The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Pp oli muuten päiväkodilla kun kala vedessä, ei huomannutkaan mua kun viipotti menemään muiden perässä :) Maanantaina viedään puolikas yhdessä mp.n kanssa tarhalle, ja ne jää sitten tutustumaan sinne kun lähden itse kouluun. Mp lähtee kai ulkoilun aikoihin pois sieltä, ja mä haen sen sitten koulun jälkeen. Vähän jänskättää miten sillä menee eka päivä siellä, mutta tuskin tulee isompia ongelmia kun on se niin reipas rakas!
 
IhanaValo
Olimpas viisas taas..soittelin labrasta tuloksia, tod.näk. joku bakteeri kasvaa taas kurkussa mut eivät osanneet vielä sen tarkemmin sanoa. Sanoivat kuitenkin että voi lääkäri kirjoittaa reseptin jonka vois jo tänään käydä apteekista..mut en tullut kysyneeksi monenkohan aikaan se mahtais olla siel, e-reseptinä..
 
Hiphei ja perjantaita kaikille:wave:

Tänään ollut ihan käsittämättömän hyvä fiilis,se on varmasti tää aurinko ja orastava kevät joka sen saa aikaan.Mietin tossa et syksy oli niin synkkä,se meni itkien ja ikävöiden mutta kummasti toi aurinko saa mielen paremmaksi. En mä muutakaan syytä keksi.Tokihan tässä mielessä se et jos kaikki olis sujunut niinku ajatteli niin keväästä ja kesästä olis tullut sata kertaa parempi mutta nyt mennään näillä ja katotaan mitä kesä tuo eteen:) Tai sitten olen sekoomassa kun tunteet mennyt ylä- ja alamäkeä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Hiphei ja perjantaita kaikille:wave:

Tänään ollut ihan käsittämättömän hyvä fiilis,se on varmasti tää aurinko ja orastava kevät joka sen saa aikaan.Mietin tossa et syksy oli niin synkkä,se meni itkien ja ikävöiden mutta kummasti toi aurinko saa mielen paremmaksi. En mä muutakaan syytä keksi.Tokihan tässä mielessä se et jos kaikki olis sujunut niinku ajatteli niin keväästä ja kesästä olis tullut sata kertaa parempi mutta nyt mennään näillä ja katotaan mitä kesä tuo eteen:) Tai sitten olen sekoomassa kun tunteet mennyt ylä- ja alamäkeä.
Mulla on ollu tänään vähän väsy ja blaah. Jännittää jättää pp maanantaina tarhaan ja harmittelen että lupauduin huomiseksi töihin, mutta ens viikolla ei tarvi olla iltaakaan töissä niin saa rauhassa keskittyä uuden ja ihmeellisen arjen alottamiseen :)
 
Aries 78
Hiphei ja perjantaita kaikille:wave:

Tänään ollut ihan käsittämättömän hyvä fiilis,se on varmasti tää aurinko ja orastava kevät joka sen saa aikaan.Mietin tossa et syksy oli niin synkkä,se meni itkien ja ikävöiden mutta kummasti toi aurinko saa mielen paremmaksi. En mä muutakaan syytä keksi.Tokihan tässä mielessä se et jos kaikki olis sujunut niinku ajatteli niin keväästä ja kesästä olis tullut sata kertaa parempi mutta nyt mennään näillä ja katotaan mitä kesä tuo eteen:) Tai sitten olen sekoomassa kun tunteet mennyt ylä- ja alamäkeä.
Tänään ollut ihan jees päivä, aamulla kurkku kipeänä kun ilmeisesti vilustuttanut ittensä pääsiäisenä. Mutta sain kuiten tehtyä ison Gorillan pään erästä näytelmää varten :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mulla on ollu tänään vähän väsy ja blaah. Jännittää jättää pp maanantaina tarhaan ja harmittelen että lupauduin huomiseksi töihin, mutta ens viikolla ei tarvi olla iltaakaan töissä niin saa rauhassa keskittyä uuden ja ihmeellisen arjen alottamiseen :)
Älä turhaan jännitä,hyvin se alkaa:) Uusi arki teillä alkamassa. ja aurinko vie väsyn pois:)
 
Tänään ollut ihan jees päivä, aamulla kurkku kipeänä kun ilmeisesti vilustuttanut ittensä pääsiäisenä. Mutta sain kuiten tehtyä ison Gorillan pään erästä näytelmää varten :D
:hug: No voi höh,toivottavasti et tuu enempää kipeeks. Eikö sulla ollut pilkillä tarpeeks vaatetta yllä?
Gorillan pää:D sussa on ompelijan vikaa ihan selvästi:)

Mitäs meinaat vapailla sitten tehdä,lähetkö reissuun vai meetkö mökille taas? Mä kans jo ootan et oma vapaa alkaa,vapusta alkaen,saa nähä mitä sitten keksis jos noi ilmat ois sitten jo vähän lämminneet.Vaikka tod.näk. en saa aikaseks mitään järkevää: /:D
 
Kaks koneellista pessyt farkkuja nyt tarvii sitten käydä ne läpi mitä vie kirpparille/uffiin vai viekö mitään. Lehdet siivottu ,pitää viedä lehtienkeräykseen.Vielä pitäs hylly tyhjentää varuiks jos se lähtee leppäkeihäänä ulos.imurointi ja talvivaatteiden pesu ja jemmaan laittoa.Siinä sitä ohjelmaa.
 
