Mää en ees osais tehä niitä, äitin leipomia ajattelin :snotty:Oi,ne olis hyvii.Onneks mulla ei oo leivonta tarpeita niin ei voi tehdä
Mää en ees osais tehä niitä, äitin leipomia ajattelin :snotty:Oi,ne olis hyvii.Onneks mulla ei oo leivonta tarpeita niin ei voi tehdä
Hei, totta muuten puhut, että se kuvio on melkoisen vaativa ja haasteellinen. ihan kaikille ei todellakaan käy...mulle saattais vain käydä joku huivi hyvällä tahdolla tai laukku :snotty:... Tällä suunnallahan nuita jekaterinoja menee ko. kuosissaan...mutta sitten on koko ellu sillä kuorrutettu ja se on jo melkoinen näky se!Mä tykkään ite tosi paljon mutta se kuviointi on kyllä super haastava...Melkein aina mua luullaan virolaiseksi kun mulla on käytössä juuri tuota eläinkuosia.
Grrr-rauh! *raapaisee käpälällä ilmaa*Hei, totta muuten puhut, että se kuvio on melkoisen vaativa ja haasteellinen. ihan kaikille ei todellakaan käy...mulle saattais vain käydä joku huivi hyvällä tahdolla tai laukku :snotty:... Tällä suunnallahan nuita jekaterinoja menee ko. kuosissaan...mutta sitten on koko ellu sillä kuorrutettu ja se on jo melkoinen näky se!
..oi voi, tuohon kun voiskin vedota, ettei ole tarpeita mistä leipoa :snotty:...saati sitten mitään intohimoa siihen puuhaan ...Oi,ne olis hyvii.Onneks mulla ei oo leivonta tarpeita niin ei voi tehdä
Se vähän riippuu ja roikkuu. Ajattelitko leipoa hiekkakakkuja vai heittää itkupotkut?Ääh..ollakko vähän lapsellinen vaiko ei..:ashamed:
..eikä kun mjaiks! *kaahaa karkuun häntä suorana*Grrr-rauh! *raapaisee käpälällä ilmaa*
Awww :heart: *rapsuttaa leuan alta*..eikä kun mjaiks! *kaahaa karkuun häntä suorana*
En oikeestaan kumpaakaan..: /Se vähän riippuu ja roikkuu. Ajattelitko leipoa hiekkakakkuja vai heittää itkupotkut?
Kyllä sun pitää sitten tarkentaa että voidaan tarjota meidän loistavia neuvoja.En oikeestaan kumpaakaan..: /
Selitän pidemmin hetken päästä, jos ketään kiinnostaa Nyt iltasadun aika..
..hyrrr- kyrr *surraa ja pörrää ja kiehnää* :heart:Awww :heart: *rapsuttaa leuan alta*
Ja mun poika on tullut minuun. Tykkää shoppailla...hyrrr- kyrr *surraa ja pörrää ja kiehnää* :heart:
..no, huomenissa sitä taas saa opastusta ja vinkkiä siitä, mikä on in ja pop muodinkartalla kun tuonne kaupunkiin pesueensa kanssa ryntään... en kyllä ihan innosta pomppien sitä reissua odota, kun toi äijäkööri on tyypillistä kakslahkeista shoppailijaa - että visiitti ensimmäisessä putiikissa riittää ja sen jälke kytikin ylös ja menoksi. Voi minun kärsivällisyyttäni ...!
No, kaikki alkoi miun synttäreistä..loukkaannuin yhelle kaverille joka ei tullu vaan (miun mielestä) typerän syyn takia jäi pois.(ostosreissu suht kauas, mutta heillä ois ollu aikaa silti palata tarpeeks ajoissa)Kyllä sun pitää sitten tarkentaa että voidaan tarjota meidän loistavia neuvoja.
mä maksaisin potut pottuinaNo, kaikki alkoi miun synttäreistä..loukkaannuin yhelle kaverille joka ei tullu vaan (miun mielestä) typerän syyn takia jäi pois.(ostosreissu suht kauas, mutta heillä ois ollu aikaa silti palata tarpeeks ajoissa)
Tän kaverin mies laittoi tänään miehelle viestiä että hänellä olis synttärijuhlat parin viikon päästä. Heti tuli mieleen, että en varmaan mene kun nekään ei tullu miun juhliin, keksin jonkin yhtä typerän syyn...
No, eipä siinä vielä kaikki..näin punaista kun "kaverini" soitti miehelleni ja kyseli ollaanko tulossa, miehen työvuoroja jne. ja sitten, se paras...sanoi ettei kuulemma olla pitkään aikaan yhessä juhlittu että meijän pitää sen takia mennä! (No hmm...kenenkähän vika se on ettei olla juhlittu?!?) Aargh...
Mä olen huono nainen...en tykkää leipoa,toki sitä teen joskus mutta en tunne intohimoa siihen hommaan.Pullaa en edes viitsi yrittää tehdä,ei onnistu ei. omenapiirakan osaan tehdä ja jotain muuta pientä.Mutta rehellisesti sanottuna en oo leiponut sinä aikana kun sinkkuna ollut et mahtaisko tuota edes osata enää...oi voi, tuohon kun voiskin vedota, ettei ole tarpeita mistä leipoa :snotty:...saati sitten mitään intohimoa siihen puuhaan ...
Loppasuu mikä loppasuu : /
Jos tuntuu että haluat juhliin niin menet, jos ei juhliminen kiinnosta niin et meneNo, kaikki alkoi miun synttäreistä..loukkaannuin yhelle kaverille joka ei tullu vaan (miun mielestä) typerän syyn takia jäi pois.(ostosreissu suht kauas, mutta heillä ois ollu aikaa silti palata tarpeeks ajoissa)
Tän kaverin mies laittoi tänään miehelle viestiä että hänellä olis synttärijuhlat parin viikon päästä. Heti tuli mieleen, että en varmaan mene kun nekään ei tullu miun juhliin, keksin jonkin yhtä typerän syyn...
No, eipä siinä vielä kaikki..näin punaista kun "kaverini" soitti miehelleni ja kyseli ollaanko tulossa, miehen työvuoroja jne. ja sitten, se paras...sanoi ettei kuulemma olla pitkään aikaan yhessä juhlittu että meijän pitää sen takia mennä! (No hmm...kenenkähän vika se on ettei olla juhlittu?!?) Aargh...
Mulla on himoa mutta ei intoa leipomiseen. Into hävisi vuosia sitten. :snotty:Mä olen huono nainen...en tykkää leipoa,toki sitä teen joskus mutta en tunne intohimoa siihen hommaan.Pullaa en edes viitsi yrittää tehdä,ei onnistu ei. omenapiirakan osaan tehdä ja jotain muuta pientä.Mutta rehellisesti sanottuna en oo leiponut sinä aikana kun sinkkuna ollut et mahtaisko tuota edes osata enää.
mihis se into katos?Mulla on himoa mutta ei intoa leipomiseen. Into hävisi vuosia sitten. :snotty:
Annetaanko hyvän vai pahan nyt kiertääNo, kaikki alkoi miun synttäreistä..loukkaannuin yhelle kaverille joka ei tullu vaan (miun mielestä) typerän syyn takia jäi pois.(ostosreissu suht kauas, mutta heillä ois ollu aikaa silti palata tarpeeks ajoissa)
Mihin lie. Kai se joskus tulee takas.mihis se into katos?
Pitäis ottaa selvääMä olen huono nainen...en tykkää leipoa,toki sitä teen joskus mutta en tunne intohimoa siihen hommaan.Pullaa en edes viitsi yrittää tehdä,ei onnistu ei. omenapiirakan osaan tehdä ja jotain muuta pientä.Mutta rehellisesti sanottuna en oo leiponut sinä aikana kun sinkkuna ollut et mahtaisko tuota edes osata enää.
nehän on just parhaita :heart:Mä olen huono nainen....
Sen kun tietäis/osais päättää...Annetaanko hyvän vai pahan nyt kiertää