The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kirahvi heräsi jälkikasvunsa kanssa vasta 8.30 :O Mitä ihmettä. Tässä kahvia ja kitisevää laps joka aamutuimasta nakkas mukillisen maitoa lattialle. Ei näköjään oo aamuihminen tuokaan :D
Mää en oo just nyt vielä ihminen ollenkaan |O Nukuin huonosti, jatkuvaa heräilyä ja levotonta unta; nyt pitää luennolle JA oon unohtanu lukee yhen artikkelin. Vddu.


Ja huomenta.
 
kahvikirahvi
Mää en oo just nyt vielä ihminen ollenkaan |O Nukuin huonosti, jatkuvaa heräilyä ja levotonta unta; nyt pitää luennolle JA oon unohtanu lukee yhen artikkelin. Vddu.


Ja huomenta.
Todiste periytyneestä epäaamuihmisyydestä on kun annoin pp.lle yks aamu leipää. Se jätti sen lattialle ja hetken päästä kävi makaamaan leivän viereen. 20cm pp.n ja leivän välissä, ja voi jestas mikä huuto ja raivo kun se ei ylettänyt aamupalaansa eikä vaivautunut sitä muutamaa senttiä liikkumaan saadakseen sen :LOL:
 
IhanaValo
Juu, huomenna saan soitella nieluviljelyn tuloksia..jee jee, mikähän sieltä tällä kertaa löytyy.
Yritän taas alkaa kattoa vähän tarkemmin mitä syön, jos tuo paino nyt alkaisi joskus pudotakin. Mut mitä ihmettä teen tälle naposteluhimolle?? Yleensä ottaisin pari leipalalaa päällisineen mut leipääkään en haluis ihan hirveesti puputtaa..
Ruokana oli kaali-porkkana"keittoa", mies teki kaalilaatikkoa ja jätti miun osuudesta jauhelihan pois. Lisäks laitoin raejuustoa ja vähän punajuurisalaattia ja tomaattia.
Vettä varmaan pitäis juoda enemmän vielä mutta koko ajan tekee jotain mieli syödä..
 
Juu, huomenna saan soitella nieluviljelyn tuloksia..jee jee, mikähän sieltä tällä kertaa löytyy.
Yritän taas alkaa kattoa vähän tarkemmin mitä syön, jos tuo paino nyt alkaisi joskus pudotakin. Mut mitä ihmettä teen tälle naposteluhimolle?? Yleensä ottaisin pari leipalalaa päällisineen mut leipääkään en haluis ihan hirveesti puputtaa..
Ruokana oli kaali-porkkana"keittoa", mies teki kaalilaatikkoa ja jätti miun osuudesta jauhelihan pois. Lisäks laitoin raejuustoa ja vähän punajuurisalaattia ja tomaattia.
Vettä varmaan pitäis juoda enemmän vielä mutta koko ajan tekee jotain mieli syödä..
Sun pitää tehdä sen ruokaympyrän mukaan sapuskat niin ei tee mieli napostella.
 
kahvikirahvi
Kuka tulee mulle sihteeriksi. Oon kerännyt kaikki tärkeät säilytettävät paperit vaan kasaan hyllyyn, ja nyt se on alkanut häiritsemään mun nk "esteettistä silmääni." Mutten jaksais järjestelläkä niitä. Pitäiskö tehä niinko mp että heittää kaikki tärkeät paperit kasaan lihalaatikkoon, ja penkoo sitä sitten hiki hatussa krivaten kun jotain tarvii? :D
 
Kuka tulee mulle sihteeriksi. Oon kerännyt kaikki tärkeät säilytettävät paperit vaan kasaan hyllyyn, ja nyt se on alkanut häiritsemään mun nk "esteettistä silmääni." Mutten jaksais järjestelläkä niitä. Pitäiskö tehä niinko mp että heittää kaikki tärkeät paperit kasaan lihalaatikkoon, ja penkoo sitä sitten hiki hatussa krivaten kun jotain tarvii? :D
Meikäläisessä ei ole sihteerin vikaa :ashamed:
 