Aries 78
:hug: No voi höh,toivottavasti et tuu enempää kipeeks. Eikö sulla ollut pilkillä tarpeeks vaatetta yllä?
Gorillan pää:D sussa on ompelijan vikaa ihan selvästi:)

Mitäs meinaat vapailla sitten tehdä,lähetkö reissuun vai meetkö mökille taas? Mä kans jo ootan et oma vapaa alkaa,vapusta alkaen,saa nähä mitä sitten keksis jos noi ilmat ois sitten jo vähän lämminneet.Vaikka tod.näk. en saa aikaseks mitään järkevää: /:D
Saatoin ottaa aurinkoa siellä keväthangilla ilman pipoa ja takki-auki :D Tehin metalliverkosta sen rungon ja siten massalla muotoilin oikeaan muotoon. Nyt kuivattaa ja sitten ensviikolla siihen tehen leuan loppuun ja torahampaat.
 
Saatoin ottaa aurinkoa siellä keväthangilla ilman pipoa ja takki-auki :D Tehin metalliverkosta sen rungon ja siten massalla muotoilin oikeaan muotoon. Nyt kuivattaa ja sitten ensviikolla siihen tehen leuan loppuun ja torahampaat.
No ni,sen siitä sitte saa kun puolialasti kekkuloi vaikkei oo edes lämmintä,sähän oot pahempi kun lapset.Nyt sitten parantelet ittes ettei mee pahemmaksi.
 
No kiva,mulla oli huomiseks suunnitelmia ja nyt ne peruuntu:( ei tosin minun aloitteesta.Oli siis ihan päiväsuunnitelmia.Siirtyy nyt sit viikolle tai ensviikonlopulle.

Onko sellanen muuuten kutsu jos sanotaan et ollaan sillon ja sillon kotona jos haluut tulla käymään...

Ja kuka himskatti tulee juomaan mun valkkarit pois kun en mä yksin niitä saa juotua,viitti edes avata kun juon max 2 lasillista.
 
No kiva,mulla oli huomiseks suunnitelmia ja nyt ne peruuntu:( ei tosin minun aloitteesta.Oli siis ihan päiväsuunnitelmia.Siirtyy nyt sit viikolle tai ensviikonlopulle.

Onko sellanen muuuten kutsu jos sanotaan et ollaan sillon ja sillon kotona jos haluut tulla käymään...

Ja kuka himskatti tulee juomaan mun valkkarit pois kun en mä yksin niitä saa juotua,viitti edes avata kun juon max 2 lasillista.
:hug:..no, onneksi ei suunnitelmat peruuntuneet kokonaan, ainoastaan siirtyivät :).

Ja joo, mun mielestä toi on kutsu, kun sanotaan, että milloin ollaan kotona...että jos halua ja kiinnostusta on niin tervetuloa :)

...ja mitä tulee valkkareihin, niin..:wave: :snotty:...mä voisin kyllä hörästä pois kuleksimasta :snotty:...tosin eihän ne mihinkään vanhene, kun ei pulloja ole aukaistukaan, joten anna olla ja odottaa parempaa hetkeä.
 
...juuh, ja tämän päiväisestä shoppailureissusta oon selviytynyt hengissä :D! Ihmeen hyvin meni - ipanat jaksoivat olla liikenteessä, vaikka ihmisiä oli hurjasti. Esikoinenkin ilmiselvästi tsemppas ja jaksoi sovitella vermeitä, joten hyvillä mielin tässä saa laskeutua viikonlopun viettoon. Ja varsin mittavat hankinnat saatiin tehdyksi eli kaikille lapsille löytyi tarvittavat kamppeet, joten kevät/kesä saa tulla :)!

...muutoin onkin sitten....taijanpa jättää teijät viettämään rentouttavaa perjantaita/viikonloppua :wave: ja ryömin kolooni vahvistumaan ja voimistumaan...sen verran tärähti tämän ellin maailma, että joudun ottamaan perspektiiviä ja uutta vauhtia...muuuutta - tää on vaan elämää :).
 
:hug:..no, onneksi ei suunnitelmat peruuntuneet kokonaan, ainoastaan siirtyivät :).

Ja joo, mun mielestä toi on kutsu, kun sanotaan, että milloin ollaan kotona...että jos halua ja kiinnostusta on niin tervetuloa :)

...ja mitä tulee valkkareihin, niin..:wave: :snotty:...mä voisin kyllä hörästä pois kuleksimasta :snotty:...tosin eihän ne mihinkään vanhene, kun ei pulloja ole aukaistukaan, joten anna olla ja odottaa parempaa hetkeä.
Harmittaa vaan kun niin odotin et saisin muutaman tunnin tän ihmisen seurassa vaikka suht usein nähdään niin tosi harvoin tehään kahdestaan mitään niin ettei ole muita häiriötekijöitä ja nyt oli muutenkin sit pientä projektia mitä oltas tehty.No,niinkuin sanoit ne vaan siirtyi ei peruuntunut kokonaan.

Ja valkkarit ois niin kiva hörppiä seurassa. Täytyy kai säästää kesäkuuhun asti sillon on ainakin "teko"syy korkata:rolleyes:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä