksi eikä laittais tautia etenemään...:hug:
 
No voi ei :(. Ne viimeiset pöpöt vielä näyttää pitävän sitkeästi yhtä ja tartuttavan tauteja...äkkiä vain kotikonsteja kehiin taltuttamiseksi...auringonkukkahattu- uute on kuulema aika tehokas, kun sitä ottaa heti ekoihin nuha/flunssaoireisiin.Toivottavasti jäisi vain sullakin pelkäksi tuntemukseksi eikä laittais tautia etenemään...:hug:
Sitä toivon minäkin...olisi kaikkea tekemistä tässä (tilkkulaatikoiden tyhjentämistä ja työmaan siivoamista)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä