kahvikirahvi
Eikä.... eikä.... Oliks tää siitä ketjusta missä lueteltiin epäonnistuneita treffejä tms? Ah ja voih, kuolen siihen mielikuvaan.Grrr-rauh! *raapaisee käpälällä ilmaa*
Eikä.... eikä.... Oliks tää siitä ketjusta missä lueteltiin epäonnistuneita treffejä tms? Ah ja voih, kuolen siihen mielikuvaan.Grrr-rauh! *raapaisee käpälällä ilmaa*
Mä yritin opetella odotusaikana leipomaan, jotta musta tulis ihana pullantuoksuinen kotiäiti. Mutta en osaa vieläkään Maku on yleensä kohtuullinen, mutta se esteettinen puoli on aina vähän kiikun kaakun...Mä olen huono nainen...en tykkää leipoa,toki sitä teen joskus mutta en tunne intohimoa siihen hommaan.Pullaa en edes viitsi yrittää tehdä,ei onnistu ei. omenapiirakan osaan tehdä ja jotain muuta pientä.Mutta rehellisesti sanottuna en oo leiponut sinä aikana kun sinkkuna ollut et mahtaisko tuota edes osata enää.
Bingo :flower:Eikä.... eikä.... Oliks tää siitä ketjusta missä lueteltiin epäonnistuneita treffejä tms? Ah ja voih, kuolen siihen mielikuvaan.
Mä varmaan tollasessa tilanteessa menisin sinne pippaloihin, ja koittaisin tän oharit tehneen juhlakalun kanssa kahden kesken vähän vihjasta että otin nokkiini kun skippas mun bileet.Kaveri ei varmasti ees tajua että oon vähän äkämystynyt sille..ei tosiaan olla oltu oikeestaan missään yhteyksissä koko alkuvuotena, mitä nyt laitoin sitä synttärikutsua niille ja mies soitteli perään että saatiin ees joku vastaus siihenkään.
Menet sinne, syöt niitten herkut, tyhjennät boolimaljan ja kerrot loppuillasta vähän "totuuksia"?Sen kun tietäis/osais päättää...
Kun toisaalta tuntuu että pitäis ite olla "parempi" niin ettei välitä menneistä vaan menis vaan juhliin kun on kerta kutsuttu, mut toisaalta houkuttais jäädä pois vaikka vaan sen takia ettei nekään tulleet miun synttäreille..ne oli sentään tasakymmenetkin vielä, nuo kaverin miehen juhlat ei oo :kieh:
Typerät on miunkin murheet taas..vaan kun on niin pienet piirit.
Haha, kärryillä olin kuitenkin Mä muistelin et se olis ollu joku rehvijuttu, eikä toisia tapaamisia enää tullu grauh-miehelleBingo :flower:
Mut eikse ollu joku et "hassuinta mitä oma miehesi on tehnyt kammarin puolella"?
Käsittääkseni avioliitto kesti jopa grauhinHaha, kärryillä olin kuitenkin Mä muistelin et se olis ollu joku rehvijuttu, eikä toisia tapaamisia enää tullu grauh-miehelle
Täytyy koittaa kaivaa toi grauh-miehen ketju esiinKäsittääkseni avioliitto kesti jopa grauhin
Mulla ei olis kyl kiinnostusta mennä jos ei ole vaivautunut tulee mun omiin juhliin kun on kutsuttu,joku ostosreissu ei mielestäni ole mikään kovin hyvää syy kieltäytyy tulemasta varsinkin jos ehtii kotiin ennen niitä juhlien alkua.No, kaikki alkoi miun synttäreistä..loukkaannuin yhelle kaverille joka ei tullu vaan (miun mielestä) typerän syyn takia jäi pois.(ostosreissu suht kauas, mutta heillä ois ollu aikaa silti palata tarpeeks ajoissa)
Tän kaverin mies laittoi tänään miehelle viestiä että hänellä olis synttärijuhlat parin viikon päästä. Heti tuli mieleen, että en varmaan mene kun nekään ei tullu miun juhliin, keksin jonkin yhtä typerän syyn...
No, eipä siinä vielä kaikki..näin punaista kun "kaverini" soitti miehelleni ja kyseli ollaanko tulossa, miehen työvuoroja jne. ja sitten, se paras...sanoi ettei kuulemma olla pitkään aikaan yhessä juhlittu että meijän pitää sen takia mennä! (No hmm...kenenkähän vika se on ettei olla juhlittu?!?) Aargh...
Jossain ketjussa (mytiksen mielestä Hassuinta mitä miehesi on tehnyt, mun mielestä joku nolo treffikokemusketju) oli nainen kertonu että mies oli iskeny/houkutellu sänkyyn sanomalla grauh ja heilauttanu kättään silleen "kutsuvasti"mikä tää treffijuttu oikeen on?
oon ulkona kuin tamppoonin naru
Kyseessä muistaakseni nössöhkö kaljunalkuinen toimistotyyppi, niin ei oikein tuo pantterin raapaisu vakuuttanuJossain ketjussa (mytiksen mielestä Hassuinta mitä miehesi on tehnyt, mun mielestä joku nolo treffikokemusketju) oli nainen kertonu että mies oli iskeny/houkutellu sänkyyn sanomalla grauh ja heilauttanu kättään silleen "kutsuvasti"
Ai siitä et oonko huono nainen....Pitäis ottaa selvää
Ei toki tarvi jos se toimii :xmas:yritättekö vhjaista että munkin tulis pikkuhiljaa luopua tuosta grauf-manööveristäni?
nimim. nössöhkö kaljuuntuva toimistorotta
:flower:nehän on just parhaita :heart:
leipomisesta viis jos muut kyvyt on bueno :kiss:
eli saan siis jatkaaEi toki tarvi jos se toimii :xmas:
Anna palaa, harmaa pantteri!eli saan siis jatkaa
Eiku jatka vaan samaa rataa jos se toimii.yritättekö vhjaista että munkin tulis pikkuhiljaa luopua tuosta grauf-manööveristäni?
grauh *kaapaisee ilmaa oletetuilla kynsillä*Anna palaa, harmaa pantteri!
Ei sun tarvii :kiss: Muhun toi varmaan toimis oikeesti.yritättekö vhjaista että munkin tulis pikkuhiljaa luopua tuosta grauf-manööveristäni?
Käyhän se metsästys niinkinEi sun tarvii :kiss: Muhun toi varmaan toimis oikeesti.
kaatuisin siis naurusta ja olisin helpppo saalis.
Jos ensiksi noita leipomistaitojaAi siitä et oonko huono nainen....
keinoista viis, lopputulema ratkaiseeEi sun tarvii :kiss: Muhun toi varmaan toimis oikeesti.
kaatuisin siis naurusta ja olisin helpppo saalis.