The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mä olen huono nainen...en tykkää leipoa,toki sitä teen joskus mutta en tunne intohimoa siihen hommaan.Pullaa en edes viitsi yrittää tehdä,ei onnistu ei. omenapiirakan osaan tehdä:D ja jotain muuta pientä.Mutta rehellisesti sanottuna en oo leiponut sinä aikana kun sinkkuna ollut et mahtaisko tuota edes osata enää.
Mä yritin opetella odotusaikana leipomaan, jotta musta tulis ihana pullantuoksuinen kotiäiti. Mutta en osaa vieläkään :D Maku on yleensä kohtuullinen, mutta se esteettinen puoli on aina vähän kiikun kaakun...
 
kahvikirahvi
Kaveri ei varmasti ees tajua että oon vähän äkämystynyt sille..ei tosiaan olla oltu oikeestaan missään yhteyksissä koko alkuvuotena, mitä nyt laitoin sitä synttärikutsua niille ja mies soitteli perään että saatiin ees joku vastaus siihenkään.
Mä varmaan tollasessa tilanteessa menisin sinne pippaloihin, ja koittaisin tän oharit tehneen juhlakalun kanssa kahden kesken vähän vihjasta että otin nokkiini kun skippas mun bileet.

Mut saattaisin olla hieman semmosella asenteella että 'lälläslää, oon parempi kaveri kun sää' :ashamed:
 
Sen kun tietäis/osais päättää...
Kun toisaalta tuntuu että pitäis ite olla "parempi" niin ettei välitä menneistä vaan menis vaan juhliin kun on kerta kutsuttu, mut toisaalta houkuttais jäädä pois vaikka vaan sen takia ettei nekään tulleet miun synttäreille..ne oli sentään tasakymmenetkin vielä, nuo kaverin miehen juhlat ei oo :kieh:

Typerät on miunkin murheet taas..vaan kun on niin pienet piirit.:D
Menet sinne, syöt niitten herkut, tyhjennät boolimaljan ja kerrot loppuillasta vähän "totuuksia"? :D



sori
 
No, kaikki alkoi miun synttäreistä..loukkaannuin yhelle kaverille joka ei tullu vaan (miun mielestä) typerän syyn takia jäi pois.(ostosreissu suht kauas, mutta heillä ois ollu aikaa silti palata tarpeeks ajoissa)
Tän kaverin mies laittoi tänään miehelle viestiä että hänellä olis synttärijuhlat parin viikon päästä. Heti tuli mieleen, että en varmaan mene kun nekään ei tullu miun juhliin, keksin jonkin yhtä typerän syyn...
No, eipä siinä vielä kaikki..näin punaista kun "kaverini" soitti miehelleni ja kyseli ollaanko tulossa, miehen työvuoroja jne. ja sitten, se paras...sanoi ettei kuulemma olla pitkään aikaan yhessä juhlittu että meijän pitää sen takia mennä! (No hmm...kenenkähän vika se on ettei olla juhlittu?!?) Aargh...
Mulla ei olis kyl kiinnostusta mennä jos ei ole vaivautunut tulee mun omiin juhliin kun on kutsuttu,joku ostosreissu ei mielestäni ole mikään kovin hyvää syy kieltäytyy tulemasta varsinkin jos ehtii kotiin ennen niitä juhlien alkua.
 
IhanaValo
No, mies päätti että mennään käymään kahvilla koko perheen voimin..ei siis iltajuhliin oltais ainakaan oltu ees menossa. Vaikka katotaan nyt millaiset suunnitelmat niillä ees oli kun kutsussa luki että vois grillata...ja ihan takuuvarmasti omia syömisiään pitää sit kans viedä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä