Mulla on ollu tänään vähän väsy ja blaah. Jännittää jättää pp maanantaina tarhaan ja harmittelen että lupauduin huomiseksi töihin, mutta ens viikolla ei tarvi olla iltaakaan töissä niin saa rauhassa keskittyä uuden ja ihmeellisen arjen alottamiseenHiphei ja perjantaita kaikille:wave:
Tänään ollut ihan käsittämättömän hyvä fiilis,se on varmasti tää aurinko ja orastava kevät joka sen saa aikaan.Mietin tossa et syksy oli niin synkkä,se meni itkien ja ikävöiden mutta kummasti toi aurinko saa mielen paremmaksi. En mä muutakaan syytä keksi.Tokihan tässä mielessä se et jos kaikki olis sujunut niinku ajatteli niin keväästä ja kesästä olis tullut sata kertaa parempi mutta nyt mennään näillä ja katotaan mitä kesä tuo eteen Tai sitten olen sekoomassa kun tunteet mennyt ylä- ja alamäkeä.
Tänään ollut ihan jees päivä, aamulla kurkku kipeänä kun ilmeisesti vilustuttanut ittensä pääsiäisenä. Mutta sain kuiten tehtyä ison Gorillan pään erästä näytelmää vartenHiphei ja perjantaita kaikille:wave:
Tänään ollut ihan käsittämättömän hyvä fiilis,se on varmasti tää aurinko ja orastava kevät joka sen saa aikaan.Mietin tossa et syksy oli niin synkkä,se meni itkien ja ikävöiden mutta kummasti toi aurinko saa mielen paremmaksi. En mä muutakaan syytä keksi.Tokihan tässä mielessä se et jos kaikki olis sujunut niinku ajatteli niin keväästä ja kesästä olis tullut sata kertaa parempi mutta nyt mennään näillä ja katotaan mitä kesä tuo eteen Tai sitten olen sekoomassa kun tunteet mennyt ylä- ja alamäkeä.
Älä turhaan jännitä,hyvin se alkaa Uusi arki teillä alkamassa. ja aurinko vie väsyn poisMulla on ollu tänään vähän väsy ja blaah. Jännittää jättää pp maanantaina tarhaan ja harmittelen että lupauduin huomiseksi töihin, mutta ens viikolla ei tarvi olla iltaakaan töissä niin saa rauhassa keskittyä uuden ja ihmeellisen arjen alottamiseen
:hug: No voi höh,toivottavasti et tuu enempää kipeeks. Eikö sulla ollut pilkillä tarpeeks vaatetta yllä?Tänään ollut ihan jees päivä, aamulla kurkku kipeänä kun ilmeisesti vilustuttanut ittensä pääsiäisenä. Mutta sain kuiten tehtyä ison Gorillan pään erästä näytelmää varten
Saatoin ottaa aurinkoa siellä keväthangilla ilman pipoa ja takki-auki Tehin metalliverkosta sen rungon ja siten massalla muotoilin oikeaan muotoon. Nyt kuivattaa ja sitten ensviikolla siihen tehen leuan loppuun ja torahampaat.:hug: No voi höh,toivottavasti et tuu enempää kipeeks. Eikö sulla ollut pilkillä tarpeeks vaatetta yllä?
Gorillan pää sussa on ompelijan vikaa ihan selvästi
Mitäs meinaat vapailla sitten tehdä,lähetkö reissuun vai meetkö mökille taas? Mä kans jo ootan et oma vapaa alkaa,vapusta alkaen,saa nähä mitä sitten keksis jos noi ilmat ois sitten jo vähän lämminneet.Vaikka tod.näk. en saa aikaseks mitään järkevää: /
No ni,sen siitä sitte saa kun puolialasti kekkuloi vaikkei oo edes lämmintä,sähän oot pahempi kun lapset.Nyt sitten parantelet ittes ettei mee pahemmaksi.Saatoin ottaa aurinkoa siellä keväthangilla ilman pipoa ja takki-auki Tehin metalliverkosta sen rungon ja siten massalla muotoilin oikeaan muotoon. Nyt kuivattaa ja sitten ensviikolla siihen tehen leuan loppuun ja torahampaat.
Aamuiseen viestiin pakko kommentoida: mulle käy melko jatkuvasti niin, että jos laitan ruoan/juoman mikroon, niin mikron kilahdettua menen etsimään ko evästä jääkaapista. Ei se oo siellä ikinä :snotty:Löysin äsken avaimet jääkaapista ja voipaketin eteisestä...... Onkohan liikkeellä jotain dementian tynkää
Huomenta
:hug:..no, onneksi ei suunnitelmat peruuntuneet kokonaan, ainoastaan siirtyivät .No kiva,mulla oli huomiseks suunnitelmia ja nyt ne peruuntu ei tosin minun aloitteesta.Oli siis ihan päiväsuunnitelmia.Siirtyy nyt sit viikolle tai ensviikonlopulle.
Onko sellanen muuuten kutsu jos sanotaan et ollaan sillon ja sillon kotona jos haluut tulla käymään...
Ja kuka himskatti tulee juomaan mun valkkarit pois kun en mä yksin niitä saa juotua,viitti edes avata kun juon max 2 lasillista.
Juu hissukseen ollaan, nyt istun tallilla vetämässä kelkkaan söhköjohtoja ja kolvailemassaNo ni,sen siitä sitte saa kun puolialasti kekkuloi vaikkei oo edes lämmintä,sähän oot pahempi kun lapset.Nyt sitten parantelet ittes ettei mee pahemmaksi.
Harmittaa vaan kun niin odotin et saisin muutaman tunnin tän ihmisen seurassa vaikka suht usein nähdään niin tosi harvoin tehään kahdestaan mitään niin ettei ole muita häiriötekijöitä ja nyt oli muutenkin sit pientä projektia mitä oltas tehty.No,niinkuin sanoit ne vaan siirtyi ei peruuntunut kokonaan.:hug:..no, onneksi ei suunnitelmat peruuntuneet kokonaan, ainoastaan siirtyivät .
Ja joo, mun mielestä toi on kutsu, kun sanotaan, että milloin ollaan kotona...että jos halua ja kiinnostusta on niin tervetuloa
...ja mitä tulee valkkareihin, niin..:wave: :snotty:...mä voisin kyllä hörästä pois kuleksimasta :snotty:...tosin eihän ne mihinkään vanhene, kun ei pulloja ole aukaistukaan, joten anna olla ja odottaa parempaa hetkeä.
Se ois tyttö ehdollistettava uusille kilauksille =)Aamuiseen viestiin pakko kommentoida: mulle käy melko jatkuvasti niin, että jos laitan ruoan/juoman mikroon, niin mikron kilahdettua menen etsimään ko evästä jääkaapista. Ei se oo siellä ikinä :snotty:
Kivaa,tallilla taasJuu hissukseen ollaan, nyt istun tallilla vetämässä kelkkaan söhköjohtoja ja kolvailemassa
Iltaa vaan:wave::vampire:
Iltaa mussukat :kiss:
Jaa, että kuvaa pitäs laittaa... Kattotaan
Missäs sitä sinkku viettää perjantai-illan kun lapset on äidilläänKivaa,tallilla taas