Lady Gardenea
Kuka tulee mulle sihteeriksi. Oon kerännyt kaikki tärkeät säilytettävät paperit vaan kasaan hyllyyn, ja nyt se on alkanut häiritsemään mun nk "esteettistä silmääni." Mutten jaksais järjestelläkä niitä. Pitäiskö tehä niinko mp että heittää kaikki tärkeät paperit kasaan lihalaatikkoon, ja penkoo sitä sitten hiki hatussa krivaten kun jotain tarvii? :D
Nöyy, järjestä ne ja laita mappiin. On aika veemäistä penkoa laatikosta jotain tiettyä paperia. On kokemusta. :whistle:

Mitä saan palkaksi jos järjestän ne? :xmas:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuka tulee mulle sihteeriksi. Oon kerännyt kaikki tärkeät säilytettävät paperit vaan kasaan hyllyyn, ja nyt se on alkanut häiritsemään mun nk "esteettistä silmääni." Mutten jaksais järjestelläkä niitä. Pitäiskö tehä niinko mp että heittää kaikki tärkeät paperit kasaan lihalaatikkoon, ja penkoo sitä sitten hiki hatussa krivaten kun jotain tarvii? :D
Ei kannata. Sanon tämän vuosien kokemuksella. Hanki niille joku esteettinen kansio ja lajittele sinne? Sit urakan jälkeen työtä on vähemmän, kun aina uuden paperin ilmestyessä laittaa sen suoraan kansioon omalle paikalleen.

En siis itse tee näin, vaan tongin ja kiroilen :xmas:
 
kahvikirahvi
Ei kannata. Sanon tämän vuosien kokemuksella. Hanki niille joku esteettinen kansio ja lajittele sinne? Sit urakan jälkeen työtä on vähemmän, kun aina uuden paperin ilmestyessä laittaa sen suoraan kansioon omalle paikalleen.

En siis itse tee näin, vaan tongin ja kiroilen :xmas:
Mulla on kakskin kansiota, ne on vaan melkosen laihoja molemmat :D Tai no, hamstraamiani maksettuja laskuja oon laitellut kansioon, mutta en toki rei'ittänyt, vaan survonut myttyyn sinne avaamatta ko. kansiota :LOL:

Tiliotteet tungen kansioonsa kuorineen päivineen, ja joskus ja jouluna sitten järjestelen ne kun niitä alkaa putoilemaan sieltä välistä :D

LG, voin tarjoilla kaffet siinä essussa mistä oli joskus ketjun alkupäässä kuva :xmas:
 
Mullakaan ei nuo paperit oikeen pysy järjestyksessä. Ostin kansion ja kerran sitte niputin vuoden (ellei kahden) ajalta maksetut laskut, tilinauhat yms. tärkeät paperit. Aikaa meni ihan tuhottomasti ja osa meni roskiinkin. Sit aattelin, että laitan aina ku tulee uusia tilinauhoja nii heti ne sinne kansioon ku oon kattonu ne, jotta pysyis järjestyksessä, empä sitten oo sitä vieläkää oppinu, pinoon niitä laskuja yms. yhteen kasaan ja sitte aina joskus laitan ne sinne kansioon, tai heitän roskii :D

Vituttaa oikeen kun tuolla miehellä on kaikki siististi kansiossa ja sinne se aina laittaa kaikki, kun on maksanut ja kun on tilinauhat tulleet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28290017:
Mullakaan ei nuo paperit oikeen pysy järjestyksessä. Ostin kansion ja kerran sitte niputin vuoden (ellei kahden) ajalta maksetut laskut, tilinauhat yms. tärkeät paperit. Aikaa meni ihan tuhottomasti ja osa meni roskiinkin. Sit aattelin, että laitan aina ku tulee uusia tilinauhoja nii heti ne sinne kansioon ku oon kattonu ne, jotta pysyis järjestyksessä, empä sitten oo sitä vieläkää oppinu, pinoon niitä laskuja yms. yhteen kasaan ja sitte aina joskus laitan ne sinne kansioon, tai heitän roskii :D

Vituttaa oikeen kun tuolla miehellä on kaikki siististi kansiossa ja sinne se aina laittaa kaikki, kun on maksanut ja kun on tilinauhat tulleet.
Mulla on kans pari kansiota valmiina, välilehtiäki ja kaikkea. Oisko ne nyt kolmisen vuotta odotelleet tuolla makkarin nurkassa :snotty:
 
kahvikirahvi
Mä oon suunnitellut ostavani semmoisen lokerikon, minne voisin laittaa paperit. Toi kansiottaminen ei oo ihan mun juttu, vaikka oon urheasti sitä yrittänyt harrastaa niin kauan kun olen omillani asunut. Mutta ei onnistu vieläkään.
 
Ei kannata. Sanon tämän vuosien kokemuksella. Hanki niille joku esteettinen kansio ja lajittele sinne? Sit urakan jälkeen työtä on vähemmän, kun aina uuden paperin ilmestyessä laittaa sen suoraan kansioon omalle paikalleen.

En siis itse tee näin, vaan tongin ja kiroilen :xmas:
..siis toihan on ihan öy nöy- tilanne, että ne tärkeät paperit on jossain Pisan tornia muistuttavassa klassisen kauniissa mutta niin eteerisen hauraassa muodostelmassa...:xmas:..että siis kun yleensähän se Murphyn mukaan on sitten ihan siellä alimmaisena se juuri tarvitsema paperi...:saint:....ja mä en puhu ollenkaan sitten kokemuksen syvällä ja kumisevalla rintaäänellä....sillä mun tärkeät paperit ovat ripoteltuna pitkin torppaa siisteissä n. 8cm paksuisissa pinoissa :p :snotty: :D :headwall:

Mulla on kyllä tommonen kätevä kodinkansio- tsydeemi, oikein kaksin kappaleinkin, mutta olen onnistunut laittamaan ne eteenpäin jälkipolvilleni...säilyttävät niissä lego- kokoamisohjeitansa :snotty:...ja miehelleni olen hienovaraisesti vihjannut, josko tekisi sen kaikkia niin kovin hyödyttävän lisäsiiven (=siis minua), missä saisin vapaasti sitten toteuttaa itseäni ihan kaikella tapaa - voisin myös päästää sisäisen sihteerikköni estottomasti valloilleen :rolleyes:...

Mutta joo. En osaa auttaa. Kun se on mulla ensin etsimistä, etsimistä, etsimistä ja tonkimista..ja yhtä küfüriä :snotty:...
 
..se on sitten poskipunan paikkakin hyvin kohdallaan :snotty: :D...*ei ole hienostunutta tekstiä ollenkaan vaan sitä itteensä!!*

Meillä on ollut tuon tytön kanssa hiukan haasteita tässä siisteyspolitiikassa - panttaa nykyään kakkaa - mutta nyt on vissiin siintämässä jonkinasteista läpimurtoa tilanteeseen, kun on tässä muutaman kerran tikistänyt tuotosta oikeaan osoitteeseen :)...Ja tänään Se Tapahtui - ihan itse, ei kenenkään vihjailemana, ohjailemana, vaatimana :snotty: - meni ja teki SEN!! :flower:...Jee!!!

..no, saman tienhän se ipanapa sitten rinta rouheena kipitti sukkiksiaan nostellen kohti parveketta, aukais oven ja kiekas kovaa ja korkeelta: - Heiiii, pojaaat!!! Mä tein sitten ihan ite paskan!! Pyttyyn!!

:ashamed: :D

..tilannetiedoitusta tärkeille veljille ja heti....että naapureille ja kylän raitilla vottostelijoille morot vaan :wave:!
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä