The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Tiedättekö tunteen kun ei muista yhtä tiettyä asiaa mitä piti kaupasta ostaa..ei vaikka kuinka koittais miettiä..
Miulla nimittäin oli taas tuommoinen tilanne, illalla mietin kolme asiaa joita piti kaupasta muistaa. Semmoisia juttuja mitä ei normaalisti/kovin usein tarvi ostaa. Ja tänä aamuna meinasin että kirjoitanpas ylös mitä ne asiat oli...hmm, eihän niistä tullu kuin kaks mieleen ja sitä kolmatta mietin ja mietin..kunnes äsken, syttyi se lamppu, hih hei, muistinpas :D Jee nyt pääsee kauppaan..
 
..jees, se on aamua kaikille :)!

Laitoinkin miehen viemään muksuja kerhoon, olivat nuo kaksi sirkosilmäistä aivan onnessaan :)..

Ja tänään se olis sitten edessä, koko perheen shoppailureissu :O...huh :D!
LG - pääset kyllä kadehdittavan helpolla, kun poikasi ymmärtää shoppailun päälle. Meillä noi kolme ovat kyllä varsinaisia kantojääriä ja tiedänkin jo varautua siihen, että ensimmäisen putiikin jälkeen liikkuminen ja liikkeissä oleminen on yhtä tervanjuontia :p...onneksi tyttö on hiukan helpompi tapaus, tosin hän tykkää siitä, että näkee kovasti ihmisiä ja saa höpötellä kaikille juttujaan, jotka vähänkin osoittavan mielenkiintoa :D. Nyt vaan pitäs hommata noille pojillekin kovasti vaatetta ja kenkää ja toi esikoinen on kyllä siinä hommassa haastava tapaus...viimeksi nyt aamulla ennen kouluun lähtöä sanoi, että onx ihan pakko lähtee.....:D, voi ressua.
 
Sitä toivon minäkin...olisi kaikkea tekemistä tässä (tilkkulaatikoiden tyhjentämistä ja työmaan siivoamista)
Se on jännä, miten noi taudit osaavatkin ajoittaa tulemisensa juuri siihen saumaan, milloin ei todellakaan tarttis tulla ollenkaan. Ainakin meillä on näin, että just kun ehtii pääsään muodostaa aatosta, että nyt ei tarttis (no, ei sitä ikinä tarttis kipeenä kyllä olla!) ainakaan mistään mitään saada, niin johan tirskuttaa ja kutvotuttaa...

Kuuntele olotilaasi, ja voimiesi mukaan tee hommia hissuksiin...puolikuntoisuus kyllä syö jaksamista mutta jos se olis ohimenevää.
 
Tiedättekö tunteen kun ei muista yhtä tiettyä asiaa mitä piti kaupasta ostaa..ei vaikka kuinka koittais miettiä..
Miulla nimittäin oli taas tuommoinen tilanne, illalla mietin kolme asiaa joita piti kaupasta muistaa. Semmoisia juttuja mitä ei normaalisti/kovin usein tarvi ostaa. Ja tänä aamuna meinasin että kirjoitanpas ylös mitä ne asiat oli...hmm, eihän niistä tullu kuin kaks mieleen ja sitä kolmatta mietin ja mietin..kunnes äsken, syttyi se lamppu, hih hei, muistinpas :D Jee nyt pääsee kauppaan..
Joo, on niin tuttua huttua :D! Meillä mies aina saakin mulle naureksia, kun ens alkuun väsään kauppalistaa ihan tohkeissani ja sitten kun kotia pääsen, niin vähintään kolmasosa on jäänyt kauppaan (mulla ajatus harhautuu siellä niin vallattomaksi :snotty:..) tai sitten muistan kasseja tyhjentäessä että - ai niin! Munahn piti vallankin ostaa shampoota, ja nyt se jäi!!

Tänään esikoista kattoessani tuli mieleen, että mun piti eilen hommata hänelle huulirasvaa...en sitten hommannut :ashamed:...
 
IhanaValo - sä olit pohtinut illalla sitä mennäkö vai ei kavereittesi juhliin... Aikas kinkkinen tilanne. Toisaalta sitä vois ihan piruuksissaan mennä ja olla "viileenä" ja nauttia tarjottavista..mutta esim. itestäni tiiän että saattaisin viimeistään lähtövaiheessa mainita ohimennen että - kiitos viimeisestä, eikös ollutkin meillä kivat juhlat.....

Tai sitten olla menemättä tyystin ja maksaa potut pottuina. Mun mielestä tommosesta kyllä jää väkisinkin kökkö maku suuhun, että kun itse on tehnyt ja nähnyt paljon vaivaa juhlien suhteen, niin toivottu vieras ei sitten tulekaan - vaan olettaa että sitten ilmaannutaan hänen juhlinsa tottakai - ilmanmuuta - heti! - tyylillä. En tykkää. Kyllä se pitäs olla vastavuoroista.
 
Löysin äsken avaimet jääkaapista ja voipaketin eteisestä...... :D Onkohan liikkeellä jotain dementian tynkää :LOL:


Huomenta :)
Huomenta....:D

Sulla on pukannut samaa tartuntaa kuin näemmä mullekin...eilen illalla iltapalapöytää siivotessani olin sujuvasti laittamassa rasvapakettia ja juustoa roskikseen...ennen kuin keskimmäinen kiekas, että - mitä sä äiti teet???!!! :D

Että joo, on sitä liikenteessä, nöy hätä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Metis ja famipala
...uuh, ei auta - se on paiskattava ittesä tuonne pihamaalle puusavottahommiin, jotta saa sitä projektia taas hiukan eteenpäin tyrkätyksi ennen kuin kerholaisten noutoaika lähestyy...ja sitten se sivistyksen pariin siirtyminen.

Mukavaa perjantaita kaikille :wave:...ja peukutelkaa, että saadaan tällä reissulla jos nyt ei kaikki tarpeita hankituksi, niin ainakin suurin osa...ja vallankin tuolle esikoiselle sitä vaatetta :p....

Häpödis käpödis hanipööt :kiss:!
 
IhanaValo
IhanaValo - sä olit pohtinut illalla sitä mennäkö vai ei kavereittesi juhliin... Aikas kinkkinen tilanne. Toisaalta sitä vois ihan piruuksissaan mennä ja olla "viileenä" ja nauttia tarjottavista..mutta esim. itestäni tiiän että saattaisin viimeistään lähtövaiheessa mainita ohimennen että - kiitos viimeisestä, eikös ollutkin meillä kivat juhlat.....

Tai sitten olla menemättä tyystin ja maksaa potut pottuina. Mun mielestä tommosesta kyllä jää väkisinkin kökkö maku suuhun, että kun itse on tehnyt ja nähnyt paljon vaivaa juhlien suhteen, niin toivottu vieras ei sitten tulekaan - vaan olettaa että sitten ilmaannutaan hänen juhlinsa tottakai - ilmanmuuta - heti! - tyylillä. En tykkää. Kyllä se pitäs olla vastavuoroista.
Sentään te tajuatte miten vaikea tilanne tää on :)
Tunnen toisaalta olevani tyhmä ja tosiaan lapsellinen kun ees ajattelen että enpäs mene kun sekään ei tullu miun juhliin..
En kuitenkaan osaa oikein mitään asiasta sanoa vastaankaan, oon liian kiltti.

Vissiin ollaan nyt perheen voimin menossa siellä kahvilla käymään silloin...saa nähdä päästääkö ne meitä ees sisälle, ettei vaan sotketa paikkoja..

Sain toisilta kavereilta lahjakortin kampaajalle, sinne pitäis kai soittaa ja varata aikaa kun sen voimassaolo päättyy jo toukokuun alussa..eikä mitään tietoa miten pitkiä jonoja siellä on. Jännittää vaan jo se soittaminenkin eikä oo harmainta haisuakaan mitä tälle päälle oikein haluisi tehdä.:ashamed:
 
Helou muruset!

Uus kuva kädessä :heart:

Ja tänään liikenteeseen tyttöjen kesken :) Toki ehkä vain shoppailemaan, ku tuo lonkka ein tunnu haluavan uusia YYA- sopimusta.
Moiiiii :kiss: :D!

Mimmonen kuva :p...paas laittaen todistusaineistoa että pääsee ihastelemaan :)

Ja teillekin kans ihanaa ja antoisaa shoppailua ja liikenteessä cruisailua...mä jo hiukan heitän kehiin pientä ahdistumispuuskaa mutta - joo, sujuu se :D!
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Sentään te tajuatte miten vaikea tilanne tää on :)
Tunnen toisaalta olevani tyhmä ja tosiaan lapsellinen kun ees ajattelen että enpäs mene kun sekään ei tullu miun juhliin..
En kuitenkaan osaa oikein mitään asiasta sanoa vastaankaan, oon liian kiltti.

Vissiin ollaan nyt perheen voimin menossa siellä kahvilla käymään silloin...saa nähdä päästääkö ne meitä ees sisälle, ettei vaan sotketa paikkoja..

Sain toisilta kavereilta lahjakortin kampaajalle, sinne pitäis kai soittaa ja varata aikaa kun sen voimassaolo päättyy jo toukokuun alussa..eikä mitään tietoa miten pitkiä jonoja siellä on. Jännittää vaan jo se soittaminenkin eikä oo harmainta haisuakaan mitä tälle päälle oikein haluisi tehdä.:ashamed:
No hyvä kun meette kahvittelemaan :) - aikuismaista käytöstähän tuo on, ja nauti mukanaolemisesta.

Ja kaverisi menetyspä oli, kun ei sinun juhliisi osallistunut :)

Oi - sullahan on tiedossa aivan ihanaa hemmotteluhetkeä, kun pääset kampaajalle! Miltäs susta itestäs tuntuu, että mitä haluaisit? Uskallatko antaa vaikka kampaajalle vapaat kädet? Tai sähän voisit ettiä lehdistä semmosia kuvia, missä olis kampauksia, mitkä miellyttäs sinua ja sitten yhdessä miettisitte mitä teette? Pienikin juttu kyllä piristää mieltä isosti - vaikka joku leikkaus tai värjäys. Ja se tuntuu niin ihanalta, kun osaava ihminen pesee ja samalla hieroo päänahkaa ja näkee samalla heti, että mikä käy asiakkaalle....:heart:

Älä huoli siis - kyllä te yhteisymmärrykseen alustavasti varmasti tulette sen suhteen mitä sinun hiuksillesi taiotaan, kun sinne vain rimpauttelet :)!
 
kahvikirahvi
Sentään te tajuatte miten vaikea tilanne tää on :)
Tunnen toisaalta olevani tyhmä ja tosiaan lapsellinen kun ees ajattelen että enpäs mene kun sekään ei tullu miun juhliin..
En kuitenkaan osaa oikein mitään asiasta sanoa vastaankaan, oon liian kiltti.

Vissiin ollaan nyt perheen voimin menossa siellä kahvilla käymään silloin...saa nähdä päästääkö ne meitä ees sisälle, ettei vaan sotketa paikkoja..

Sain toisilta kavereilta lahjakortin kampaajalle, sinne pitäis kai soittaa ja varata aikaa kun sen voimassaolo päättyy jo toukokuun alussa..eikä mitään tietoa miten pitkiä jonoja siellä on. Jännittää vaan jo se soittaminenkin eikä oo harmainta haisuakaan mitä tälle päälle oikein haluisi tehdä.:ashamed:
Soitat kampaajalle ja sanot että varaa reilusti aikaa sun käsittelyyn koska et oo vielä ihan varma mitä halut tehdä :) Sitten pyydät siltä jotain ehdotuksia ja selailette vaikka jotain lehtiä. Eiköhän siitä hyvä tuu, mitä sitten tuleekin :)
 
Muahahahahaaa :LOL:

Eips oo mun päivä sit ollenkaan... keittelin tossa kahvia ja mietin samalla päivän sapuskoita... Äsken ihmettelin missä se kahvin tuoksu viipyy ja menin tarkastamaa oonko laittanu keittimen päälle.. NO EN, mutta uunin olin vääntäny täysille.. Ei mua saa jättää hortoilemaan yksin kotiin :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä